نوشته شده توسط : صبا


توان گذرنامه قبرس چقدر میباشد؟ | تفاوت گذرنامه قبرس شمالی و قبرس جنوبی
اقتدار گذرنامه قبرس چقدر میباشد؟ این سؤال می تواند یکی بحران‌های فرضی و مهم شخصی باشد که قصد داراست برای اقامت قبرس مبادرت نماید و نمی‌داند که مسافرت و اخذ گذرنامه این سرزمین برایش سود‌ای دارااست یا این که خیر؟ ریلکس‌ترین و سریع‌ترین شیوه‌های اخذ اقامت از روش سپرده گذاری ، خرید ملک ، وصلت با یک شهروند قبرسی و شغل میباشد. اما نحوه‌های دیگری مثل علم آموزی تنهاً برای به چنگ آوردن کارت اقامت موقت مطلوب میباشد و فرد صرفا در صورتیکه که پس از علم آموزی بخواهد در قبرس درگیر به عمل خواهد شد، می تواند ویزا کاری قبرس شمالی  گذرنامه این مملکت را بگیرد.
اقتدار یا این که اعتبار گذرنامه یعنی چی؟
برای این که‌این نوشته ی علمی را خوب شعور کنیم بایستی اولیه پاسخ این پرسش اساسی را بدانیم. توان گذرنامه یک مرزوبوم به واحد سنجش آزادی و دسترسی‌هایی که صاحبان آن گذرنامه در مسافرت به کشورهای دیگر دارا هستند، اشاره می‌نماید. به عبارت دیگر، اقتدار گذرنامه نماد‌دهنده‌ی تعداد کشورهایی میباشد که شما با گذرنامه خویش فارغ از نیاز به روادید میتوانید وارد گردید یا این که با آن به راحتی روادید اخذ فرمایید.

گذرنامه‌های کشورهای متفاوت در دسترسی به کشورهای دیگر تفاوت‌های قابل توجهی دارا هستند. برخی گذرنامه‌ها به صاحبانشان اذن میدهند به تعداد متعددی از کشورها فارغ از نیاز به روادید مهاجرت نمایند، در حالی که بعضی دیگر از ویزاهای محدودی برای ورود به کشورهای گوناگون استعمال می‌نمایند. توان گذرنامه یک مرزوبوم میتواند اثر بزرگی بر آزادی مسافرت و زمان‌های دربین‌المللی شهروندان آن مرزوبوم داشته باشد.
معیارهای مختلفی برای اندازه گیری توان گذرنامه وجود دارااست، به عنوان مثال سکو‌بندی‌هایی که به وسیله سازمان‌ها و شرکت های گوناگون شکل می گیرد. این مرتبه‌بندی‌ها عموماً مبتنی بر تعداد کشورهایی که با گذرنامه متبوع می‌قدرت به آن ها هجرت کرد، تعداد ویزاها و مقطع مجاز اقامت در کشورهای گوناگون انتخاب می شود.

اقتدار گذرنامه قبرس چقدر میباشد؟ | تفاوت گذرنامه قبرس شمالی و قبرس جنوبی
تفاوت اقتدار گذرنامه قبرس شمالی و قبرس جنوبی
گذرنامه قبرس جنوبی یکی گذرنامه‌های قدرتمندی میباشد که دارندگان آن میتوانند به تعدادی میهن متعدد، به خصوص کشورهای حوزه شنگن هجرت نمایند. طبق شاخص اقتدار گذرنامه‌ها، گذرنامه قبرس جنوبی بین گذرنامه‌های دنیا در سکو 13 جای دارد. از تاریخ 13 آوریل 2021 شهروندان قبرس جنوبی می توانند فارغ از روادید یا این که با روادیدِ فرودگاهی به 176 مرزوبوم در سراسر دنیا هجرت نمایند.

دارندگان گذرنامه این سرزمین می توانند سوای روادید یا این که با روادیدِ فرودگاهی به بخش اعظمی از کشورهای اصلی مسافرت نمایند. لیست بدون نقص این کشورها به طور تحت میباشد.
176 مرز و بوم که با گذرنامه قبرس جنوبی می‌قدرت به آنان رفت
اتریش
اتیوپی
آذربایجان
اردن
آرژانتین
ارمنستان
اروگوئه
ازبکستان
اسپانیا
استرالیا
استونی
اسر.ا.ئیل
اسلواکی
اسلوونی
اسواتینی
آفریقای جنوبی
اکوادور
آلبانی
آلمان
امارت
آنتیگوا و باربودا
آندورا
اندونزی
آنگولا
اوشینا
اوکراین
اوگاندا
ایتالیا
کشور ایران
ایرلند
ایسلند
باربادوس
باهاما
بحرین
برزیل
برونئی
بریتانیا
بلاروس
بلژیک
بلغارستان
تی شرت
بنگلادش
بنین
بوتسوانا
بوسنی و هرزگوین
بولیوی
پاپوآ گینه جدید
پاراگوئه
پاکستان
پالائو
پاناما
پرتقال
پرو
تاجیکستان
تانزانیا
تایلند
تایوان
ترکیه
ترینیداد و توباگو
توگو
تونگا
تووالو
تیمور شرقی
تیمور غربی
جامائیکا
جبل الطارق
جزیره‌ها سلیمان
جزیره‌ها فارو
جزیره‌ها کومورس
جزیره‌ها مارشال
جمهوری آنالیز
جمهوری دومینیکن
جورجیا
جیبوتی
دانمارک
دومینیکا
رواندا
روسیه
رومانیا
زامبیا
زیمباوه
ژاپن
حاشیه دریا عاج
ساموآ
سان مارینو
الساوادور
سائوتومه و پرنسیپ
سریلانکا
سنت کیتس و نویس
سنت لوسیا
سنت هلنا
سنت وینسنت گرنادین‌ها
سنگاپور
سنگال
سودان جنوبی
سورینام
سومالی
سوئد
سوئیس
سیرالئون
سیشل
شیلی
صربستان
ایالات متحده عربی سعودی
عمان
فرانسه
فنلاند
فیجی
فیلیپین
قرقیزستان
قزاقستان
قطر
کاستاریکا
کالدونیای تازه
کامبوج
کانادا
کره جنوبی
کرواسی
کلمبیا
کنیا
کوزوو
کویت
کیپ ورد
کیریباتی
گابن
گامبیا
گراندا
گرند کومور
گرینلند
گواتمالا
گویان فرانسه
گینه
گینه بیسائو
لائوس
لبنان
لتونی
لسوتو
لهستان
لوکزامبورگ
لیتوانی
لیختن اشتاین
ماداگاسکار
ماکائو
مالاوی
مالتا
مالدیو
مالزی
مایوت
مجارستان
مراکش
مصر
مغولستان
مقدونیه شمالی
مکزیک
موریتانی
موریس
موزامبیک
مولداوی
موناکو
مونتسرات
مونته‌نگرو
میانمار
میکرونزی
نپال
نروژ
نیکاراگوئه
نیوزلند
هلند
هند
هندوراس
هیتی
واتیکان
وانواتو
ونزوئلا
ویتنام
یونان
موقعیت اخذ گذرنامه قبرس جنوبی بسیار مشقت بار میباشد و به حدود دو میلیون یورو سپرده گذاری در‌این مرزوبوم نیاز دارااست که فعلا این وضعیت به شرایط تعلیق در امده و قابلیت این شرط بسیار هنگفت هم نیست البته قابل ذکر است همگی اشخاص دارنده شهروندی قبرس پیش از سال 1974 و خانواده آن ها قابلیت و امکان اخذ گذرنامه  مهاجرت کاری به قبرس شمالی قبرس جنوبی را خواهند داشت.

در مقابل اقتدار گذرنامه قبرس شمالی در سال 2023 با دقت به موقعیت سیاسی و رابطه ها در بین المللی این مرزو بوم بعداز اینکه جزیره قبرس در سال 1974 به دو مرزو بوم قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شد، قسمت جنوبی ذیل سلطه یونانیان قرار گرفت و از همین رو توانست عضو اتحادیه اروپا گردد؛ البته قسمت شمالی که تحت لحاظ مرز و بوم ترکیه میباشد، میهن اروپایی به اکانت نمی‌آید اما در بعدی با حل خلل دربین دو قبرس اقتدار این گذرنامه به مراتب خیلی بیشتر می گردد و موقعیت دریافت آن هم خلل خیس گردد. با این درحال حاضر نباید فراموش کرد که گواهی تحصیلی مدرسه های و دانش کده‌های این مرز و بوم، آیتم تائید کشورهای تراز نخستین جهان مثل ایالات متحده و کشورهای اروپایی میباشد و در هر شکل قبرس شمالی را در موضع فی مابین المللی بسیار ویژه و قابل قبولی می‌قدرت قرار بخشید.
و شما در حالتی‌که قصد دارید برای اخذ گذرنامه یک مرزوبوم تحت عنوان گذرنامه دوم خویش مبادرت نمایید تا حالت سهل میباشد این فعالیت را جاری ساختن دهید چون اختلال قبرس در سازمان ملل پایین پژوهش و حل شدن میباشد و به محض حل شدن این ایراد دیگر با این وضعیت سهل وآسان نمیتوانید مبادرت نمایید.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


راس خرید سیتی جنس در فاماگوستا
سیتی کالا صرفا فرآورده در قبرس شمالیست که در فاماگوسا واقع گردیده بکی از بدون نقص ترین مرکز ها خریدی میباشد که در‌این ناحیه واقع گردیده است و میتوانند تجربیات خریدی به یاد ماندنی را در آن داشته باشید. به دلیل آنکه اپ‌های درگیر‌کننده‌ای مانند اکران‌های رقص، بازی‌ها، عمل‌های گوناگون برای نوپا‌ها و مورد ها دیگر در آن انجام میگردند که می توانند برای خردسال ها درگیر‌ کننده باشند. راس خرید سیتی محصول قبرس شمالی به زیبایی تزیین گردیده‌است و تزیینات آن از فصلی به فصل دیگر (جشن سال نو میلادی، سال جدید و …)  ویزا کاری قبرس شمالی تغییر‌و تحول می‌نماید.
نشانی:
خیابان ابراهیم کاظم، حیطه فاماگوستا ۹۹۴۵۵۰
ساعت کاری:
همگی روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب اما این برای فصل تابستان میباشد در فصل زمستان ساعت کاری تا ۷شب هست
تجهیزات:
سوغاتی‌های ساخته شده با دست
عتیقه‌جات
بازی
اکران رقص
سینما
بخش بازی خردسالان
‌مراقبت از طفل ها که‌این قابلیت و امکان را به شما می‌دهد با خیال و خاطر ریلکس خرید خویش را اعمال دهید
طبقه انتها هم دارفانی را وداع گفت با گونه های غذاهای مدیترانه ای ترکی ‌فست فود
نشانی شایسته ترین مرکزها خرید قبرس شمالی و معرفی بی نقص آنها
راءس خرید نیکوزیا محصول
راءس ناحیه نیکوزیا محل قرار گیری این راءس خرید در قبرس شمالی می باشد. به همین ادله نیکوزیا کالا نامیده شد‌ه‌است. یکسری سال پیش این راس خرید مبتلا یک معضل مالی شد و عمل خویش را برای مدتی متوقف کرد. ولی بعداز یکسری سال، مجدد نیکوزیا محصول تحت عنوان یک کدام از راءس خرید قبرس در کانون اعتنا بومیان و گردشگران قرار گرفت. پس در حالتی که قصد یک خرید هیجان‌انگیز را دارید عالی میباشد در مسافرت به قبرس شمالی مطلقا خصوصی به این شرکت نیز بزنید و از دکان‌ های جالب آن دیدن فرمائید. نیکوزیا جنس وسعتی نزدیک به ۸۲۰۰۰ متر مربع را به خویش تخصیص داده و به صورت تقریبی بیشتراز ۱۵۰ دکان را در خویش مکان داده میباشد. این راس خرید مدعی است که درصورتی که یک توشه از آن خرید فرمائید به طبع بارها و بارها به آن گشوده خواهید گشت. همینطور نیکوزیا محصول دارنده سوپر مارکت منحصر خویش به اسم سوپرمارکت آتینیتیس میباشد. بعضی از دوستداشتنی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های قبرس شمالی مثلا تاکو بل، کافه نرو و اکثری موردها دیگر دراین جا شعبه دارا هستند. سوپرمارکت نیکوزیا جنس حقیقتا ارزان میباشد و اجناس آن از تنوع بسیار بالایی منتفع هست.
نشانی:
خیابان مادرید ۲، حوزه‌ نیکوزیا ۲۳۰۶، قبرس
ساعت کاری:
: در همگی روزها هفته از ساعت ۱۰ تا ساعت ۸ شب (نصیب رستوران مهاجرت کاری به قبرس شمالی  در ساعت ۱۰:۳۰ شب تعطیل می شود)
تجهیزات:
تالار زیبایی
خزانه
دستگاه‌های خودپرداز
دکان رفاه
خرید
سرگرمی
غذاخوری



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


کیفیت مسافرت کاری به قبرس شمالی
برای سفر کاری به قبرس شمالی، در صورتی‌که جزو شهروندان: کشور ایران، ترکیه، کشورهای اتحادیه اروپا و یا این که مرز و بوم‌هایی که دارنده دفتر نمایندگی قبرس شمالی می باشند، محسوب میشوید، برای ورود به قبرس، نیازی به دریافت روادید ندارید؛ به این دلیل که روادیدِ قبرس، به دوران 30 روز اعتبار داشته و به همگی عده ای که با تایید صلاحیت نخستین بدین ویزا کاری قبرس شمالی  مرزو بوم ورود می‌نمایند، اعطا می‌شود.

البته اشخاصی که فارغ اتحادیه اروپا قرار دارا هستند، برای ورود و مسافرت کاری به مرزوبوم قبرس، مستلزم اخذ روادید می‌باشند. همینطور در‌صورتی‌که قصد سرمایه‌گذاری در‌این مملکت را دارید، می توانید به طور ماهیانه، تایید صلاحیت ساخت‌و‌ساز یک بیزنس یا این که به عبارت دیگر: Bisiness Establishment Permit را اخذ فرمایید.

معدل درآمد ماهیانه در قبرس شمالی 5700 لیر بوده که بسته به واحد سنجش سوابق کاری و تحصیلات اشخاص، این رقم می تواند متغیر باشد. همینطور لیست مجال های شغلی در قبرس شمالی ، مشمول مواقعی زیرا: کارشناس رژیم درمانی، دندانپزشک، مدیران مالی، وکلا و مدیران هتل می شود.

گونه های مختلفی از روادیدِ کاری مسافرت قبرس شمالی وجود داراست که بسته وضعیت هر شخص وجود دارااست که هر مورد از آن ها، مستلزم مدارک و حالت مختص به خویش میباشند.

گونه های روادیدِ کاری در قبرس شمالی دربرگیرنده مورد ها تحت می شود:

ویزای شغلی برای کارگران خانگی
روادیدِ کارآموزی
ویزای شغلی استخدام همگانی
ویزای شغلی داوطلبانه
ویزای شغلی برای کارگر کمپانی‌های فی مابین المللی
ویزای شغلی آغاز آپی
لیست مشاغل لازم در قبرس شمالی
هجرت کاری و عمل در قبرس شمالی، ارتباط‌ی مستقیمی با مشاغل لازم در قبرس شمالی داراست. در صورتی شما هم جزو عده ای می‌باشید که تخصص شما برای فعالیت در قبرس شمالی مطلوب میباشد و کمبود آن تخصص در قبرس بسیار حس میگردد، شما شانس بسیار بالایی جهت پذیرس و یافتن عمل درین مرزو بوم خواهید داشت. برای شناخت بیشتر سفارش میکنیم نوشته ی علمی کارهای پر بازدید در قبرس شمالی را پژوهش فرمایید.

اشکال کارهای پرطرفدار در قبرس شمالی مشمول:

حسابدار

حسابداری یکی‌از مشاغلی میباشد که کمبود آن در قبرس شمالی بسیار شم میشود. این کار در شهرهایی مانند: لارنکا و لیماسول بسیار ما یحتاج میباشد.

پرستار

پرستاری یک کدام از دیگر از گونه های کار‌های مایحتاج در قبرس شمالی میباشد که اکثر سرزمین‌های مهاجر‌پذیر نیز، با کمبود آن مواجه می‌باشند. عمل پرستاری به جهت دارا بودن کشیک‌های متفاوت کاری، موردتوجه این مرزو بوم مهاجرت کاری به قبرس شمالی  جای دارد.

دندانپزشک

درصورتی که تخصص پزشکی شما دندانپزشکی میباشد، قبرس شمالی یک کدام از پذیرشگران اساسی شما میباشد، ولی برای ورود بدین کار در‌این مرزو بوم، نیاز به عصر‌های هم اندازه سازی و کمپانی در امتحان‌های گوناگون وجود داراست.

مهندسی

یکی از دیگر از مشاغلی که در بیشتر میهن‌های عالم مورد نیاز میباشد، مهندسی میباشد که شاخه‌های مهندسی مکانیک، مهندسی آی تی، صنعت های و غیره را مشتمل بر میگردد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


سفر کاری به قبرس شمالی
هجرت کاری به قبرس شمالی (cyprus work visa) آتی شغلی بسیار خوب را برایتان رقم می زند. اما هیچ وقت شما به صورت بدون واسطه نمی‌توانید وارد گشوده فعالیت این مرزوبوم گردید. مگر اینکه یک صاحبکار از شما دعوت به همیاری نماید و از روش سفارت قبرس شمالی برایتان دعوتنامه ویزا کاری قبرس شمالی  کاری ارسال نماید.

برای مسافرت کاری به قبرس شمالی بایدهای دیگری هم وجود داراست. به عنوان مثالً بایستی برای آمدن به قبرس شمالی تحت عنوان یک پرسنل، احاطه متعددی به لهجه‌های ترکی و همینطور گویش انگلیسی داشته باشید.

در‌این‌صورت کارفرمایان رغبت بیشتری برای جذب شما دارا‌هستند. از طرفی شانس شما برای اخذ اقامت دایم در‌این مرزوبوم بیشتر می گردد.

سفر به قبرس شمالی از روش فعالیت
شغل در‌این نقطه‌ی عالم مزایا و زمان‌های فوق‌العاده‌ای دارااست‌. چراکه کمترین حقوق و دستمزد ماهانه درین مملکت ۵۰۰۰ لیر میباشد و هر چقدر که شما کارشناس بیشتری باشید دستمزد بالاتری را اخذ می کنید. جهت دریافت اقامت دایم از روش فعالیت در قبرس شمالی، می بایست روادیدِ کاری داشته باشید و به بازه ۶ سال سوای سوءپیشینه در قبرس شمالی عمل فرمائید.
حالت هجرت کاری به قبرس شمالی
شهروندان اهل ایران مانند بقیه شهروندان ترکیه و هر جای دیگری که در قبرس شمالی دفتر نمایندگی دارا هستند میتوانند فارغ از دریافت روادید برای شغل به قبرس شمالی مهاجرت نمایند. زیرا این سرزمین برای جبران کمبود نیروهای کارشناس از نیروهای عمل فرنگی استقبال می‌نماید‌.

برای اینکه بتوانید به دوران ۳۰ روز یا این که بیشتر جهت شغل و یا این که ساخت و ساز سپرده گذاری وارد محدوده قبرس شمالی گردید می بایست تایید صلاحیت Business Establishment Permit اخذ نمایید. اصلی‌خیس اینکه به صورت خودسرانه نمی‌توانید برای عمل به قبرس شمالی هجرت نمایید بایستی مطلقاً یک فرد قبرسی تحت عنوان صاحب کار برای شما دعوتنامه کاری ارسال نماید.

مجال های شغلی و بازار فعالیت در‌این مملکت حالت بسیار خیر دارااست. دست کم حقوق و دستمزد یک پرسنل معمولی ماهیانه 4400 لیر میباشد که با دقت به تخصص و توانگری شخص ترازو حقوق به مراتب ارتقاء پیدا میکند و به راحتی میتوان مخارج معاش را دفاع کرد.

روش دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی
برای اخذ ویزای شغلی بدین سرزمین بایستی آغاز جواز کاری Work Permit را اخذ فرمایید. اما بر طبق سیاست‌های وزارت عمل قبرس شمالی نخستین از کلیه شهروندان قبرسی و شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا برای فعالیت کردن در‌این میهن حق تقدم دارا هستند.

بدین ترتیب اشخاصی که جزو شهروندان اتحادیه اروپا نباشند مانند شهروندان اهل ایران می بایست به طبعً با داشتن دعوتنامه وارد بازار عمل در قبرس شمالی شوند‌. همینطور صاحبکار بایستی از طرف وزارت شغل یک تأییدیه‌ای را به یاور سفارش طومار مهاجرت کاری به قبرس شمالی اخذ نماید.

با این وجود دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی حدود ۴ تا ۶ هفته یا این که حتی بیشتر ارتفاع می کشد. ولی توجه داشته باشید که بازه جواز برای هجرت کاری به قبرس شمالی صرفا ۴ سال میباشد. بدین ترتیب بعداز سپری شد ۴ سال بایستی مجدداً برای تمدید اقامت خویش روند رسمی را طی نمائید.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


هزینه‌ های هجرت به قبرس
هزینه‌ های هجرت به قبرس بسته به شیوه انتخابی برای سفر متعدد میباشد. در ذیل هزینه‌های مرتبط با هر طرز را توضیح ویزا کاری قبرس شمالی می دهیم:

سفر از روش سپرده گذاری:
جهت دریافت اقامت دایم در قبرس از روش سپرده گذاری، مبلغ دست کم ۲۵۰،۰۰۰ یورو بایستی سرمایه‌گذاری خواهد شد. به هزینه‌های دیگری همانند هزینه‌های حقوقی، هزینه حمل‌ونقل و معاش در قبرس نیز بایستی اعتنا نمایید.

هجرت تحصیلی:
هزینه‌های مرتبط با سفر تحصیلی متعدد میباشد و به دست اندرکاران زیادی مانند نوع عصر تحصیلی، دانشکده، محل معاش و هزینه‌های معاش در قبرس بستگی داراست. هزینه‌هایی همانند شهریه، هزینه‌های معاش، هزینه تایید دانش کده و هزینه‌های روادیدِ تحصیلی درین طریق وجود داراست.

سفر از روش شغل:
برای مسافرت از روش فعالیت، می بایست در‌پی عمل در قبرس بگردید. هزینه‌های مرتبط با سفر از روش شغل برای هر فرد مختلف میباشد، مثلا هزینه‌های مرتبط با تصاحب کردن روادید عمل، مسکن، معاش و تأمین معیشت در قبرس.

سفر از روش تزویج:
هزینه‌های مرتبط با هجرت از روش وصلت دربرگیرنده هزینه‌های مرتبط با تزویج و هزینه‌های مرتبط با دریافت روادیدِ وصلت و اقامت در قبرس هست. استعمال از دیگر طرز‌ها نیز هزینه‌های مرتبط با خویش را داراست که پیش از هجرت عالی میباشد آنها را با کارشناسان دارای تخصص پژوهش نمائید.


هزینه‌ی سفر به قبرس شمالی
هزینه مسافرت به قبرس شمالی بسته به روشی که تعیین می کنید، میتواند گوناگون باشد. از جمله، هزینه مسافرت از روش سپرده گذاری یا این که خرید ملک بیشتر از هزینه سفر از روش تزویج با شهروند قبرس شمالی می باشد. همینطور هزینه‌ها میتوانند به انگیزه نرخ ارز و قانون ها سفر در هر مجال تغییر و تحول نمایند. به صورت کلی، برای هجرت به قبرس شمالی، می بایست هزینه‌هایی مانند ویزای شغلی و اقامت، بلیط هواپیما، هزینه معاش در او‌لین ماه‌ها و پیش از یافتن فعالیت مطلوب و مراجعه به پزشکان محلی را پرداخت فرمایید. با اعتنا به‌این که هزینه‌ها متعدد می باشند، طاقت فرسا میباشد یک مبلغ ظریف برای هزینه مسافرت به قبرس شمالی اعلام کنیم. ولی در غایت بطور کلی، سفر به قبرس شمالی نسبت به مسافرت به بقیه کشورهای اروپایی نیاز به سرمایه‌ی کمتری داراست. برای اگاهی ظریف از بها‌ها و سرمایه‌ی ما یحتاج در ارتباط قبرس شمالی با ما در باب باشید.


هزینه‌ های معاش در قبرس
هزینه‌ های معاش در قبرس بسته به مدل معاش و شهر محل اقامت متعدد میباشد. در مجموع، قبرس یکی کشورهای لوکس در اروپا میباشد. در پایین یکسری نمونه از هزینه‌های رایج در قبرس را پژوهش خوا هیم کرد:

هزینه مسکن:
هزینه اجاره مسکن در شهرهای بلندمرتبه قبرس بالا میباشد، بسته به وضعیت مکانی و تجهیزات مو جود، اجاره سوئیت‌های یک خوابه در محل‌هایی مانند نیکوزیا یا این که لارناکا در میان 500 تا 800 یورو در ماه مهاجرت کاری به قبرس شمالی میباشد.

هزینه آب، برق، گاز و وب:
هزینه مصرف آب، برق و گاز در قبرس مختلف میباشد البته در معدل هزینه برق و گاز برای یک خانواده چهار نفره حدود 100 یورو در ماه و هزینه آب برای یک خانواده چهار نفره حدود 50 یورو در ماه میباشد. هزینه وب برای یک خط ADSL با سرعت یک مگابیت در ثانیه حدود 30 یورو در ماه میباشد.

هزینه طعام:
هزینه خوراک بسته به نوع رستوران و محصولاتی که مصرف میکنید مختلف میباشد. در رستوران‌های میانگین هزینه یک وعده ناهار میان 10 تا 15 یورو میباشد. هزینه خرید مواد غذایی نیز بسته به نوع تولیدها، محل خرید و سبد خرید شما گوناگون خواهد بود.

هزینه حمل و نقل:
بها بلیط اتوبوس در شهرهای قبرس حدود 1.5 یورو میباشد. هزینه آژانس به‌شکل معدل دربین 10 تا 15 یورو میباشد.

هزینه سالم و معالجه:
هزینه معالجه و درمان‌گاه‌ها در قبرس بسته به نوع بیماری و معالجه متعدد میباشد.

مجموعاَ،هزینه معاش در قبرس بالا وجود ندارد، البته بایستی اعتنا داشت که هزینه‌ها در برخی بخشها فراتر از بعضا بخش ها دیگر میباشد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


پروسه اخذ اقامت قبرس شمالی
فرآیند اخذ اقامت قبرس شمالی تا حد متعددی به شیوه انتخابی برای اخذ اقامت بستگی ویزا کاری قبرس شمالی  داراست.

پروسه اخذ اقامت قبرس شمالی در مردم نحوه‌ها عبارت‌اند از:

تعیین نماینده قانونی یا این که مشاور مسافرت برای اخذ ارشاد‌های مورد نیاز
تعیین نوع اقامت از فی مابین اقامت‌های دایم و موقت
ارائه مدارک مورد نیاز برای اخذ هر یک از اقامت‌های گزینش‌گردیده
کمپانی در مذاکره درصورت نیاز (قابلیت ملازمت و همراهی نماینده قانونی)
انتظار برای اخذ فیض
هزینه دریافت اقامت قبرس شمالی
هزینه دریافت اقامت قبرس شمالی به نوع شیوه هجرت و هزینه‌های جانبی آن بستگی داراست. در جدول ذیل، به هزینه دریافت اقامت قبرس شمالی اشاره کرده‌ایم.

مخارج مربوط به دریافت اقامت قبرس شمالی هزینه
ترازو سرمایه‌گذاری یا این که ودیعه مالی ۲٫۵ تا ۳میلیون یورو
تصویب کمپانی دستکم ۲۰۰هزار یورو
واحد سنجش سرمایه برای خوداشتغالی ۲۶۰ تا ۴۳۰هزار یورو
خرید ملک (فست رخنه‌) دست کم ۳۰۰هزار یورو
خرید ملک (نان فست شکاف) دستکم ۱۰۰هزار یورو
علم آموزی ( شهریه) حدود ۱۰هزار یورو
عمل (تضمین طومار بانکی) حدود ۵۰۰ یورو
تصویب بیومتریک به‌ازای هر درخواست کننده حدود ۵۰ یورو
نظارت پرونده به‌ازای هر درخواست کننده حدود ۵۰۰ یورو
تمدید روادید ۳۰ یورو
روادیدِ ترانزیت فرودگاهی ۱۵ یورو
هزینه درخواست روادیدِ وقت گیر‌بازه ۶۰ یورو
هزینه درخواست روادیدِ کوتاه‌زمان چندبارورود (۱ تا ۵ سال) ۶۰ یورو
هر یک از طریق‌های مسافرت به قبرس شمالی هزینه متفاوتی دارا هستند که به‌شکل  مهاجرت کاری به قبرس شمالی تقریبی به‌این‌‌تفصیل‌اند:

مسافرت ازطریق خرید ملک: ۸۰هزار تا ۳۷۰هزار یورو
هجرت تحصیلی: ۱۷هزار تا ۱۳۹هزار یورو
سفر کاری: ۱۷هزار تا ۲۹هزار یورو
مسافرت ازطریق سرمایه‌گذاری: ۱۱۶هزار تا ۴۰۰هزار یورو
سفر ازطریق تزویج: ۱۱هزار تا ۲۳هزار یورو
هجرت ازطریق اجاره منزل: ۲۹هزار تا ۵۰۸هزار یورو



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


حالت و وضعیت فعالیت در قبرس در 2024
همان طور که اشاره شد اتباع اهل ایران جهت دریافت ویزای شغلی قبرس نیاز به یک توصیه کاری دارا‌هستند که ولی ناگفته نماند برای صدور تایید صلاحیت کاری از سوی وزارت شغل می بایست ثابت خواهد شد با درخواست از سوی صاحبکار یک پرسنل قبرسی و بعد از آن تبعه ای از اتحادیه اروپا برای این وضعیت وجود نداشته باشد تا دفعه به اشخاص رسد، جهت بدست آوردن یک وضعیت کاری در قبرس شایسته ترین حادثه این میباشد که فرد حضور فیزیکی در‌این میهن با یک اقامت بلند زمان ویزا کاری قبرس شمالی  داشته باشد.

درصورتی که وضعیت اخذ روادیدِ تحصیلی برای اشخاص در سال 2024 آماده گردد و آنها میتوانند با حضور یک ساله درین مرز و بوم و حصول تجربیات و دریافت سند تحصیلی این مرزو بوم شانس خویش را برای به شغل وصال در مشاغلی که ما یحتاج میباشد بالا ببرید. همینطور برای عده ای که قابلیت حضور درین میهن را ندارند کاوش در وب سایت ها و اطلاع رسانی های شغلی این مرز و بوم فقط شانس میباشد.

ترازو سا‌عتها کاری در قبرس همچون اکثر کشورهای اتحادیه اروپا 40 ساعت در هفته میباشد و دو‌شنبه تا آدینه روزهای کاری هفته می‌باشند، سازه به نوع شرایط کاری کارگران و پرسنل از 20 تا 24 روز مرخصی سالیانه فایده میبرند. لهجه انگلیسی درین مرزوبوم بسیار ترویج داراست البته چنانچه تقاضاکننده بخواهد با یک پرسنل محلی مقایسه خواهد شد او‌لین اصل مقایسه احاطه به لهجه یونانی میباشد که قادر است از به عبارتی آغاز عمل افراد را مشقت بار کند. خارج از التحصیلان و دانشجوها در بین المللی که شرط لهجه را مهیا سازند بیشترین شانس را برای ورود به بازار عمل ماهر در‌این میهن دارا هستند، ولی اگر که‌این تایید صلاحیت از سوی اداره هجرت با نرخ بیکاری بسیار بالای این مرزوبوم به یک تبعه فرنگی داده گردد.
سطح درآمد در قبرس
اولیه از هر چیزی باید در جریان باشید که اشراف به لهجه انگلیسی در یک جهت شغل یابی و در یک جهت شغل در میهن قبرس امری حیاتی میباشد. پس آغاز می بایست سطح علم گویش انگلیسی خویش را ارتقا ببخشید. در دفعه دوم آنچه که بیشتر آیتم دقت کارفرمایان قبرسی برای جذب کارجویان است به عبارتی رزومه (CV) متقاضی ها میباشد. پس داشتن سوابق کاری عالی (سوابق کاری بالا+تحصیلات عالیه) جهت استخدام و شغل در موسسات قبرسی امری الزامی میباشد. بر پایه ی تارنما دارای اعتبار Salaryexplorer.com، تقاضاکنندگان سابقه دار کاری بالای 5 سال و نیز سند کارشناسی ارشد بیشترین شانس برای فعالیت در قبرس 2024 بهره مند می باشند:

سوابق کاری درصد ارتقاء درآمد (%)
بالای 2 سال 0%
2 تا 5 سال 32%
5 تا 10 سال 36%
10 تا 15 سال 21%
15 تا 20 سال 14%
بالای 20 سال 9%
به عبارتی طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، میانگین دستمزد سالیانه در مرزو بوم قبرس حدود €26100 (یورو) است. در همین ارتباط سختی درآمدی در قبرس دست‌کم به طور تقریب 6560€ (یورو) و حداکثر به طور تقریب 116000€ (یورو) میباشد:
دست اندرکاران و فاکتورهای مختلفی نیز مثل سطح تحصیلات و یا این که سابقه شغل تخصصی و یا این که حتی جنسیت بر روی سطح درآمدی اشخاص در قبرس اثر گذارند. به همین برهان نیز سختی درآمدی عمل در قبرس بدین شکل در نوسان میباشد. به هر حالا پردرآمدترین مشاغل قبرس 2024 از دید درآمدی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  عبارتند از:

مشاغل میانگین درآمد ماهیانه (یورو)
جراحان/ پزشکان €8050
قضات €6760
وکیلا €5470
مدیران بانکی €5150
مدیران اجرایی €4830
مدیریت مالی/ اقتصادی €4510
اورتودنتیست ها €4350
اساتید کالج €3860
خلبانان €3220
مدیران بازاریابی €2900



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مشاغل ما یحتاج برای فعالیت در قبرس شمالی
سرزمین قبرس شمالی باتوجه‌به رویش اقتصادی چشمگیر و اجرای اپلیکیشن‌های متنوع مربوط به کاهش نرخ بیکاری، ازجمله کشورهای در هم اکنون توسعه و گسترش میباشد که پرسنل دارای تخصص جذب می‌نماید. مهمترین صنعت کسب درآمد این مرز و بوم توریسم میباشد که مشاغل مربوط به آن نیز رونق اکثری گرفته‌اند. همینطور، مشاغل مربوط به صنعت و سرویس ها و کشاورزی درین سرزمین در حالا جذب نیروهای دارای تخصص می باشند. مشاغل ما یحتاج برای فعالیت در قبرس ویزا کاری قبرس شمالی شمالی ازاین‌قرارند:

توریسم
هتلداری
رستوران
تاکسی‌های مسافرتی
حسابداری
آرایشگری
بیمه
سرویس ها تجاری
پزشکی
پرستاری
مهندسی اپلیکیشن
مهندسی ساختمان
کشاورزی
ضوابط فعالیت در قبرس شمالی
وزارت عمل قبرس شمالی مقررات فعالیت درین مرزوبوم را ظریف آنالیز می‌نماید. مقررات عمل در قبرس شمالی با غرض ضمانت دستمزد و وظایف کارگران و کارفرمایان سازمان‌دهی گردیده‌است. این مقررات مشتمل بر مفادی در مورد‌های متفاوت مانند دستمزد و وضعیت فعالیت، ساعت فعالیت، تعطیلات قانونی، ایمنی و بهداشت در گوشه و کنار شغل، استراحت و مرخصی، محرک‌ها و مزایا، مجال‌های صعود و شکاف عمل و نگهبانی از خردسالان میباشد. تبعیت از این مقررات به‌خواسته ساخت دور و اطراف کاری تندرست و عادلانه و استوار، از التفات اکثری برخوردار‌است. بعضی از قانون ها عمل در قبرس شمالی به این‌تفصیل میباشد:

ساعت کاری استاندارد درین مملکت ۴۰ ساعت در هفته میباشد.
روز شنبه و یک‌شنبه روزهای غیرکاری قبرس شمالی می باشند و این مرزو بوم مشمول ۵ روز کاری در هفته میباشد.
مرخصی هر ساله مجاز ۲۰ تا ۲۴ روز میباشد.
به مشغولان به کار در قبرس شمالی بیمه درمانی، بیمه قدمت، جایزه و بازنشستگی وابستگی میگیرد.
حقوق و دستمزد فعالیت در قبرس شمالی
حقوق و دستمزد شغل در قبرس شمالی در چهارچوب رسمی جامع جای‌دارد که به‌مراد محافظت حقوق و دستمزد و ضمانت موقعیت کاری عادلانه در بین کارگران و کارفرمایان ساخته شده است. ضوابط و مقررات مختلفی درباره ساعت عمل، تعطیلات قانونی، استراحت و مرخصی، حقوق و دستمزد مرتبط با شغل در وضعیت خاص یا این که ساعت اضافه‌کاری نیز وجود داراست. سیستم مالی و حقوقی در قبرس بر‌مبنای لیر میباشد. معدل درآمد در مرزوبوم قبرس شمالی حدود ۱۶هزار لیر در ماه میباشد. در جدول پایین، درآمد تنی چند از مشاغل در قبرس مهاجرت کاری به قبرس شمالی  شمالی گفته شده میباشد:

فعالیت در قبرس شمالی

درآمد ماهانه

حسابدار

۲۰هزار لیر

دام‌دکتر

۳۰هزار لیر

معمار

۱۸هزار لیر

جوش‌فعالیت

۲۰هزار لیر

معنی کننده

۲۰هزار لیر

دکتر معالج

۳۲هزار لیر

سرآشپز

۲۸هزار لیر

پیش‌سرویس

۱۸هزار لیر

مکانیک خودرو

۲۰هزار لیر

نیروی کار ساختمانی

۱۸هزار لیر

دندان‌دکتر معالج

۳۴هزار لیر

پرستار

۱۹هزار لیر

نماینده قانونی

۲۹هزار لیر

منشی

۱۸هزار لیر

راننده ماشین کرایه ای

۱۹هزار لیر

ماهی‌گیر

۱۹هزار لیر

مهندس برق

۳۰هزار لیر

مهندس عمران

۲۶هزار لیر

استاد

۲۰هزار لیر

پرستار نوپا

۱۸هزار لیر

اشخاص بازنشسته

۱۸هزار تا ۳۶هزار لیر



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا

 



دستمزد مبنا ضابطه عمل در قبرس شمالی هرساله متغیر میباشد، البته مطابق واپسین تغییرات در سال ۲۰۱۸ بیشترین دستمزد خالص دو هزار و پنجاه و هفت لیر و کمترین حقوق و دستمزد، دو هزار و سیصد و شصت و پنج لیر تهیه ویزا کاری قبرس شمالی گردیده‌است.

مزایای داشتن شغل در قبرس شمالی
داشتن عمل در قبرس مزایایی هم دارااست مثلا:

• صادرات تولید ها کشاورزی زیرا گندم، جو، سیب زمینی و مرکبات و…
• امداد‌های بازنشستگی
• عمل‌های اثرگذار و اثرگذار در مرز و بوم قبرس
• مشاغل مالی
• مشاغل و مغازه‌های توريستی
• تاکسی مسافرتی
• ورزش‌های دریایی
• صرافی‌های در بین المللی
• قابلیت و امکان واردات مواد متفاوت مانند دام، نفت، مواد خوراکی و…
• مشاغل کشاورزی و دامداری
• ایجاد مسکن
• محرک‌های هر ساله
• بیمه‌ی درمانی
• بیمه قدمت
• مرکزها تفریحی
• اجاره ماشین
• دادوستد املاک ترکیه در جمهوری ترکیه، قبرس شمالی
• کمپانی‌های تجارتی
• املاک و مستغلات تجاری
• هتل داری
• رستوران

موقعیت مایحتاج برای آغاز تجارت برای اخذ روادیدِ قبرس شمالی
در حالتی که در اندیشه فعال سازی یک تجارت در قبرس شمالی هستید و یا این که می خواهید با بیزنس فعلی خویش به‌این مرزوبوم نقل جای نمایید و به‌این طرز روادیدِ قبرس شمالی خویش را اخذ نمایید، می بایست مورد‌های بخش اعظمی را مدنظر قرار دهید. استحضار ضوابط مربوطه نخست ممکن میباشد پاره ای سرگردان‌کننده باشد؛ البته به محض اینكه علم کافی را در این زمینه استحصال کردید، می‌قدرت اظهار کرد از دید اداره تجارت خویش در قبرس شمالی، نسبتاً با مشکلی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  مواجه نخواهید بود.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


معایب اخذ روادیدِ قبرس شمالی (اقامت قبرس شمالی)
تا یک‌سری سال پیشین مقررات به‌این صورت بود که چنانچه اقامت قبرس شمالی (کاری، سرمایه‌گذاری یا این که تحصیلی) را در گذرنامه خویش داشتید، فعالیت برای ورود به قبرس جنوبی و یونان طاقت فرسا می شد. چراکه در شیت گذرنامه مهر و تمبر قانونی تصویب می گردید. ولی اینک قانون ها تغییر و تحول یافته میباشد و درواقع هم‌در حال حاضر اقامت قبرس شمالی در گذرنامه تصویب نمیشود. اما یک استثنا وجود دارااست که مرتبط با مدیرعاملان موسسه ها بوده و این مهر در گذرنامه مدیرعاملان تصویب میشود. بنابراین که مراحلش آنلاین میباشد. به همین عامل برای هدف های دیگر همانند قبرس جنوبی و یونان مشکلی ویزا کاری قبرس شمالی نخواهد بود.

از سایر معایب اخذ اقامت قبرس شمالی این میباشد که مراحل دریافت اقامت دایم قبرس شمالی نیز بسیار وقت گیر خواهد بود.
گونه های ويزاي قبرس شمالي(اقامت قبرس شمالی)
همان گونه که اشاره کردیم اقامت قبرس شمالی دارنده اشکال مختلفی میباشد که اشخاص با دقت به حالت و غرض معاش خویش یکی آنان‌را تحت عنوان غرض اساسی سفر‌شان گزینش می‌نمایند. با این وجود جهت دریافت هر نوع از اقامت بایستی وضعیت و مدارک خاصی را به‌این مرزو بوم ارائه نمائید تا بعداز نظارت و پذیرش به شما روادید یا این که به عبارتی اقامت موقت برای معاش، عمل و یا این که علم آموزی داده خواهد شد و بعد از سپری شد چند سال نیز بتوانید برای اخذ کارت اقامت دایم خویش درخواست دهید. براین اساس قبل از مبادرت به دریافت اقامت قبرس شمالی آغاز می بایست غرض خویش را معلوم نمایید. اشکال روادیدِ قبرس شمالی (اقامت قبرس شمالی) که با به کار گیری از آنان می توانید بدین مرز و بوم هجرت یا این که مسافرت نمائید مشمول:

روادیدِ توریستی قبرس شمالی
روادیدِ توریستی قبرس شمالی برای بازدید و مسافرت بدین سرزمین میباشد که فقط 30 روز اعتبار داراست. به عبارتی‌طور که در ابتدا نیز ذکر شد درصورتی که ادله موجهی مانند برهان توریستی، رزرو هتل، دیدار اقوام در قبرس شمالی، نشانی مشخصی برای اقامت و از تمامی اصلی‌خیس بلیط رفت و رجوع و برگشت داشته باشند، می توانند به بازه 30 روز در قبرس شمالی اذن بازدید توریستی اخذ نمایند و درصورتی که گشوده برهان موجهی مانند دیدار فرزندان وجود داشته باشد، قابلیت تمدید برهه زمانی فرصت ماندن در قبرس شمالی تا 90 روز نیز قابل تمدید خواهد بود. در لحاظ داشته باشید در‌حالتی که که به قصد توریستی هتلی برای محل اقامت خویش گزینش نموده اید و یا این که از پلتفورم هایی مانند Airbnb به کار گیری می‌کنید، خوب میباشد پرداختی آن را ایفا داده باشید و سند پرداخت محل اقامت خویش را نیز به افسر در دست گرفتن گذرنامه نماد دهید تا مبتلا ایراد نشوید.

همینطور اشخاصی که به طور توریستی برای بازدید از پروژه های املاک به قبرس شمالی مهاجرت میکنند عالی میباشد از سوی موسسات دارای اعتبار مشورت کردن سپرده گذاری یا این که شرکت ها آفریننده دعوت طومار داشته باشند تا در فرودگاه در گیر مهاجرت کاری به قبرس شمالی  خلل نشوند.
روادیدِ تحصیلی قبرس شمالی
اقامت یا این که روادیدِ تحصیلی قبرس شمالی نیز یکی‌از دیگر از اشکال اقامت دارای اعتبار این مرزوبوم میباشد که اشخاص بالای 18 سال میتوانند آن را اخذ نمایند. ولی اشخاص زیر 18 سال قابلیت و امکان اخذ اقامت را ندارند و نیازی به‌این نوع از اقامت نخواهند داشت؛ به‌طوری که یک کدام از اقوام جايگاه یک آنان (بابا یا این که مامان) بایستی یکی‌از اشکال اقامت قبرس شمالی (دانشجویی، خرید ملک و سرمایه‌گذاری یا این که کاری) را داشته باشند در‌این‌صورت‌ اشخاص زیر 18 سال می توانند در قبرس شمالی به علم آموزی و معاش بپردازند.

روادیدِ دانشجویی قبرس شمالی
اخذ اقامت یا این که روادیدِ دانشجویی هیچ تاثیری در دریافت کردن اقامت دایم شما نخواهد داشت. به گونه ای که برای اخذ اقامت دایم شخص بایستی از روش اقامت کاری یا این که سرمایه‌گذاری مبادرت نماید. البته علم آموزی در قبرس شمالی مزایایی نیز به یاروهمدم داراست که میتوانید برای داده ها بیشتر به نوشته‌ی‌علمی حالت علم آموزی در قبرس شمالی به چه شکل میباشد؟ نصیب مزایای آن مراجعه‌کنید.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مخارج تصویب کمپانی در قبرس شمالی
هزینه‌های مربوط به تصویب کمپانی متغیر میباشد و به کارداران مختلفی بستگی دارااست. این هزینه‌ ها مشمول  ویزا کاری قبرس شمالی مفاد پایین میباشد:

هزینه‌ های تصویب کمپانی: در بالا بایستی هزینه‌ های مربوط به تصویب کمپانی را پرداخت فرمائید. این دربرگیرنده هزینه‌ های مرتبط با تنظیم اساسنامه کمپانی، مهر و بقیه مستندات مرتبط می‌ گردد.
هزینه‌ های حق الزحمه: پیرو نیز می بایست حقوق و دستمزد نماینده قانونی یا این که مشاور حقوقی را پرداخت نمایید. این مبلغ متغیر میباشد و بستگی به ابهام های فرایند تصویب کمپانی داراست.
هزینه‌ های تصویب مالکیت و سهام: در‌حالتی که سرمایه‌ گذاران متفاوتی در کمپانی وجود دارا‌هستند، بایستی هزینه‌ های مرتبط با تصویب مالکیت و تغییرات مالکیت را در لحاظ داشته باشید.
هزینه‌ های تجدید تصویب سالیانه: شما می بایست هزینه‌ های سالیانه برای تجدید تصویب کمپانی را پرداخت فرمایید.
بقیه هزینه‌ ها: هزینه‌ های مرتبط با ترجمه مستندات، مسائل مربوط به مالیات و مفاد دیگر نیز وجود دارااست.

دریافت گذرنامه قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی در قبرس
اخذ گذرنامه قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی یک کدام از روش‌ هایی میباشد که سرمایه گذاران برای استحصال اقامت و شهروندی این سرزمین گزینش می‌ نمایند. در‌این طرز، در بالا بایستی یک کمپانی در قبرس شمالی تصویب نمایید. برای این خواسته، مایحتاج میباشد تا تعهدات مالی را به مقامات مربوطه ارائه دهید.

بعد از تصویب کمپانی، می‌ توانید جهت دریافت اقامت موقت مبادرت نمائید. بعد از گذشتن بازه زمانی مجال معین و جاری ساختن تعهدات مالی، می توانید جهت دریافت شهروندی نیز درخواست دهید.
در غایت، گذرنامه قبرس شمالی تحت عنوان یک شهروند به شما اعطا می‌ خواهد شد، در غایت میتوانید تحت عنوان شهروند در‌این میهن معاش فرمایید.
اقامت قبرس شمالی با تصویب کمپانی
دریافت اقامت در قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی یکی راه و روش‌ های معمول برای استخراج اقامت این سرزمین میباشد. بعد از تصویب کمپانی و جاری ساختن تعهدات مالی میتوانید برای اخد اقامت اقدامات موردنیاز را جاری ساختن دهید.

با تصویب کمپانی و تأسیس آن در قبرس شمالی، می‌ توانید در موضع مدیریت یا این که سهامدار کمپانی شغل خویش را استارت نمائید. این مجال قابلیت و امکان دریافت اقامت موقت را مهیا می نماید. بعداز اخذ اقامت موقت می‌توانید جهت دریافت اقامت دایم نیز مبادرت فرمائید. بدین ترتیب، اقامت در قبرس شمالی یک راه و روش دارای اعتبار جهت دریافت اقامت و حتی شهروندی این سرزمین به حساب آورده می شود.

مدارک مایحتاج برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی
برای تصویب یک کمپانی در قبرس شمالی، مدارک مختلفی ما یحتاج میباشد. این مدارک دربرگیرنده:

درخواست تصویب کمپانی: در صدر می بایست یک درخواست جهت تصویب کمپانی تهیه و تنظیم فرمائید و داده ها کمپانی همانند اسم، نشانی، هدف ها، و سرمایه نخستین را معلوم نمائید.
قانون ها کمپانی: قوانین ظریف کمپانی که دربرگیرنده سرمایه اول، توزیع سهام، وظایف مدیران و بقیه جزئیات مرتبط با سعی کمپانی را ارائه دهید.
تعهدات مالی: تعهدات مالی مرتبط با سرمایه کمپانی را جاری ساختن دهید. این تعهدات مالی معمولاً بر طبق نوع و هدف ها کمپانی متغیر میباشد.
تأسیس مجمع همگانی: برای کمپانی‌ هایی متعهد محصور، می بایست مجمع همگانی تأسیس خواهد شد و تصمیم‌ های مربوط به رئیس گرفته گردد.
تصویب کمپانی در دفتر کار تصویب کمپانی‌ ها: کمپانی بایستی در محل کار تصویب کمپانی‌ ها تصویب گردد و مدارک مربوط به مهاجرت کاری به قبرس شمالی  تصویب ارائه گردد.
شماره مالیاتی: کمپانی بایستی شماره مالیاتی و تأسیس اکانت مالیاتی داشته باشد.
اکانت بانکی: کمپانی بایستی اکانت بانکی در خزانه محلی قبرس شمالی داشته باشد.
نشانی محلی: کمپانی می بایست نشانی محلی دارای اعتبار در قبرس شمالی داشته باشد.
مدارک شناسایی مدیران و سهامداران: مدارک شناسایی مدیران و سهامداران کمپانی می بایست ارائه خواهد شد.
گواهی ورود به عمل: بعضا از کمپانی‌ ها نیاز به مدارک مربوط به ورود به عمل دارا هستند.
پرداخت هزینه‌ های تصویب: هزینه‌ های مربوط با تصویب کمپانی و تأسیس آن را پرداخت فرمایید.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مخارج تصویب کمپانی در قبرس شمالی
هزینه‌های مربوط به تصویب کمپانی متغیر میباشد و به کارداران مختلفی بستگی دارااست. این هزینه‌ ها مشمول  ویزا کاری قبرس شمالی مفاد پایین میباشد:

هزینه‌ های تصویب کمپانی: در بالا بایستی هزینه‌ های مربوط به تصویب کمپانی را پرداخت فرمائید. این دربرگیرنده هزینه‌ های مرتبط با تنظیم اساسنامه کمپانی، مهر و بقیه مستندات مرتبط می‌ گردد.
هزینه‌ های حق الزحمه: پیرو نیز می بایست حقوق و دستمزد نماینده قانونی یا این که مشاور حقوقی را پرداخت نمایید. این مبلغ متغیر میباشد و بستگی به ابهام های فرایند تصویب کمپانی داراست.
هزینه‌ های تصویب مالکیت و سهام: در‌حالتی که سرمایه‌ گذاران متفاوتی در کمپانی وجود دارا‌هستند، بایستی هزینه‌ های مرتبط با تصویب مالکیت و تغییرات مالکیت را در لحاظ داشته باشید.
هزینه‌ های تجدید تصویب سالیانه: شما می بایست هزینه‌ های سالیانه برای تجدید تصویب کمپانی را پرداخت فرمایید.
بقیه هزینه‌ ها: هزینه‌ های مرتبط با ترجمه مستندات، مسائل مربوط به مالیات و مفاد دیگر نیز وجود دارااست.

دریافت گذرنامه قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی در قبرس
اخذ گذرنامه قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی یک کدام از روش‌ هایی میباشد که سرمایه گذاران برای استحصال اقامت و شهروندی این سرزمین گزینش می‌ نمایند. در‌این طرز، در بالا بایستی یک کمپانی در قبرس شمالی تصویب نمایید. برای این خواسته، مایحتاج میباشد تا تعهدات مالی را به مقامات مربوطه ارائه دهید.

بعد از تصویب کمپانی، می‌ توانید جهت دریافت اقامت موقت مبادرت نمائید. بعد از گذشتن بازه زمانی مجال معین و جاری ساختن تعهدات مالی، می توانید جهت دریافت شهروندی نیز درخواست دهید.
در غایت، گذرنامه قبرس شمالی تحت عنوان یک شهروند به شما اعطا می‌ خواهد شد، در غایت میتوانید تحت عنوان شهروند در‌این میهن معاش فرمایید.
اقامت قبرس شمالی با تصویب کمپانی
دریافت اقامت در قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی یکی راه و روش‌ های معمول برای استخراج اقامت این سرزمین میباشد. بعد از تصویب کمپانی و جاری ساختن تعهدات مالی میتوانید برای اخد اقامت اقدامات موردنیاز را جاری ساختن دهید.

با تصویب کمپانی و تأسیس آن در قبرس شمالی، می‌ توانید در موضع مدیریت یا این که سهامدار کمپانی شغل خویش را استارت نمائید. این مجال قابلیت و امکان دریافت اقامت موقت را مهیا می نماید. بعداز اخذ اقامت موقت می‌توانید جهت دریافت اقامت دایم نیز مبادرت فرمائید. بدین ترتیب، اقامت در قبرس شمالی یک راه و روش دارای اعتبار جهت دریافت اقامت و حتی شهروندی این سرزمین به حساب آورده می شود.

مدارک مایحتاج برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی
برای تصویب یک کمپانی در قبرس شمالی، مدارک مختلفی ما یحتاج میباشد. این مدارک دربرگیرنده:

درخواست تصویب کمپانی: در صدر می بایست یک درخواست جهت تصویب کمپانی تهیه و تنظیم فرمائید و داده ها کمپانی همانند اسم، نشانی، هدف ها، و سرمایه نخستین را معلوم نمائید.
قانون ها کمپانی: قوانین ظریف کمپانی که دربرگیرنده سرمایه اول، توزیع سهام، وظایف مدیران و بقیه جزئیات مرتبط با سعی کمپانی را ارائه دهید.
تعهدات مالی: تعهدات مالی مرتبط با سرمایه کمپانی را جاری ساختن دهید. این تعهدات مالی معمولاً بر طبق نوع و هدف ها کمپانی متغیر میباشد.
تأسیس مجمع همگانی: برای کمپانی‌ هایی متعهد محصور، می بایست مجمع همگانی تأسیس خواهد شد و تصمیم‌ های مربوط به رئیس گرفته گردد.
تصویب کمپانی در دفتر کار تصویب کمپانی‌ ها: کمپانی بایستی در محل کار تصویب کمپانی‌ ها تصویب گردد و مدارک مربوط به مهاجرت کاری به قبرس شمالی  تصویب ارائه گردد.
شماره مالیاتی: کمپانی بایستی شماره مالیاتی و تأسیس اکانت مالیاتی داشته باشد.
اکانت بانکی: کمپانی بایستی اکانت بانکی در خزانه محلی قبرس شمالی داشته باشد.
نشانی محلی: کمپانی می بایست نشانی محلی دارای اعتبار در قبرس شمالی داشته باشد.
مدارک شناسایی مدیران و سهامداران: مدارک شناسایی مدیران و سهامداران کمپانی می بایست ارائه خواهد شد.
گواهی ورود به عمل: بعضا از کمپانی‌ ها نیاز به مدارک مربوط به ورود به عمل دارا هستند.
پرداخت هزینه‌ های تصویب: هزینه‌ های مربوط با تصویب کمپانی و تأسیس آن را پرداخت فرمایید.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مدارک ما یحتاج برای مسافرت کاری به قبرس
مدارکی که بایستی بوسیله تقاضاکنندگان سفر کاری به قبرس ارسال شود به تفصیل تحت ویزا کاری قبرس شمالی میباشد:

مالامال کردن هیبت درخواست روادید برای سفر کاری به قبرس.
گذرنامه دارای اعتبار که دست کم سه ماه بعداز تاریخ در لحاظ گرفته گردیده برای خروج از قبرس دارای اعتبار باشد و دست کم دارنده دو ورقه خالی باشد.
مدارکی نشانه بر تمکن مالی برای هجرت کاری قبرس (شکل اکانت بانکی، آنالیز مسافرتی، ورقه ها امان مالی و مدارک اشتغال برای برهه زمانی اقامت در قبرس.)
اسکن ویزاهای صادر گردیده بوسیله جمهوری قبرس.
بیمه درمانی مسافرتی با دست‌کم مخارج درمانی به مبلغ 30000 یورو. (بیمه بایستی هر سیرتکامل هزینه ای را که ممکن میباشد درباره‌ی با نگهداری های پزشکی اورژانسی و یا این که معالجه بیمارستانی، رجوع به میهن به دلایل پزشکی یا این که مرگ ساخت و ساز خواهد شد، پوشش دهد، همینطور بایستی سندی مطابق اگاهی از بایستگی داشتن بیمه درمانی مسافرتی برای سفرهای بعدی خویش را امضا نمایند.)
سند تن درستی پزشکی برای کلیه اشخاص شش ساله و فراتر قبل از ورود به قبرس ما یحتاج میباشد.
ارائه مدرک نداشتن سوابق کیفری پیش از ورود به قبرس الزامی میباشد.
لیست فن ها و مشاغل ما یحتاج قبرس
در‌حالتی که قصد سفر کاری به قبرس را دارید می‌توانید از روش یکی‌از حرفه های ذیل مبادرت نمائید:

پزشکی و جراحی
داروسازی
قضاوت و وکالت
رئیس ارشد اجرایی
رئیس ارشد مالی
استادی کالج
رئیس و بازاریابی
مدیریت فروش و تبلیغات
فن های مهندسی معماری
حرفه های عمران، تولید
پیاده سازی
نظافت
رابطه ها همگانی
مهندسی
رئیس طرح ریزی
مشاغل مربوط به IT
فناوری داده ها
مشاغل همگانی کارگری
پرستاری
هتلداری، رستوران و کافه
مشاغل نصب، تعمیر و مراقبت
املاک و مستغلات


موقعیت گویش برای سفر کاری به قبرس
برای هجرت کاری به قبرس بهتر میباشد بدانید که عموم قبرس به هشت لهجه کلام می نمایند اما لهجه قانونی عموم قبرس یونانی میباشد، ولی انگلیسی و ترکی نیز به جهت جمعیت زیاد مهاجر در قبرس رایج مهاجرت کاری به قبرس شمالی  میباشد.
گویش های قانونی جزیره قبرس یونانی و ترکی است، ولی اکثری از گویش های دیگر نیز بوسیله اقلیت ها سخن می‌شود، عربی قبرسی، ارمنی، عربی مارونی و ترکی قبرسی و یونانی امروزی است.
در مدرسه های به لهجه یونانی استاندارد درس دادن میشود، همینطور لهجه انگلیسی دوست داستنی ترین لهجه فرنگی میباشد که در قبرس سخن می گردد. تعداد متعددی از عموم قبرس میتوانند به گویش انگلیسی سخن نمایند. این گویش در تابلوهای خیابانی، تبلیغات و اطلاعیه های همگانی در سرزمین قبرس آیتم به کار گیری میباشد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


معیار حقوق و دستمزد و درآمد در قبرس
پیش از اینکه اقدامات موردنیاز برای اخذ ویزای شغلی در قبرس را اعمال دهید، آغاز تلاش فرمایید داده ها خویش را در امر معیار درآمد و دستمزد این میهن ارتقاء دهید. ما یحتاج میباشد واحد سنجش دریافتی شما با هزینه های معاش متناسب بوده تا بتوانید بعد از عمل کردن از تجهیزات رفاهی استعمال با صرفه ببرید. در کل در شهرهای گران قدر، درآمد ماهیانه مطلوب بوده و میانگین ماهیانه 1000 تا 1100 یورو برای کارکنان معمولی حقوق و دستمزد پرداخت می‌ گردد. فراموش نکنید که در تفاهم نامه بین صاحبکار و تقاضاکننده موردنیاز میباشد واحد سنجش حقوق و دستمزد نام برده بیشتر از معیار دست‌کم درآمد در قبرس باشد. دست کم حقوق و دستمزد ماهیانه در قبرس شمالی برای کارگر آحاد وقت ۴۳۲۴ لیر اعلام گردیده است. ضمن این حقوق روزمره نیز حدود ۳۲۵ لیر بوده که بسته به مشاغل گوناگون می‌ تواند ارتقا ویزا کاری قبرس شمالی یابد.
وضعیت دریافت ویزای شغلی در قبرس شمالی
برای فعالیت در قبرس شمالی مورد نیاز میباشد که به یک کدام از لهجه‌ های انگلیسی، ترکی و یا این که یونانی مسلط باشید. مهم ترین نکته‌ ای که برای اخذ روادیدِ قبرس شمالی وجود داراست این میباشد که به صورت بدون واسطه قابلیت فعالیت برای شما مهیا نمی‌ گردد. مایحتاج میباشد که آغاز یک دعوتنامه کاری از یک صاحبکار اخذ فرمائید. بعد از آن می‌ توانید به سفارت رفته و مدارک موردنیاز را ارائه دهید. صاحب کار در مرزو بوم قبرس شمالی برای شما جواز کاری خواهد گرفت. بعداز ارائه درخواست به وسیله صاحبکار به وزارت عمل و امان اجتماعی قبرس شمالی و وقتی که تاییدیه آن را اخذ کرد، جواز را برای شما ارسال خواهد نمود. فقط در شکل داشتن تایید صلاحیت فعالیت می‌ توانید اقدامات موردنیاز را جاری ساختن داده و روادیدِ کاری این سرزمین را اخذ نمائید. در غیر این شکل خیر صرفا قابلیت درخواست تایید صلاحیت فعالیت نیست بلکه حق عمل کردن تحت عنوان یک کارکنان بی آلایش را نیز درین میهن نخواهید داشت.

بعداز اینکه جواز کاری نخستین شما بوسیله صاحب کار گرفته شد، از تاریخ ورود شما به قبرس شمالی حداکثر کاسه برهه زمانی ۱۵ روز می بایست با حضور در وزارت فعالیت، فرایند آجل جهت به دست آوردن مجوز کاری کامل شدن خواهد شد. درصورتی که وزارت شغل، درخواست تایید صلاحیت شمارا پذیرش کرد و آن را مطلوب تشخیص بخشید، می‌ توانید فعالیت خویش را درین مرز و بوم استارت فرمایید.
حالت عمل دانشجویی در قبرس شمالی
دانشجویانی که درگیر به علم آموزی در قبرس شمالی میباشند، می‌ توانند در طی علم آموزی به شغل کردن نیز بپردازند. این تیم از اشخاص می بایست شغل های پاره وقت مانند عمل در فروشگاه، رستوران، کافه و حتی کالج‌ های خویش را ایفا دهند. در حالتی که دانشجو اشراف کافی به گویش انگلیسی و ترکی داشته باشد، بعداز خارج از التحصیلی می‌ تواند در کمپانی‌ های در بین‌ المللی، هتل و خزانه‌ ها نیز درگیر به فعالیت کردن خواهد شد. یادآور می‌ شویم که فعلا مرزوبوم قبرس شمالی نیاز شدید به کارشناسان و نمایندگان املاک، وکلا و سرمایه‌ گذاران تجاری دارااست.

اقامت بعداز عمل در قبرس شمالی
همان طور که ذکر کردیم برای شغل در قبرس شمالی مایحتاج میباشد روادیدِ کاری خویش را هر دو سال یک سکو تمدید نمائید. در شرایطی که در‌پی دریافت اقامت دایم در قبرس شمالی از روش عمل میباشید، مایحتاج میباشد که فارغ از سوء پیشینه و به صورت پیوسته دوران ۶ سال در‌این سرزمین درگیر به شغل گردید. ضمن این برای اخذ گذرنامه مملکت قبرس شمالی با ۱۰ سال معاش کردن در‌این سرزمین می‌ توانید اقدامات مورد نیاز را جاری ساختن دهید.
مزایای شغل در قبرس شمالی
مسافرت به قبرس شمالی و هر مملکت فرنگی دیگر یک تصمیم والا بوده که می‌ تواند برای مدام مسیر معاش شمارا تغییر‌و تحول دهد. ما یحتاج میباشد پیش از هرگونه اقدامی آغاز نسبت به مزایا و معایب شغل در قبرس شمالی شناخت به دست آورید.

قابلیت دریافت اقامت دایم قبرس شمالی با به کار گیری از روادیدِ کاری وجود دارااست. در کنار مجموع این مورد ها فرایند بی آلایش دریافت روادیدِ قبرس شمالی نیز یک مزیت ویژه برای متقاضی ها هجرت بدین مرز و بوم  مهاجرت کاری به قبرس شمالی میباشد.

روش شغل یابی در قبرس

طرز شغل یابی در قبرس
برای اخذ ویزای شغلی در قبرس مورد ها مختلفی وجود دارا هستند. یکی این موقعیت این میباشد که آغاز مراحل شغل یابی می بایست به وسیله درخواست کننده طی گردد. برای ایفا این دستور موردنیاز میباشد که شخص تقاضاکننده نسبت به لهجه ترکی، یونانی یا این که انگلیسی مسلط باشد. آن‌گاه می‌ اقتدار از روش شرکت های شغل یابی و شرکت های در قبرس اقدامات موردنیاز را جاری ساختن اعطا کرد. ضمن این گه گاه شخص تقاضاکننده می‌ تواند سوابق کاری خویش را بعداز یک مهاجرت توریستی به قبرس و به صاحب کار ارائه داده تا از طرف آن سفارش کاری اخذ نماید.

با اعتنا به اینکه مملکت قبرس به‌دنبال جذب نیروهای عمل علم آموزی نموده است، از این روش نیز می‌ اقتدار برای شغل یابی مبادرت نمود. شخص درخواست کننده می‌ تواند از روش علم آموزی در قبرس و ارائه درخواست خویش برای شغل یابی مبادرت نماید. شرکت های شغل یابی متعددی نیز در قبرس شمالی وجود دارا‌هستند که سرویس ها آنلاین را در کنار سرویس ها حضوری ارائه می‌ دهند. فعالیت در قبرس شاید آنچنان که بایستی و شاید درآمد بسیار متعددی برای مهاجرین نداشته باشد. با این حالا تحت بودن هزینه معاش در قبرس شمالی سبب ساز گردیده است که یک مقصد جالب برای هر تقاضاکننده سفر به شمار رود.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


فعالیت عموم در قبرس شمالی
همان گونه که می دانید قبرس کشوری جزیزه ای میباشد و مخارج انرژی ( هزینه الکتریسیته ، آب و سوخت ) درین سرزمین بالا هست. از این رو مخارج واحدهای تولیدی و بطور کلی ساخت‌و‌ساز درین میهن بسیار بالاست و همان دیگز مقرون به صرفه وجود ندارد. همین فرمان سبب ساز گردیده‌است تعداد واحدهای تولیدی و سوله جات در مرزوبوم قبرس شمالی به تعداد انگشتان ویزا کاری قبرس شمالی دست هم نرسد.

از طرفی مرز و بوم قبرس، مکانی گردشی و تاریخی میباشد و همگی ساله گردشگر ها و مسافران اکثری این میهن را تحت عنوان مقصد توریسم خویش گزینش میکنند، خلال این مرز و بوم قبرس دارنده کالج های نیکی میباشد که تمامی دارنده مرتبه های بهتر می باشند. این دو برهان یعنی نادر بودن تعداد واحدهای تولیدی و توریستی دانشجویی بودن مرز و بوم قبرس، دست به دست داده تا فعالیت عموم در راستای سرویس به توریستان و دانشجو یان این مرزوبوم باشد و بشتر عموم به مشاغلی زیرا هتلداری، رستوران داری و … درگیر می‌باشند. ولی ناگفته نماند که به انگیزه بندری بون مرزو بوم قبرس ( بندر لیماسول که از دارای شهرت ترین بنادر جهان است در میهن قبرس قرار گرفته میباشد ) بیشتر شرکت ها مشهور در‌این مرز و بوم دارنده دفترها کاری می باشند.

همینطور طبق اعلام یک کدام از تارنما های دارای اعتبار شغل یابی قبرس، اشخاصی که دارنده سند مهندسی برق ، کارها مالی ، فناوری داده ها و پیوندها از شیوه به دور می باشند نیز تقاضای متعددی دارا هستند. صنعت توریسم بیشترین نصیب ایجاد ناخالص داخلی را تشکیل می‌دهد و کارگران در میان المللی معمولاً میتوانند در‌این قسمت مجال پیدا نمایند.
ضابطه شغل در قبرس شمالی
طبق مقررات اداره فعالیت میهن قبرس شمالی دانشجو یان اذن شغل آحاد وقت و اخذ بیمه و مزایای ضابطه عمل را نداشته و دانشجو ها صرفا می‌توانند بصورت پاره وقت در واحدهای صنفی، شرکتهای و یا این که رستوران ها درگیر به شغل شوند. معمولا دستمزد عمل پاره وقت در قبرس چیزی نزدیک به 1100 الی 1500 لیر ترکیه بسته به سا‌عتها کاری که دانشجو سرگرم به عمل می‌شود متعدد میباشد.

در‌حالتی که شخصی بتواند در یک کدام از شرکتهای و یا این که واحدهای صنفی سرزمین قبرس شمالی استخدام خواهد شد میتواند به نابه درخواست آن واحد صنفی و معرفی به اداره عمل خلال اخذ حقوق و دستمزد و بیمه طبق ضابطه شغل از سرویس ها روادیدِ کاری نیز برخوردار گردد. حقوق و دستمزد محور ضابطه عمل در قبر شمالی تمامی ساله عوض میشود. ولی طبق ضابطه سال 2018 دست‌کم حقوق و دستمزد خالص دو هزار و پنجاه و هفت لیر ترکیه و دست‌کم حقوق و دستمزد با آحاد مزایا دو هزار و سیصد و شصت و پنج لیر ترکیه مصوب میباشد. ولی طبق اعلام های نو اداره عمل قبرس دست‌کم دستمزد اخیرا و با دقت به گرانی های اتقاق افتاده به دو هزار و ششصد و بیست لیر ترکیه افزایش یافته میباشد.

سوال ها رایج فعالیت در قبرس
1- اینجانب یک شخص فرنگی هستم. چطور می‌توانم برای فعالیت در قبرس مبادرت کنم؟

جواب : برای اشخاص فرنگی که میخواهند برای شغل به قبرس شمالی بیایند ، پیش از وارد شدن ؛ صاحب کار بایستی به وزارت فعالیت و تأمین اجتماعی مراجعه نماید و برای اخذ جواز گذشته برای کارمند ، مبادرت نماید. طبق ضوابط قبرس شخصی که پس از به دست آوردن مجوز شغل به قبرس مراجعه میکند باید با به عبارتی پاسپورتی که برای وی جواز گرفته گردیده وارد قبرس گردیده و در محل معلوم گردیده فعالیت (در دفتر کار ، جنب صاحب کار) و در مشاغل از پیش رقم خورده فعالیت مهاجرت کاری به قبرس شمالی  نماید.

2- آیا سوای داشتن تایید صلاحیت از وزارت فعالیت و دفاع اجتماعی قبرس میتوان به شغل سرگرم شد؟

جواب: اشخاص فرنگی که سوای تایید صلاحیت گذشته از طرف وزارت عمل و تأمین اجتماعی TRNC به مرزو بوم وارد میگردند، در هیچ مکانی نمی توانند فعالیت نمایند. همینطور چنانچه شخصی با داشتن تایید صلاحیت فعالیت در قبرس وارد قبرس خواهد شد و نتواند پیش از نقطه نهایی تاریخ جواز فعالیت، درگیر به فعالیت خواهد شد دیگر حق استارت عمل را ندارد و می بایست دوباره مبادرت به اخذ جواز نماید.

3- اینجانب با داشتن تایید صلاحیت فعالیت وارد قبرس گردیده ام، بعداز ورود به قبرس برای اخذ روادیدِ کاری چه کاری می بایست اجرا دهم؟

در‌حالتی که یک کارکنان فرنگی بخواهد برای فعالیت به قبرس بیاید ، صاحبکار می بایست از طرف خویش تایید صلاحیت قبل را از وزارت اخذ نماید. کارفرمای اخذ کننده جواز می بایست حداکثر حداکثر پیاله 15 روز از تاریخ ورود کارمند به قبرس شمالی به اداره مربوطه وزارت (اداره فعالیت حیطه ای) مراجعه کرده و عمل را حداکثر کاسه 30 روز اجرا دهد. در حالتی که درخواست اذن عمل که بوسیله وزارت بررسی گردیده است پذیرش گردد ، اذن شغل برای اتباع بیگانه صادر میگردد. اذن شغل صادر گردیده به وسیله وزارت در گذرنامه شما زده می شود. و در اصطلاح شما روادیدِ کاریب خویش را اخذ نموده اید. روادیدِ کاری قبرس در راءس اذن عمل (در حوالی مغازه Binbir şeitit – لفکوزا) صادر می گردد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مراحل درخواست ویزای شغلی قبرس شمالی
اینک که لازمات همگانی و خاص شغلی را شعور کردید، بیایید فرآیند درخواست ویزا کاری قبرس شمالی  را طی کنیم:

سفارش فعالیت و تفاهم نامه: یک سفارش شغلی و تفاهم نامه کاری از یک صاحبکار اخذ فرمائید.

نظارت سوابق و بیمه تندرست: تحقیق سابقه مایحتاج را کامل شدن کرده و بیمه درمانی جامع اخذ نمایید.

عده ورقه ها: آحاد مدارک مایحتاج، به عنوان مثال گذرنامه، درخواست روادید، ثابت وجوه، و هر سیرتکامل اعتبار صنعتی خاص را گردآوری نمائید.

ارسال درخواست: درخواست روادیدِ خویش و مدارک هواخواهی خویش را به سفارت قبرس شمالی یا این که دفتر نمایندگی در سرزمین خویش ارسال نمایید.

در انتظار پذیرش باشید: درانتظار بمانید تا مقامات درخواست شمارا تحقیق نمایند. این ممکن میباشد چندین هفته ارتفاع بکشد.

صدور روادید: بعداز پذیرش، روادیدِ کاری خویش را اخذ خواهید کرد که به شما قابلیت میدهد به صورت رسمی در قبرس شمالی عمل نمائید.

تمدید و پیشرفت

ویزای شغلی قبرس شمالی معمولا برای یک عصر خاص صادر می‌گردد. برای ادامه شغل، ممکن میباشد نیاز به تمدید یا این که تمدید روادیدِ خویش پیش از انقضای آن داشته باشید. درین روند ممکن میباشد شما نیاز به ارائه قراردادهای کاری آپدیت، سند اقامت و بیمه درمانی داشته باشید.

سود گیری

آغاز یک هجرت شغلی تازه در قبرس شمالی میتواند یک تجارب هیجان آور و پر ارزش باشد. با ادراک وضعیت ویزای شغلی و پیگیری ظریف فرایند درخواست، می توانید قفل دنیایی از مجال‌ها را در‌این مقصد قشنگ و بی نیاز از لحاظ فرهنگی گشوده نمایید. فرقی نمی‌نماید به قسمت توریسم پررونق، شرکت های آموزشی در درحال حاضر رویش یا این که دور و بر تجاری مالامال رونق کشیده گردید، قبرس شمالی از متخصصان حرفه ای از سراسر عالم استقبال می‌نماید. امروز او‌لین گام را به سمت رشته نو خویش بردارید و تک تک چیزهایی که‌این جزیره دیدنی ارائه میدهد را کشف فرمائید.

اعتنا: لطفاً مطمئن گردید که به روزترین حالت ویزای شغلی قبرس شمالی را پیش از ادامه درخواست خویش تأیید نموده اید، چون ممکن میباشد قانون ها در زمان فرصت تغییر‌و تحول نماید.

سوال ها متداول ویزای شغلی قبرس شمالی
ویزای شغلی قبرس شمالی چیست؟

ویزای شغلی قبرس شمالی یک گواهی قانونی میباشد که به اتباع فرنگی اذن میدهد به صورت رسمی در قبرس شمالی برای برهه زمانی مشخصی فعالیت نمایند. این یک الزام رسمی برای اشخاص غیر شهروندی میباشد که پیرو عمل در جزیره میباشند.

آیا برای فعالیت در قبرس شمالی به ویزای شغلی نیاز دارم؟

آری، در صورتیکه شهروند قبرس شمالی یا این که شهروند کشوری نیستید که با قبرس شمالی تفاهم نامه خاصی داراست، برای شغل رسمی به ویزای شغلی نیاز دارید.

اشکال ویزای شغلی قبرس شمالی کدام ها می باشند؟

قبرس شمالی مجموعه بندی های گوناگون روادیدِ کاری برای مثال روادیدِ کاری بلند مقطع، ویزای شغلی دانشجویی و روادیدِ سرمایه گذار/کارآفرین را ارائه میدهد. نوع مایحتاج شما بستگی به حالت شغلی شما دارااست.

مقطع اعتبار ویزای شغلی چقدر میباشد؟

اعتبار ویزای شغلی بسته به نوع آن گوناگون میباشد. از جمله روادیدِ بلند زمان بسته به تفاهم نامه کاری شما میتواند یک‌سری سال اعتبار داشته باشد.

حالت همگانی برای ویزای شغلی قبرس شمالی چیست؟

وضعیت همگانی دربرگیرنده سفارش شغلی، سوابق کیفری منزه، بیمه درمانی، گذرنامه دارای اعتبار، ثابت تمکن مالی و کامل شدن فرایند درخواست روادید میباشد.

آیا محدودیت سنی برای متقاضی ها ویزای شغلی وجود دارااست؟

قبرس شمالی محدودیت سنی خاصی برای متقاضی ها ویزای شغلی ندارد. دارای شرایط بودن در جايگاه نخستین بر پایه ی برآورده کردن بقیه موقعیت و ضمانت یک توصیه شغلی میباشد.

چه‌طور می‌توانم برای ویزای شغلی قبرس شمالی مبادرت کنم؟

مراحل درخواست مشتمل بر ضمانت یک توصیه شغلی از یک صاحب کار، کامل شدن تحقیق سابقه، دریافت بیمه درمانی، گردآوری مدارک لازم و ارسال درخواست خویش به سفارت یا این که دفتر نمایندگی قبرس شمالی در مرزو بوم خویش است.

هزینه ویزای شغلی قبرس شمالی چقدر میباشد؟

هزینه روادید بسته به نوع روادید و تابعیت شما گوناگون میباشد. هزینه ها ممکن میباشد تغییر‌و تحول نمایند، به این ترتیب ضروری میباشد که برای به روزترین داده ها با مقامات مهاجرت کاری به قبرس شمالی  مربوطه تماس حاصل نمایید.

پردازش روادید چقدر ارتفاع میکشد؟

فرصت مطالعه به روادید بسته به وسعت درخواست ها و بقیه دست اندرکاران میتواند متعدد باشد. پیشنهاد می‌گردد که از قبلی درخواست دهید تا احتمال تانی وجود داشته باشد.

آیا برای فعالیت در قبرس شمالی بایستی ترکی سخن کنم؟

در حالی که اشراف به گویش ترکی می‌تواند یک مزیت باشد، ممکن میباشد برای همگی وضعیت ها شرط رنج نباشد. با این درحال حاضر، بعضی از مشاغل، به ویژه مشاغلی که در موضوع سرویس ها مشتری و فراگیری می باشند، ممکن میباشد به سطح خاصی از مهارت های گویش ترکی نیاز داشته باشند.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


فرآیند سفر کاری به قبرس شمالی
در جدول تحت به صفر تا صد پروسه ما یحتاج جهت دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی پرداخته ایم توصیه می کنیم آن را با تمرکز ویزا کاری قبرس شمالی  تحقیق و تصویب فرمائید

مرحله توضیحات
یافت کردن کار او‌لین گام برای هجرت کاری به قبرس شمالی، یافت کردن کار میباشد. شما می توانید از روش سایت‌های شغل یابی، تاکسی‌های شغل یابی و یا این که کانال‌های اجتماعی پیرو فعالیت بگردید.
اخذ سفارش شغلی بعداز کشف کردن عمل، می بایست از کارفرمای خویش سفارش شغلی اخذ فرمائید. سفارش شغلی می بایست مشمول اطلاعاتی مانند نوع عمل، گستردن وظایف، دستمزد و مزایا، ساعت ها کاری و … باشد.
گرفتن مجوز عمل برای شغل در قبرس شمالی، شما به جواز عمل نیاز دارید. جهت دریافت جواز شغل، بایستی مدارک خویش را به اداره سفر قبرس شمالی ارائه فرمائید. این مدارک عبارتند از: * گذرنامه دارای اعتبار * سند عدم سوء پیشینه * مدارک تحصیلی و رزومه کاری * ترجمه مدارک به لهجه ترکی استانبولی * هیبت درخواست تایید صلاحیت عمل * …
اخذ روادید بعد از گرفتن مجوز عمل، شما می بایست برای اخذ روادید مبادرت نمایید. برای اخذ روادید، بایستی مدارک خویش را به سفارت قبرس شمالی در مملکت خویش ارائه نمائید. این مدارک عبارتند از: * گذرنامه دارای اعتبار * تایید صلاحیت شغل * سند عدم سوء پیشینه * مدارک تحصیلی و رزومه کاری * ترجمه مدارک به گویش ترکی استانبولی * هیبت درخواست روادید * …
هجرت به قبرس شمالی بعد از اخذ روادید، شما میتوانید به قبرس شمالی مهاجرت فرمائید.
جستن محل سکونت بعداز ورود به قبرس شمالی، شما می بایست به‌دنبال محل سکونت بگردید. شما میتوانید سوئیت یا این که منزل را اجاره یا این که خریداری فرمائید.
مسافرت کاری به قبرس شمالی و روش‌ دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی
در صورتی قصد سفر کاری به قبرس شمالی را دارید، به موردها تحت نیاز خواهید داشت:

کاوش و یافتن کارفرمای مطلوب با توافق برای فعالیت با حقوق و دستمزد و مزایای مطلوب در قبرس شمالی (به جهت تخصصی بودن این دستور می‌توانید از همیاران ما امداد اخذ نمائید).


دریافت روادیدِ کاری قبرس که به شما اذن می‌دهد برای اقامت وقتگیر برهه زمانی و شغل (تایید صلاحیت ورود به قبرس) وارد قبرس گردید.


در صورتیکه که بخواهید بیشتراز سی روز درین مرزو بوم معاش نمائید بایستی بعداز مسافرت خویش، اذن اقامت اخذ نمایید.

 

به دنبال این نوشته‌ی علمی به شما راهنمای جامع گرفتن مجوز فعالیت در قبرس شمالی را ارائه می‌دهیم و شمارا با صفر تاصد تمامی فرایند ان اشنا می کنیم.
چه افرادی به روادیدِ کاری قبرس نیاز دارا‌هستند؟


تمامی شهروندان فرنگی که در‌پی عمل با دستمزد در قبرس می‌باشند، شامل روادیدِ کاری قبرس مهاجرت کاری به قبرس شمالی  میباشند،مثلا:
اتباع کشورهای سوا اتحادیه اروپا


شهروندان برخی از کشورهای اروپایی برای مثال نروژ و سوئیس

 

با وجود انکه رفت امد به‌این مرزوبوم معمولی بوده و اشخاص ار سراسر جهان میتوانند وارد این سرزمین گردیده و در‌این مرزوبوم حضور یابند البته برای عمل کاری در‌این مرز و بوم بدون مرزو بوم مبدایی که شما از انجا امده اید باید قطعا ویزای شغلی خویش را اخذ نمائید .



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


واحد سنجش حقوق و دستمزد و درامد در قبرس
قضیه معیار درآمد در مرز و بوم متبوع، یکی مهم ترین موضوعاتیست که نیاز میباشد متقاضی ها پیش از هرگونه مبادرت جهت دریافت ویزای شغلی گزینه رسیدگی ظریف قرار دهند. واحد سنجش درآمد دریافتی باید با واحد سنجش هزینه های معاش در یک سرزمین متناسب بوده و درخواست کننده به راحتی بتواند با استعمال از درآمد نتایج از شغل خویش، از تجهیزات رفاهی به کار گیری کند. واحد پول قبرس به طور یورو و لیر است و درباره ی با دست کم معیار درامد در قبرس می قدرت ذکر کرد این معیار برای کارگران بی آلایش نزدیک به ماهیانه ۸۷۰ یورو میباشد. به صورت میانگین درآمد دریافتی در شهر نیکوزیا، پایتخت قبرس نزدیک به ماهیانه ۱۳۰۰ یورو میباشد. قابل ذکر میباشد که معیار دستمزد مذکور در تفاهم نامه شخص تقاضاکننده شغل در قبرس و صاحبکار نباید کمتر از واحد سنجش دست‌کم درامد در قبرس باشد. در جدول پایین اسم بعضا از مشاغل به یار دستمزد آن‌ها‌را  ویزا کاری قبرس شمالی مشاهده مینمایید:

عمل

معیار درآمد سالیانه (یورو)

نماینده قانونی

۳۹۰۰۰

رئیس بازاریابی

۴۵۰۰۰

رئیس اقتصادی

۱۱۰۰۰

مدیریت IT

۳۶۰۰۰

مهندس برنامه

۲۴۰۰۰

حسابدار

۲۶۰۰۰

رئیس مالی

۹۹۰۰۰

بازار عمل در قبرس
بازار عمل در قبرس که خویش به دو نصیب قبرس شمالی و جنوبی تقسیم گردیده و به طور ذیل میباشد:

بازار عمل در قبرس شمالی
قبرس شمالی به وسیله ترکیه ساخته شده میباشد. این حوزه‌ از دید میان‌المللی بوسیله تعداد مقداری از کشورها تحت عنوان یک میهن غیر وابسته تشخیص داده شد‌ه‌است. با این حالا، بخش اعظمی از کشورها، برای مثال کشورهای اتحادیه اروپا قبرس شمالی را تحت عنوان بخشی از جمهوری قبرس می شناسند. گویش قبرس شمالی ترکی میباشد. اقتصاد قبرس شمالی مبنی بر صنعت توریسم میباشد. به این ترتیب، مجال‌های شغلی اکثر زمان ها در منطقههای توریسم، هتلداری، رستوران‌ها، و سرویس ها مهاجرت کاری به قبرس شمالی  مرتبط وجود دارااست.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مشاغل لازم قبرس شمالی
قبرس شمالی به جهت داشتن آب و هوای مدیترانه‌ای، امنیت داخلی و سطح بالای رفاه در معاش، در سال‌های قبلی سرمایه‌گذاران فرنگی متعددی را به خویش جذب کرده‌ میباشد و سبب ساز گردیده تا بازار شغل و اقتصاد این سرزمین رونق خیر و خوبی ویزا کاری قبرس شمالی  بگیرد.

مرزو بوم قبرس شمالی پتانسیل‌های خیر برای آغاز استخراج‌ و شغل های پردرآمد دارااست. این سرزمین با اینکه دارنده اقتصادی آزاد و بر طبق دولت خویش میباشد، دستمزدهای بالا در‌این میهن، بوسیله خزانه جهانی تهیه و تنظیم می گردد. عالی میباشد مهاجران و کارگران دربین‌المللی این مورد را بدانند که برای یافتن فعالیت در قبرس شمالی رقابت رنج پیش رو دارا هستند.

از آنجایی‌ که مالیات در قبرس شمالی نسبت به بقیه کشورهای حوزه‌‌ی مدیترانه‌ای تحت‌خیس میباشد، کلیه‌گان در می یابند که‌این مرز و بوم مزایایی نسبی، نسبت‌ به دیگر کشورها داراست.
مشاغل باصرفه‌ی اقتصادی نادر در قبرس شمالی کدام‌اند؟
از آنجایی‌که قبرس شمالی یک مملکت جزیره‌ای میباشد، هزینه‌های مصرف انرژی مانند آب، برق و سوخت بسیار بالا می باشد. تولید واحدهای تولیدی یا این که صنعتی نمی‌تواند صرفه‌ی اقتصادیِ خیر داشته باشد. به‌ همین استدلال واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار پاره ای در قبرس شمالی درگیر به عمل اقتصادی می‌باشند.

پس می توانیم بگوییم که مشاغل مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعتی در قبرس شمالی بسیار اندک میباشند؛ البته پتانسیل‌های سرشار دیگری درین سرزمین برای شغل‌های اقتصادی، مکان این فضای خالی را مالامال کرده‌اند.

شغل در قبرس شمالی
زمان‌های شغلی جانور در قبرس شمالی، به جهت به کار گیری‌ی این سرزمین از دلار و یورو در کنار لیر ترکیه و همینطور ذیل بودن نرخ بیکاری در قبرس شمالی، در گروه بندی‌های مختلفی قرار دارا‌هستند.

در حالتی‌که شما نیز در‌پی یافتن عمل مطلوب در قبرس شمالی می‌باشید، مسلما وب سایت‌های شغل یابی و اطلاع رسانی‌های جان دار را نظارت کرده‌اید. در‌این‌صورت‌ متوجه گردیده‌اید که در برخی نصیب‌ها، مجال‌های شغلی بیشتری وجود دارااست.

می‌اقتدار بیان کرد که در قسمت کشاورزی و سرویس ها، مشاغل بخش اعظمی متعددی وجود داراست. همینطور به جهت توریستی بودن این سرزمین، مشاغل مربوط به توریسم و گردش گر نیز بسیار دیده می شود.

با اعتنا به وجود دانش گاه‌های میان المللی و موسسه ها یادگرفتن بهتر در قبرس شمالی، مشاغل مربوط به کارها تحصیلی و دانشجوها نیز بسیار زیاد میباشد.
اکثر مشاغل در قبرس شمالی به طور فصلی تغییر و تحول می‌نمایند. به همین استدلال چنانچه درپی جستن شغل در قبرس شمالی میباشید، می بایست به طور منظم شرایط‌های شغلی در‌این مرزو بوم را رسیدگی نمائید. در فصل‌تابستان بیشترین مشاغل مایحتاج قبرس شمالی مربوط به توریسم و در فصل‌زمستان مربوط به علم آموزی در قبرس شمالی میباشد.

مجال‌های شغلی درباره‌ی تجاری در قبرس شمالی نیز در سال‌های اخیر به جهت رونق‌های انجام شده، ارتقا پیدا کرده‌اند. برای اینکه به راحتی و سوای اختلال بتوانید در‌این مملکت فعالیت پیدا نمائید، می بایست تجارب‌ی کافی در یک رشته‌ی تخصصی داشه  رمهاجرت کاری به قبرس شمالی باشید.

یافتن فعالیت هنگامی که اقامت قبرس را دارید، بسیار بی آلایش میباشد. قبرس شمالی یک مرزو بوم و جامعه‌ی خرد میباشد. عده ای که در طی روز ملاقات میکنید اکثرا سرشناس و با اقتدار نفوذ بالا میباشند. در حین مراودات روزانه با اشخاص به راحتی میتوانید عمل قابل قبولی پیدا فرمائید.

برای عمل کردن در قبرس شمالی، داشتن تایید صلاحیت فعالیت الزامی میباشد. مسئولیت گرفتن مجوز عمل شما بر ذمه ‌ی کارفرمایی میباشد که برایش فعالیت میکنید.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


داده ها کلیدی قبرس شمالی
اسم قانونی: جمهوری شکاف قبرس شمالی
پایتخت: نیکوزیا (لفکوشا) شمالی
نوع حکومت: جمهوری
واحد پول: لیر ترکیه / یورو و دلار هم در سطح مرزو بوم تحت عنوان واحد پول غیر اساسی  ویزا کاری قبرس شمالی نیز رایج می‌باشند.
گویش قانونی: ترکی استانبولی
مساحت مجموع میهن: 3355 کیلومتر مربع
تقسیم‌ بندی کشوری: 6 حوزه‌ قانونی
جمعیت: قریب به 350 هزار نفر
گرانقدر‌ترین شهر: نیکوزیا (لفکوشا)
دارای شهرت‌ترین شهرها: نیکوزیا، فاماگوستا، گیرنه، مورفو و لفکا
موقعیت آب و هوایی: معتدل مدیترانه‌ای؛ فصل تابستان‌هایی گرم و کم آب و فصل‌زمستان‌های معتدل مدیترانه‌ای با باران
ترازو ساخت ناخالصی: 4.234 میلیارد دلار در سال میلادی اخیر
میانگین سرانه در سال: 15 هزار دلار
میانگین هزینه معاش برای دانشجو: 250 تا 300 دلار هزینه ما یحتاج در ماه / هزینه خوابگاه 110 تا 300 دلار در ماه (350 تا 600 دلار ایالات متحده به صورت کلی)
میانگین مخارج تحصیلی برای دانشجو: 4 تا 8 هزار دلار در سال بسته به دانشکده، حرفه و زمان تحصیلی (سوای ایفا بورسیه)
تعداد دانشکده‌های دارای اعتبار: 19
مسافرت کاری به قبرس شمالی و طرز‌ اخذ روادیدِ کاری
سفر کاری به قبرس شمالی و طریق‌ اخذ روادیدِ کاری

شهروندان کشورهای اتحادیه اروپا، کشور‌ایران، ترکیه و دیگر کشورهایی که دارنده دفتر نمایندگی در قبرس شمالی می‌باشند، برای ورود بدین مرزوبوم نیازی به دریافت روادید ندارند. روادیدِ کاری این سرزمین اعبتاری 30 روزه داشته و به همگی عده ای اعطا می شود که با تایید صلاحیت اول به‌این مملکت وارداتی‌اند. همینطور اشخاص دارنده سرمایه میتوانند با غرض ساخت‌و‌ساز بیزنس در‌این مرز و بوم به مقطع یک ماه جواز ساخت تجارت Business Establishment Permit اخذ نمایند. شهروندان اهل ایران به مراد هجرت کاری به قبرس شمالی میتوانند سوای روادید بدین مرز و بوم وارد شوند. با وجود اینکه قبرس شمالی از پرسنل دارای تخصص و حرفه ای برای جبران کمبود پرسنل مرزو بوم استقبال می‌نماید، ولی مهمترین ادله اشخاص برای اخذ روادیدِ کاری قبرس شمالی، احداث یک کسب و کار میباشد. در واقع این مرز و بوم به جهت خلاء‌های اقتصادی که داراست، جای مطلوب و به صرفه‌ای برای به فعال‌ساز‌ی یک بیزنس طفل میباشد البته گشوده مشاغل متعددی درین مرزو بوم در دسترس برای کلیه مثلا پرسنل فی مابین‌المللی وجود دارااست؛ به ویژه در مسئله هتلداری و توریسم که بسیار درین مرزو بوم خواستار و رونق داراست.

برای اخذ روادیدِ کاری قبرس، در صدر بایستی جواز کاری Work Permit درین مملکت را اخذ کرد. طبق سیاست‌های وزارت فعالیت قبرس، شهروندان این مرز و بوم و اتحادیه اروپا برای فعالیت در قبرس از حق تقدم بیشتری بهره مند میباشند. در فیض اشخاص فارغ اتحادیه اروپا فقط در صورتی‌که می توانند برای تایید صلاحیت کاری مبادرت نمایند که کارفرمایان قبرسی درخواست نیروی فرنگی غیر از دو تیم مهم را داشته و یا این که فی مابین این دو مجموعه شخص متبوع خویش را پیدا نکرده‌اند. متقاضی ها برای اخذ جواز کاری میتوانند برای حالت‌های شغلی ذیل درخواست دهند:

مدیریت اجرایی با دست کم درآمد 41000 لیر در سال (کمپانی‌ها هر ساله اذن دارا هستند فقط 5 رئیس اجرایی فرنگی را استخدام  مهاجرت کاری به قبرس شمالی نمایند).
مدیران میانی یا این که نیروی کار در میان‌منزلت با درآمد سالیانه حدود 21000-40000 لیر
کارکنان نصیب هواخواهی و سرویس ها فقط در شرایطی که که شهروندان اتحادیه اروپا مطلوب آن حالت شغلی نباشند.
متقاضی ها بایستی آغاز از روش کارفرمایی در قبرس توصیه کاری اخذ کرده و آن‌گاه کارفرمای متبوع برای اخذ تاییده وزارت فعالیت قبرس مبادرت کرده و سفارش‌طومار موردنیاز برای جواز کاری را اخذ می‌نماید. در مرحله آن‌گاه تقاضاکننده با یاروهمدم داشتن سفارش‌طومار، برای اخذ جواز کاری در اداره هجرت قبرس درخواست میدهد. مجموعاَ مراحل گرفتن مجوز کاری در‌این مرزو بوم حدود 4 تا 6 هفته ارتفاع میکشد، البته ممکن میباشد بسته به موقعیت به سری این مجال وقتگیر‌خیس گردیده و تا 6 ماه ادامه یابد.

قابل ذکر میباشد که کلاً به استثنای پرسنل کارشناس با درآمدهای بالا، مدیران ارشد و میانی، پرستاران حرفه ای، ورزشکاران یا این که مربیان مجموعه‌های ورزشی، نقاشان تصاویر مذهبی طرف تفاهم نامه در یک پروژه به خصوص، تایید صلاحیت شغل در قبرس برای 4 سال صادر گردیده و بعداز شخص متبوع می بایست به سرزمین خویش بازگردد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مالیات بر درامد در قبرس
ترازو مالیات بر درآمد در قبرس شمالی بسیار اندک ( 10 درصد ) میباشد و همین مورد موجب گردیده تا چگونگی معاش با همین مبالغ درآمدی، رضایت ویزا کاری قبرس شمالی نصیب و بهتر باشد.
بقیه مزایای مشاغل در قبرس شمالی
در شکل یافتن فعالیت دارای اعتبار در قبرس شمالی و شروع همیاری با کارفرمای قبرسی، می توانید مزایای ذیل را از دولت قبرس شمالی طلب نمایید:

بیمه‌ی درمانی
بیمه‌ی قدمت
محرک سالیانه
یاری‌های بازنشستگی
migration-to-northern-cyprus-20
استخدام در شرکت های تجاری ، مالی و تکنولوژی
مشاغل مایحتاج در قبرس شمالی
مشاغل مایحتاج در هر کشوری، بستگی به نیاز به عبارتی جامعه و شرایط جغرافیای آن مملکت دارااست.

قبرس شمالی با داشتن سواحل قشنگ، طبیعت دیده نشده، اقتصاد رو به رویش، دانش کده‌های میان المللی، هتل‌های 5 ستاره، کازینوهای مجلل و لاکچری و … در مشاغل متعددی مستلزم پرسنل میباشد که به دنبال به بعضا از آنان اشاره میکنیم :

کارها توریسم
کارها صرافی
هتل داری
خریدوفروش ملک
کشاورزی – دامداری
رستوران و توشه
ساختمان سازی
منطقهی آکادمیک و دانشکده
مارکتینگ و IT
عمل‌های مالی
صادرات و واردات
دفتر ها سرویس ها جهانگردی
مورد ها بالا تعداد یه خرده از مشاغل میباشد در حالی که هرمورد از موردها فوق هم دربرگیرنده تعدادی عمل در ذیل شاخه‌های خویش می باشند.
موقعیت فعال سازی بیزینس در قبرس شمالی
آغاز مورد نیاز میباشد بدانید که در قبرس شمالی به دو طریق می‌اقتدار تصویب کمپانی را اجرا بخشید:

احداث یک کمپانی تازه با اسم و خصوصیات نو.
برای بهره‌برداری اینگونه بیزینسی حدود 7 الی 10 روز کاری فرصت نیاز میباشد.

خرید و به کار گیری از یک بیزینس که از گذشته تصویب گردیده و شغل داشته میباشد.
معمولا برای آغاز عمل در اینگونه شرکتی 24 ساعت فرصت کافی میباشد.

گرچه ممکن میباشد ضوابط مربوط به فعال سازی یا این که جابجایی بیزینس خویش به ‌میهن قبرس شمالی به حیث سرگردان کننده و مشقت بار رسد، ولی با درک کردن آنها و اخذ مشورت کردن از کارشناسان خبره در همین مورد، میتوانید مبنی بر ضوابط قبرس شمالی، شغل در تجارت خویش را استارت نمائید.

نکته‌ی قابل توجهی که پیش از فعال‌ساز‌ی بیزینس خویش در قبرس شمالی می بایست در لحاظ بگیرید این میباشد که پژوهش ها بازار شغل به خواسته نظارت تقاضای جنس یا این که سرویس، مجال‌ها، هزینه‌ها، جذب مشتری و … به صدق صورت پذیرد.

شما برای فعال سازی بیزینس و بیزنس خویش به دست کم دو نفر نیروی انسانی نیاز دارید؛ که نیاز میباشد یکی‌از این اشخاص نیروی ساکن مرزوبوم قبرس شمالی باشد. همینطور دو نفر از مهم ترین عده ای که در اولِ عمل به وجود آن ها نیاز میباشد، حسابدار و نماینده قانونی می باشد.

حسابدار کمپانی عالی میباشد از اشخاص ساکن قبرس شمالی گزینش خواهد شد؛ تا به حالت و هزینه‌های مایحتاج برای احداث بیزینستان مهاجرت کاری به قبرس شمالی  واقف باشد.

همینطور ارائه‌ی یک اپ که مشمول معیار سرمایه، ساختار مدیریتی، واحد سنجش سهام هر شخص، صاحبان سهام، مستنداتی مبتنی بر همت کمپانی، نیازهای کمپانی، شغل جلو رفتن کمپانی و … باشد، الزامی میباشد.

یک نکته‌ی بسیار اساسی در قانون ها مرزوبوم قبرس شمالی برای احداث بیزینس درین مملکت این موضع می باشد که در‌صورتی‌که کار بیزینس شما در مورد املاک و مستغلات و یا این که ساختمان سازی باشد، نیاز میباشد که مسلما 51 درصد از سهام کمپانی وابسته به سهیم قبرسی و 49 درصد آن وابسته به شخص فرنگی باشد.

در حالتی‌که در روند بهره برداری کمپانی قصد به کارگیری و منفعت‌مندی از املاک غیر منقول به اسم کمپانی را نداشته باشید، کل سهام داران و مدیران کمپانی، میتوانند ملیت فرنگی داشته باشند.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


شناخت با گونه های جواز فعالیت در قبرس شمالی
مبنی بر ضابطه قبرس شمالی، 5 نوع جواز کاری برای مهاجرین تعریف و تمجید می گردد. نکته حائض اهمیت این‌جاست که به کار گیری از این مجوزها برای فعالیت در شاخه‌های دیگر جرم بوده و برای شخص خلاف کار جریمه یا این که زندان در لحاظ گرفته می‌گردد. گونه های جواز شغل در قبرس شمالی را به‌دنبال ویزا کاری قبرس شمالی  مشاهده میکنید:

تایید صلاحیت فعالیت نخستین در قبرس شمالی
قبل از اخذ ویزای شغلی در قبرس شمالی، میتوانید با به کارگیری از تایید صلاحیت شغل نخستین بدین مرزوبوم هجرت فرمایید. صاحبکار مکلف میباشد پروسه اداری درخواست این تایید صلاحیت را برای شما اعمال دهد. اعتبار تایید صلاحیت فعالیت اول یک ماه میباشد.

جواز فعالیت محصور در قبرس شمالی
مراد از جواز عمل محصور به عبارتی روادیدِ کاری قبرس شمالی میباشد. مبنی بر ضابطه، مهاجرینی که برای عمل بدین مرزوبوم هجرت می‌نمایند، تایید صلاحیت فعالیت محصور اخذ خواهند کرد. مبنی بر این جواز صرفا میتوانید در کمپانی یا این که موسسه‌ای که شما‌را استخدام نموده است شغل فرمایید. به کارگیری از این جواز برای فعالیت در دیگر کمپانی‌ها مغایر ضابطه میباشد. اعتبار تایید صلاحیت عمل محصور یک ساله بوده و قابل تمدید میباشد.

تایید صلاحیت فعالیت TRNC در قبرس شمالی
در برخی از مواقع کمپانی‌ها و موسسه‌های تجاری برای نصب و تعمیر دستگاه‌های صنعتی یا این که فراگیری به سراغ نیروهای فرنگی بروند. در‌این حالت این اشخاص می توانند از جواز فعالیت TRNC به کار گیری نمایند. این تایید صلاحیت حداکثر 90 روز اعتبار دارااست.

تایید صلاحیت فعالیت دانشجویی در قبرس شمالی
دانشجو ها قبرس شمالی هم می توانند در کمپانی‌ها یا این که موسسه‌ها درگیر به شغل شوند. ولی بر پایه ی ضابطه دانشجو ها حق ندارند به سراغ شغل های تک تک وقت بروند؛ البته شغل های پاره‌وقت برای آن ها در دسترس میباشد. نکته دیگر اینکه برای اخذ جواز شغل دانشجویی هم نیاز به اخذ Job Offer دارید. نکته دیگر اینکه دانشجوها اذن شغل در کازینوها و کلوپ‌های شبانه را ندارند.

همانگونه که در وبسایت letocoinvestment آمده میباشد:

If you are a student, you may also be able to find a job on campus. Many universities and colleges in North Cyprus offer student employment programs. These programs can help you find part-time jobs that fit your schedule and your academic interests.

در‌حالتی که دانشجو می باشید، ممکن میباشد بتوانید شغلی در محوطه دانش گاه پیدا نمایید. بخش اعظمی از دانشکده ها و دانشگاه های قبرس شمالی اپلیکیشن های اشتغال دانشجویی ارائه میدهند. این نرم افزار ها میتوانند به شما در یافتن مشاغل پاره وقت که با نرم‌افزار شما و علایق علمی شما مطابقت و همخوانی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  دارا‌هستند یاری نمایند.

جواز عمل برای احداث کمپانی در قبرس شمالی
سرمایه‌گذارانی که با مقصود احداث کمپانی به قبرس شمالی مسافرت می‌نمایند هم نیاز به جواز شغل دارا هستند. این تایید صلاحیت برای اعضای هیئت مدیره و شرکای فرنگی صادر میگردد و یک‌سال اعتبار دارااست.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


موقعیت کاری و اقتصادی قبرس شمالی
قبرسی‌ها عمدتاً کالاهایی مانند مرکبات، سیمان، سیب زمینی و پوشاک را به ترکیه صادر می‌نمایند. اقتصاد قبرس شمالی زیر سلطه قسمت سرویس ها (۶۹٪ از ساخت و ساز ناخالص داخلی در سال ۲۰۰۷) میباشد که مشمول نصیب همگانی، کسب و کار، توریسم و فراگیری میشود. نصیب صنعتی در‌این میهن، ۲۲ درصد در ساخت ناخالص داخلی و قسمت کشاورزی، ۹ درصد در ساخت و ساز ناخالص داخلی سهم ویزا کاری قبرس شمالی  داراست.

اقتصاد مملکت قبرس شمالی بر پایه ی بازار آزاد کار می‌نماید و نصیب قابل توجهی از هزینه‌های اداری بوسیله ترکیه و اتحادیه اروپا تأمین می‌گردد. واحد پول مرز و بوم قبرس شمالی، لیر ترکیه میباشد و همین فرمان سبب ساز گردیده که موقعیت اقتصادی این مرزوبوم به اقتصاد ترکیه مرتبط باشد.

قبرس شمالی، زیر تامین جمهوری ترکیه میباشد و این دو مملکت بسیار به یکدیگر مشابه میباشند. به شما توصیه می کنیم که مقاله قبرس شمالی یا این که ترکیه را از دست ندهید!

شغل در قبرس شمالی موضوعی میباشد که حدوداً کلیه در زمینه‌ی آن کنجکاو میباشند. به کار گیری رایج از دلار، یورو و پوند استرلینگ خلال لیر ترکیه و نرخ بیکاری ۲ درصدی این سرزمین، جمهوری قبرس شمالی را از لحاظ زمان‌های شغلی در تیم بندی‌های متفاوتی قرار داده میباشد.

درصورتی که تا قبل از اینً اطلاع رسانی‌های استخدامی در قبرس شمالی را چشم‌اید، احتمالاً متوجه گردیده باشید که مجال‌های شغلی در قسمت‌های خاصی فراوان‌خیس می باشند. بیشترین نصیب‌های مرتبط با فعالیت در قبرس شمالی، قسمت‌های صنعتی، سرویس ها و کشاورزی می باشند. همینطور مشاغلی که مرتبط با توریسم و هتلداری میباشند، از بازار فعالیت بسیار خیر در‌این مرزوبوم برخوردارند.

قبرس شمالی از آن کشورهایی میباشد که موقعیت کاری آن با اعتنا به فصل، تغییر‌و تحول می‌نماید. فصل بهار و فصل تابستان، شایسته ترین فصول برای شغل های مرتبط با توریسم می‌باشند و فصل زمستان و فصل‌پاییز شایسته ترین مجال برای فعالیت کردن در مؤسسات یادگرفتن بهتر و دولتی میباشد.

شما میتوانید برای باخبر شدن از زمان‌های شغلی وزارت فعالیت و تأمین اجتماعی قبرس شمالی، به نشانی isbul.gov.ct.tr مراجعه نمایید.

گونه های تایید صلاحیت فعالیت در قبرس شمالی
طبق ضابطه قبرس شمالی، اشکال مجوزهای شغل درین مرزوبوم را می‌اقتدار به ۵ گروه تقسیم کرد. این مجموعه‌ها دربرگیرنده تایید صلاحیت اول، جواز شغل محصور، تایید صلاحیت فعالیت برای فرنگی‌ها، جواز فعالیت دانشجویی و جواز تأسیس کمپانی‌های تجاری میباشند. هر نوع جواز به دارای جواز اذن می دهد تا ذیل حالت متفاوت در قبرس شمالی شغل نماید. پیرو به معرفی این مجوزها پرداخته‌ایم.

تایید صلاحیت شغل اول در قبرس شمالی
تحت عنوان یک شخص فرنگی که قصد دارااست در قبرس شمالی عمل نماید، پیش از درخواست جواز فعالیت بایستی جواز نخستین اخذ نمائید. کارفرمای بالقوه شما بایستی این عمل را برای شما اعمال دهد و از طرف شما جواز نخستین را اخذ نماید. مقطع فرصت اعتبار جواز فعالیت اول ۳۰ روز میباشد. شما بایستی در حین این ۳۰ روز، وارد مرزو بوم گردید. در حالتی که غالب به اعمال این شغل نشدید، می بایست مجدد برای جواز درخواست دهید.

جواز فعالیت محصور در قبرس شمالی
مجوزهای شغل محصور بوسیله یک دفتر یا این که کمپانی تصویب گردیده در قبرس شمالی قابل استعمال می‌باشند. اعتبار آنان دست کم ۶ ماه و حداکثر ۱ سال میباشد. ولی در شکل ادامه شغل در به عبارتی جای ، میتوانید جواز خویش را تا ۲ سال تمدید فرمایید.

تایید صلاحیت عمل TRNC در قبرس شمالی
این نوع جواز به کارگران فرنگی که برای نصب، مراقبت، تعمیر یا این که ارائه یادگرفتن‌های مرتبط با به کارگیری از کالاها یا این که ماشین آلات وارد شده به قبرس شمالی میایند، وابستگی می گیرد و تا ۹۰ روز اعتبار  مهاجرت کاری به قبرس شمالی داراست.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


خذ اقامت و ملیت قبرس شمالی از روش مسافرت کاری
قابلیت و امکان فعالیت در قبرس و دریافت اقامت دایم قبرس از روش فعالیت، بعد از 5 سال قابلیت پذیر میباشد. طبق ضابطه شهروندی و اقامت قبرس، شخصی که به زمان 5 سال در قبرس معاش نموده باشد قادر است برای اقامت زمانبر بازه زمانی مبادرت نماید. برای اخذ این اقامت وقتگیر زمان، شخص می بایست 5 سال به صورت مداوم در‌این مرز و بوم معاش نماید و از آنجایی که شخص عموماً نمی‌تواند بعداز دریافت روادیدِ کاری بیشتراز 4 سال اقامت قبرس را اخذ نماید، این دستور بسیار طاقت ویزا کاری قبرس شمالی  فرسا میباشد.

کلاً قبرس، کشوری وجود ندارد که مهاجرپذیر باشد‌ و ضوابط اعطای ملیت و اقامت دایم در آن سختگیرانه میباشد. اشخاصی که قصد سفر و اقامت دایم در سرزمین دیگری را دارا هستند شاید قبرس شایسته ترین گزینش برای آن اشخاص نباشد، پس خوب میباشد عده ای که قصد دریافت اخذ گذرنامه و اقامت دایم از روش شغل را دارا هستند بتوانند به کشورهایی با بازه زمانی مجال کوتاه تری بروند. شما می توانید، اقامت دایم و همینطور گذرنامه‌های صادر گردیده را نظارت فرمائید و بعداز 7 سال اقامت، میتوانید برای گذرنامه در قبرس مبادرت فرمائید.

حالت کلی سفر به مرزو بوم قبرس شمالی
سفر به قبرس شمالی مانند بقیه سرزمین ها عموماً هر مرز و بوم بسته به ضوابط جان دار در آن، موقعیت خاص خویش را برای تایید مهاجر دارااست، ولی مجموعاَ، حالت همگانی ذیل برای هجرت کاری برای اکثر کشورها انجام می گردد:

سن تقاضاکننده: معمولاً فی مابین 20 تا 30 بالاترین امتیاز برای مسافرت کاری در لحاظ گرفته میشود. از سوی دیگر، اکثر کشورها سن پایین 32 سال را تحت عنوان هجرت پرسنل در حیث میگیرند. یا این که برای مثالً بعضی وقت ها در آلمان این عدد به 40 می رسد، البته معمولا اشخاص تحت 30 یا این که 32 سال بسیار بیشتر احتمال تایید مهاجر را دارااست.

مدرک گویش: عموماً اکثر کشورها برای استخدام مهاجران به دست کم معدل نمره آیلتس 6 یا این که 6.5 و گه گاه 7 نیاز دارا‌هستند.

تحصیلات: به صورت معمول، لیسانس دست کم سطح تحصیلات موردنیاز برای سفر کاری میباشد؛ البته این گزینه میتواند گوناگون باشد. به عنوان مثالً کارگران ماهر سوای سند دانشگاهی میتوانند در اکثری از کشورها (به ویژه آلمان و کانادا) شغل نمایند. مثلا، یک نجار حرفه ای ممکن میباشد به اندازه کافی خوش شانس باشد که با درآمد بسیار بهتر در کانادا شغل نماید، حتی در حالتی‌که گواهی دانشگاهی نیز نداشته باشد.

تجربیات کاری: اکثر کشورها به دست کم 3 سال تجارب کاری نیاز دارا‌هستند، عمدتاً در قضیه مربوط به شغلی که برای آن درخواست می کنید. حتی ممکن میباشد برخی کشورها از شما تا 8 سال سوابق عمل بخواهند.

شرایط فردی: مثلا، در حالتی‌که سوابق کیفری، بیماری یا این که ایراد پزشکی ندارید، بضاعت و توان مالی برای سفر و حضور در سرزمین مقصد را دارید. میتوانید اثبات نمائید که در هم اکنون رجوع به سرزمین خویش می‌باشید و در کنار کار فعلی خویش هیچ کار دیگری در مرزو بوم مهاجرت کاری به قبرس شمالی  مقصد ندارید.

مدارک فردی: مانند داشتن گذرنامه دارای اعتبار، ترجمه مدارک هویتی، ترجمه مدارک مالی و تحصیلی، روادید و هزینه هجرت، رزومه بی نقص، سفارش طومار از کارفرمایان قبل در مرز و بوم مبدا (در شکل بایستگی) و غیره.

صحبت آخری
قبرس شمالی، یکی مقصد‌های مطلوب برای هجرت کاری میباشد که امروزه اشخاص متعددی برای هجرت از آن استقبال می‌نمایند. پیش از اینکه برای مسافرت کاری به قبرس، تصمیم آخری خویش را بگیرید، می بایست به قانون ها مهاجرپذیری قبرس و همینطور جمعیت ذیل این مملکت نیز، اعتنا داشته باشید.

اخذ اقامت کاری به طور دایم در قبرس شمالی، کاری بس مشقت بار بوده و اکثری از افراد بعد از طی حدود 4 سال، بدون چاره به شکاف خاک قبرس می گردند و قابلیت و امکان تمدید اقامت کاری خویش را نخواهند داشت.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


اشخاصی که قصد کارکردن در قبرس شمالی را دارید، عالی میباشد که قبل از مبادرت کردن اطلاعاتی را در مورد معیار درآمد و هزینه های معاش در قبرس شمالی داشته باشند. دیدنی اعتنا میباشد بدانید که هزینه های و هزینه معاش در قبرس شمالی کمتر از معیار درآمد میباشد که در پی بیش خیس درخصوص آن توضیح خوا هیم بخشید.  مهاجرت کاری به قبرس شمالی این قضیه یک مزیت به حساب آورده می شود. به صورت میانگین، معدل دست‌کم حقوقی که برای کارگر به طور آحاد وقت پرداخت میشود، 3500 لیر میباشد. قابل ذکر میباشد که اساس ی حقوق و دستمزد برای کارگر سازمانهای دولتی و موسسات سری متعدد میباشد.

حقوق و دستمزد محور برای ارگان های دولتی 5880 لیر و برای شرکت های و دفترها سری از 4000 لیر آغاز می شود. همینطور بایستی اضافه کنیم که حقوق و دستمزد شغل روزمره در قبرس شمالی پولی به معیار 325 لیر است. یک کارمندان ویزا کاری قبرس شمالی ماهاینه مبلغ 4400 لیر دستمزد اخذ می نماید. با اعتنا به مسائل مطرح گردیده، معدل حقوق و دستمزد در قبرس شمالی 7000 لیر میباشد.

تحقیق هزینه ها و هزینه های معاش در قبرس شمال
در مطالب بالا اشاره کردیم که مخارج معاش در قبرس شمالی زیر خیس از واحد سنجش درآمد اشخاص میباشد. این میتواند خبر نیکی برای افرادی که قصد هجرت به قبرس شمالی از روش عمل دارا هستند، باشد. پیرو چکیده ای در خصوص مخارج معاش در قبرس شمالی مطرح خوا‌هیم کرد.

برخلاف بقیه هزینه ها، هزینه مربوط به پوشاک در قبرس بالا میباشد و حتی بومیان این مملکت برای خرید پوشاک به ترکیه مسافرت نمایند. مرزو بوم قبرس شمالی دارنده آب و هوایی گرم و مرطوب میباشد، از این رو بیش ترین فصول سال اشخاص محبورند برای سرمایشی منازل خویش از کولر گازی استعمال نمایند. پس عمده هزینه ها به مصرف انرژی تخصیص مییابد. یعنی هر خانواده در طی ماه پولی به معیار 300 لیر برای هزینه قبض پرداخت می نماید.

هزینه آتی وابسته به غذا بوده و به به صورت میانگین به صورت ماهیانه هر شخص برای مخارج طعام نیاز به 1500 لیر دارااست.



:: برچسب‌ها: مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


ترازو درآمد در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
قبل از مبادرت به مسافرت کاری به قبرس شمالی عالی میباشد که از معیار درآمد درین مرز و بوم اطلاعاتی را استخراج نمائید. به صورت معدل دستمزد ماهیانه برای نیروی کار 7000 لیر میباشد. دستکم معیار دستمزد ماهانه در قبرس شمالی برای کارمندانی که به طور تک تک وقت سرگرم به شغل میباشند مبلغ ۴۳۲۴ لیر میباشد. در‌حالتی که بخواهیم حقوق و دستمزد روزمره را هم در حیث بگیریم به صورت روزمره هر شخص می قدرت ویزا کاری قبرس شمالی  پولی به میزان۳۲۵ لیر اخذ کند.

معرفی وبسایت شغل یابی در قبرس شمالی
می بایست بدانید که یافت کردن فعالیت در قبرس شمالی به تدریج از روش وب سایت شغل یابی قابلیت و امکان پذیر خواهد بود. ولی دارای اعتبار ترین تارنما در قبرس شمالی برای یافت کردن شغل وبسایت های تحت میباشد:

_ cyprusemployment.com

_ cyprusjobcentre.com

_ cyprusjobs.com

_ kariera.com.cy

آیا دریافت اقامت قبرس شمالی از روش روادیدِ کاری قابلیت و امکان پذیر میباشد؟

چه گونه قابلیت و امکان فعالیت کردن برای دانشجو ها وجود داراست؟
دانشجوها دربین المللی معمولا به طور پاره وقت در قبرس شمالی شغل می نمایند. عمل کردن در روزگار دانشجویی سبب می گردد تا بخشی از مخارج معاش و علم آموزی خویش را تأمین کنند. با این اکنون، سفارش میشود مطمئن گردید که مشاغل پاره وقت بر نمرات نقطه پایان ترم تأثیر نمی گذارد.

قبرس شمالی کشوری به شدت متعلق به توریسم میباشد. بدین ترتیب بیشتر مشاغل پاره وقت برای دانشجو یان حول سرویس در رستوران ها و هتل ها می‌چرخد. با این اکنون، تعداد یه خرده از منتخب تحت عنوان سخنران، شغل در ماشین کرایه ای های مسافرتی، شرکتهای کرایه اتومبیل، منشی و غیره درگیر به فعالیت می گردند. اکثر دانشجو یان این مشاغل پاره وقت را برای تأمین مخارج روزمره خویش ایفا میدهند.

فعالیت کردن در قبرس شمالی چه مزایا و معایبی داراست؟
با وجود این که سفر و شغل کردن در قبرس شمالی قادر است حالت معاش قابل قبولی را برای شخص تقاضاکننده ساخت‌و‌ساز نماید، ولی خوب میباشد که قبل از دریافت تصمیم پایانی مزایا و معایب شغل کردن در‌این مملکت را بدانید. چون مسافرت از روش عمل در قبرس شمالی تصمیمی اصلی و حیاتی بوده و مسیر آتی معاش را مشخص و معلوم خواهد کرد. از این رو به دنبال به بعضا از مزایا و معایب آن اشاره مهاجرت کاری به قبرس شمالی  خوا‌هیم کرد.

چنانچه بخواهیم مزایای شغل در قبرس شمالی را گستردن دهیم، در صدر می بایست بگوییم که مهمترین و مطرح ترین مزایای سفر کاری به قبرس شمالی قابلیت و امکان دریافت اقامت قبرس شمالی میباشد. بعداز آن می شود به نرخ تحت بیکاری درین مرزوبوم اشاره نمود. همجنین شما با شغل کردن در‌این مرزو بوم میتوانید بافرهنگ جدیدی آشنا گردید. در مقابل مزایای بخش اعظمی که عمل کردن در قبرس شمالی داراست، معایبی نیز دارااست که اشاره ای به آنها خوا هیم داشت. فقط موردی که تحت عنوان عیب شغل کردن در قبرس شمالی وجود داراست، این میباشد که‌این مرزوبوم در مقایسه با بقیه کشورهای اروپایی پیشرفته وجود ندارد و نسبت به آن‌ها درآمد کمتری خواهند داشت.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


معیار دستمزد خالص مشاغل در قبرس شمالی
طبق ضابطه شغل در سال 2023 دستمزد ماهانه دستکم برای کارگر آحاد وقت در قبرس شمالی، دستکم حقوق و دستمزد فعلا ١٨٠٠٠ لير به طور ناخالص و ١٦٧٠٠ لير به طور خالص میباشد.
ضابطه دست کم حقوق و دستمزد در قبرس شمالی در مقایسه با بعضا کشورهای اتحادیه اروپا ممکن میباشد تحت‌خیس به لحاظ بیاید، ولی می بایست اعتنا داشت که نرخ مالیات در‌این مرزو بوم نیز ذیل‌خیس میباشد و هزینه‌های معاش نسبت به بقیه بخش ها اروپایی کمتر میباشد. بدین ترتیب، دستمزد کمتر با اعتنا بدین عامل ها، در سطح اروپا ویزا کاری قبرس شمالی  قابل رقابت میباشد.

دولت قبرس شمالی نیز مزایای دیگری برای شاغلین در حیث گرفته میباشد، به عنوان مثال بیمه درمانی، بیمه قدمت، جایزه‌های هر ساله و امداد‌های بازنشستگی که به شاغلین ارائه میدهد. این مزایا می توانند تأثیر مثبتی بر چگونگی معاش و امنیت مالی شاغلین در قبرس شمالی داشته باشند.

ساعت‌ها کاری در قبرس شمالی
معدل حقوق و دستمزد در قبرس شمالی نسبت به بقیه کشورهای اتحادیه اروپا تحت میباشد، ولی هزینه معاش هم ذیل میباشد. هفته کاری از دو‌شنبه تا آدینه ادامه داراست و ساعت‌ها فعالیت در مجموع 40 ساعت در هفته میباشد. بسته به دفتر و سرویس شما، فی مابین 20 تا 24 روز مرخصی با دستمزد در سال دارید.
عمل دانشجویی در قبرس شمالی
علم آموزی در قبرس شمالی بسیار جالب میباشد، دانشجو یان در طی علم آموزی در قبرس شمالی می توانند به شغل های پاره‌وقت، مانند شغل در رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها، فروشگاه‌ها یا این که حتی‌د‌ر کالج‌های خویش اشتغال پیدا نمایند. همینطور، بعداز سوا‌التحصیلی، در صورتیکه دارنده مهارت‌های زبانی مسلط به ترکی و انگلیسی باشند، می توانند در قسمت‌هایی مانند هتل‌ها، خزانه‌ها، و کمپانی‌های در میان‌المللی نیز به فعالیت بپردازند. قبرس شمالی اینک نیاز به وکلا، کارشناسان، نمایندگان املاک و مستغلات، بازاریابان و سرمایه‌گذاران تجاری بیشتری دارااست.

يك دانشجو تنها هفته اى ٢٠ ساعت اذن كار قانونى داره . بيشتر از اون ساعت غير قانونى محسوب ميشه، این زمان‌ها به علم‌آموزان اذن می دهند که در طی علم آموزی و بعد از آن، به استحصال تجارب‌های کاری اثرگذار بپردازند و به اقتصاد مرز و بوم قبرس شمالی امداد نمایند. از این رو، قبرس شمالی میتواند یک مقصد دیدنی برای علم‌آموزان فرنگی باشد که پیرو ادامه علم آموزی و توسعه و گسترش ماهر خویش می‌باشند.

اقامت بعد از عمل در قبرس شمالی
تحت عنوان یک کارمند فرنگی در قبرس شمالی، دارنده روادیدِ کاری می‌باشید که هر ۲ سال یکبار می بایست آن را تمدید نمایید. جهت دریافت اقامت دایم در‌این مملکت، بایستی به دوران ۶ سال به‌طور پیوسته و سوای سوءپیشینه در قبرس شمالی شغل فرمائید. بعداز سپری شد این زمان مجال، ممکن میباشد مبادرت به دریافت گذرنامه این مملکت نمائید که نیاز به ۱۰ سال معاش دائمی در قبرس شمالی دارااست. این اقدامات به شما قابلیت دریافت اقامت شهروندی در‌این مرزوبوم را می دهند.
مزایا و معایب شغل در قبرس شمالی
با اینکه وضعیت معاش در قبرس شمالی و عمل در‌این مرز و بوم نسبتاًً مطلوب میباشد، مطلقاً شغل در بیرون تصمیم بزرگی میباشد که میتواند مسیر معاش شمارا برای مدام تغییر‌و تحول دهد. پس عالی میباشد با شناخت و اعتقاد و باور بی نقص از حالت شغل در قبرس شمالی، به‌این میهن بروید.

مزایای فعالیت در قبرس شمالی
شناخت متمدن و عموم نو: فعالیت در یک مرز و بوم فرنگی به شما فرصتی میدهد تا بافرهنگ و عموم نو آشنا گردید و تجربه جدیدی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  استخراج نمائید.
نرخ تحت بیکاری این میهن: نرخ بیکاری در قبرس شمالی نسبتاً زیر میباشد که به اشخاصی که درپی زمان‌های شغلی میباشند، قابلیت و امکان گزینش فن مطلوب را می دهد.
قابلیت دریافت اقامت دایم در قبرس شمالی: با عمل مداوم در‌این مرز و بوم، شما می توانید اقامت دایم و حتی شهروندی این مملکت را دریافت فرمائید.
پروسه بی آلایش دریافت روادیدِ قبرس شمالی: فرایند دریافت روادید و تایید صلاحیت شغل در قبرس شمالی نسبتاً معمولی میباشد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مدارک دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی
پاسپورت با دست‌کم ۲ سال اعتبار
هیبت درخواست روادید که کامل شدن و امضا ویزا کاری قبرس شمالی  گردیده باشد
دعوتنامه کاری از صاحبکار
تفاهم نامه اجاره محل اقامت در قبرس شمالی
اعتنا داشته باشید که ویزای شغلی قبرس شمالی برای برهه زمانی دستکم ۶ ماه و حداکثر ۱ سال صادر می گردد. درصورتی که بعداز انقضای جواز فعالیت ۶ ماهه یا این که ۱ ساله، تمایل به ادامه فعالیت با به عبارتی صاحبکار و در به عبارتی دفتر دارید، می بایست روادیدِ خویش را تمدید فرمایید.

وضعیت کاری و اقتصادی قبرس شمالی
قبرس شمالیی ‌ها به صورت عمده محصولاتی همانند مرکبات، سیمان، سیب‌زمینی و پوشاک را به ترکیه صادر می‌کنند. اقتصاد قبرس شمالی تحت عنوان یک مرز و بوم زیر سلطه نصیب سرویس ها فعالیت می‌نماید، که حدود ۶۹٪ از ساخت ناخالص داخلی آن در سال ۲۰۰۷ را تشکیل می دهد. این قسمت عبارت میباشد از نصیب‌های همگانی، بیزنس، توریسم و یادگرفتن.

قسمت صنعتی در قبرس شمالی به نسبت ۲۲٪ از ساخت‌و‌ساز ناخالص داخلی و قسمت کشاورزی به نسبت ۹٪ در ایجاد ناخالص داخلی سهم داراست.اقتصاد این میهن بر شالوده بازار آزاد شغل می‌نماید و قسمت مهمی از هزینه‌های اداری به وسیله ترکیه و اتحادیه اروپا تأمین می گردد. واحد مبلغی که در قبرس شمالی به فعالیت می‌رود، لیر ترکیه میباشد.

مجال‌های شغلی در قبرس شمالی راجع به با اشیا مختلفی قادر است باشد. از جمله، به کار گیری رایج از دلار، یورو و پوند استرلینگ ضمن لیر ترکیه و نرخ بیکاری ۲ درصدی این مرز و بوم، اقتصاد قبرس شمالی را در تیم‌بندی‌های گوناگون متنوعی قرار می دهد.

قبرس شمالی برای مثال کشورهایی میباشد که موقعیت کاری در آن بسته به فصل تغییر و تحول می‌نماید. فصل بهار و فصل‌تابستان شایسته ترین مجال‌ها برای شغل های مربوط به توریسم می باشند، در حالی که فصل زمستان و فصل‌پاییز شایسته ترین مجال برای فعالیت در مؤسسات فراگیری بهتر و دولتی می باشد.
اشکال جواز فعالیت در قبرس شمالی
می‌اقتدار مجوزهای شغل در قبرس شمالی را به پنج مجموعه تقسیم کرد. این تیم‌ها دربرگیرنده جواز اول، جواز فعالیت محصور، جواز عمل برای فرنگی‌ها، جواز عمل دانشجویی و جواز تأسیس کمپانی‌های تجاری می باشند. هر نوع تایید صلاحیت به دارای جواز اذن میدهد تا ذیل حالت گوناگون در قبرس شمالی شغل نماید. به دنبال به توضیح دادن این مجوزها پرداخته‌ایم.

جواز عمل نخستین در قبرس شمالی
تحت عنوان یک شخص فرنگی که قصد به شغل کردن در قبرس شمالی دارااست، شما می بایست پیش از درخواست جواز عمل، جواز فعالیت نخستین را اخذ نمایید. کارفرمای بالقوه شما می بایست این شغل را برای شما جاری ساختن دهد و از طرف شما جواز نخستین را اخذ نماید. زمان مجال اعتبار جواز عمل اول ۳۰ روز میباشد. شما بایستی در طول این ۳۰ روز، وارد مرز و بوم گردید. چنانچه چیره به جاری ساختن این عمل نشدید، بایستی مجدد برای جواز درخواست دهید.

تایید صلاحیت عمل محصور در قبرس شمالی
مجوزهای فعالیت محصور به وسیله یک دفتر یا این که کمپانی تصویب گردیده در قبرس شمالی قابل استعمال می باشند. اعتبار این مجوزها دستکم ۶ ماه و حداکثر ۱ سال میباشد. ولی در شکل ادامه شغل در به عبارتی جای ، می توانید تایید صلاحیت خویش را تا ۲ سال تمدید نمائید.

تایید صلاحیت شغل TRNC در قبرس شمالی
این نوع تایید صلاحیت شغل به کارگران فرنگی اعطا میگردد که برای نصب، محافظت، تعمیر یا این که ارائه فراگیری مربوط به به کارگیری از کالاها یا این که ماشین‌آلات وارد شده به قبرس شمالی میایند و تا ۹۰ روز اعتبار داراست.
تایید صلاحیت شغل دانشجویی در قبرس شمالی
این نوع تایید صلاحیت شغل به دانشجو یان فرنگی که در‌پی شغل در قبرس شمالی می باشند اعطا می گردد. مانند بقیه مجوزهای شغل، این جواز مستلزم درخواست و تأیید کارفرمایی میباشد. هر کارفرمایی می تواند دانشجو ها را استخدام نماید، منوط بر اینکه تعداد شاغلین دانشجوها از ۵۰ درصد تمام پرسنل آن کمپانی بیشتر نباشد. همینطور دانشجوها مجاز به فعالیت در کلوپ‌های شبانه، کازینو و دفترها شرط‌بندی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  و قمار نیستند.

تایید صلاحیت تأسیس بیزنس در قبرس شمالی
این نوع تایید صلاحیت به شرکای فرنگی و اعضای هیئت مدیره کمپانی‌های حقوقی تصویب گردیده در قبرس شمالی داده می گردد. جواز تأسیس بیزنس همچون بقیه مجوزها در بین ۶ ماه تا ۱ سال اعتبار دارااست و قابلیت تمدید تا ۲ سال را دارا هست.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


عمل در قبرس برای نیروهای کلیدی (هنرمندان، ورزشکاران و …)
فعالیت برای شغل کردن افرادی نظیر هنرمندان و ورزشکاران درین مرزو بوم نوع روادید خاصی تعریف‌و‌تمجید نشده میباشد. مغایر برخی کشورها نظیر کانادا و فرانسه که برای کسانی که تجربیات های ورزشی و دست آورد های هنری دارا هستند، موقعیت مهاجرتی خاصی را در حیث گرفته اند؛ مملکت قبرس برای هنرمندان نوع روادید یا این که نرم‌افزار مهاجرتی خاصی معلوم نکرده میباشد اما برای افراد کلیدی و هنرمند و مربیان مجموعه های مطرح و خبرنگاران شرایطی معین نموده است که بتوانند بعد از اتمام 4 سال بازهم اقامت خویش را تمدید نمایند و آن‌ها هم بتوانند اقامت دایم مملکت قبرس را ویزا کاری قبرس شمالی  اخذ نمایند.
عمل در قبرس و مدارک لازم برای ویزای شغلی قبرس
همانگونه که اشاره شد، شغل در قبرس برای افراد بیرون اتحادیه اروپا نیاز به اخذ روادید و تایید صلاحیت فعالیت داراست. بعد از اخذ تائیدیه تفاهم نامه کاری فرد می تواند برای اخذ جواز عمل و اقامت سرزمین قبرس مبادرت نماید. ولی بسته به نوع روادید کاری فرد، بایستی سنجیده شود آیا نیاز به جواز شغل دارااست یا این که نه؟ در اکثر موردها ویزای شغلی فرد نیاز به اخذ جواز فعالیت داراست. ولی در بعضی ویزاهای کاری فرد سوای نیاز به صاحبکار نیز می‌تواند درخواست روادید عمل بدهد اما مدارک لازم و هیبت هایی که می بایست مالامال شوند متعدد می‌باشند. (برای مثال روادید شغل داوطلبانه) برای اخذ ویزای شغلی و اقامت مدارک ذیل می بایست ارائه شوند:

هیبت لبریز گردیده M.58 و M.64
نسخه برداری گذرنامه درخواست کننده شغل
گواهی عدم سوء پیشینه
سند تندرست پزشکی فرد
پولی نزدیک به 400 الی 800 یورو تمکن مالی
تفاهم نامه کاری که بوسیله اداره فعالیت مرزوبوم قبرس تائید گردیده و مهر گردیده میباشد.
پرداخت مبلغ 34 یورو هزینه نظارت مدارک
فعالیت در قبرس و روش شغل یابی در قبرس
عمل در قبرس در اولی مرحله مستلزم یافتن عمل و فهمیدن طریق شغل یابی در‌این مملکت میباشد. فردی که به لهجه ترکی یا این که یونانی و یا این که انگلیسی احاطه ندارد، شانس خیر جهت شغل یابی در‌این میهن ندارد. عواملی که یک فرد جهت شغل یابی در مرزوبوم قبرس می بایست مد لحاظ داشته باشد و عبارتند از :

داشتن تخصص کافی
اشراف به یکی‌از گویش های یونانی ، ترکی یا این که انگلیسی
داده ها کافی در زمینه‌ی وضعیت شغل در شهر های گوناگون و مشاغل ما یحتاج
داده ها کافی راجع به مدارک مایحتاج برای اخذ روادید و جواز فعالیت
شناخت با شرکتهای شغل یابی متفاوت
عمل در قبرس و شرکت ها شغل یابی در قبرس
بعضا اشخاص با رابطه با شرکتهای به طور بی واسطه صاحب کار خویش را پیدا می نمایند و از این طریق در سرزمین قبرس سرگرم به فعالیت می گردند و بعضی نیز با اخذ روادید توریستی بدین مرز و بوم رفته و صاحب کار خویش را در قبرس پیدا می نمایند؛ البته در موقعیت فعلی با اعتنا به اینکه حتی اتباع کشورهای اروپایی گفتگو های شغلی خویش را از روش اسکایپ ایفا میدهند، نیازی به اخذ روادیدِ توریستی نیست. برخی افراد نیز با گذراندن عصر های گوناگون در مملکت قبرس و اخذ گواهی تحصیلی از این سرزمین مبادرت به یافتن فعالیت میک نند. این نحوه راه و روش بسیار قابل قبولی جهت شغل درین مرز و بوم میباشد چون دانش کده های مرزو بوم قبرس دانش گاه های باکیفیت و معدود هزینه ای هستند و عصر های بسیار قابل قبولی در مورد های لازم بازار فعالیت این مملکت خویش ارائه میدهند که فرد میتواند با گذراندن زمان های تحصیلی شانس خویش را جهت یافتن عمل درین میهن بیشتر نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به نوشته‌علمی ای با تیتر علم آموزی در قبرس از همین وب سایت مراجعه نمائید.

عمل در قبرس و دریافت اقامت و ملیت در قبرس
فعالیت در قبرس و دریافت اقامت دایم در مرزوبوم قبرس از روش شغل بعداز 5 سال قابلیت و امکان داراست. طبق مقررات اقامت قبرس و ملیت این مرز و بوم فردی که به مقطع 5 سال در سرزمین قبرس معاش نماید، میتواند درخواست اقامت بلند بازه زمانی بدهد. برای اخذ این اقامت بلند بازه فرد بایستی به بازه زمانی 5 سال مداوم درین مملکت معاش نماید و با اعتنا به اینکه فردی به طور معمول با اخذ روادید شغل بیش تر از 4 سال نمی تواند اقامت مرزوبوم قبرس را دریافت نماید موضوع بسیار رنج میباشد. مجموعاَ مملکت قبرس میهن مهاجرپذیری وجود ندارد و قانون ها اعطای ملیت و اقامت دایم خویش را طاقت فرسا گیرانه معلوم نموده است. عده ای که قصد هجرت و معاش دایم در یک سرزمین دیگر را دارا هستند شاید مرزوبوم قبرس شایسته ترین مورد برای این افراد نباشد، به همین جهت خوب میباشد عده ای که قصد اخذ گذرنامه و اقامت دایم از روش عمل دارا هستند، می توانند کشورهایی که در حین کوتاه تری اقامت دایم و گذرنامه اعطا میکنند را نیز نظارت نمایند. در مرز و بوم قبرس بعداز 7 سال اقامت میتوان درخواست گذرنامه را نیز اعطا کرد.
شغل در قبرس و تحقیق روادیدِ یاور قبرس
فعالیت در قبرس و موقعیت روادیدِ هم پا،‌ طبق مقررات الحاق خانواده درین مرز و بوم معلوم شد‌ه‌است. مطلقا برای فردی که متاهل میباشد و خواستار فعالیت درین مرز و بوم میباشد یا این که از آغاز یا این که بعداز مدتی تصمیم به همپا بردن همسر خویش را نیز دارااست و این قابلیت در مرزوبوم قبرس آماده میباشد. طبق مقررات قبرس به دلیل نگهداری وحدت خانواده فردی که در سرزمین قبرس اقامت رسمی داراست، می‌تواند خانواده خویش را به خویش ملحق نماید. وضعیت الحاق خانواده:

فرد دستکم 2 سال به صورت رسمی در قبرس معاش کرد‌ه باشد.
اقامت به بازه دستکم یکسال داشته باشد.
منظره معقولی جهت دریافت اقامت دایم میهن قبرس داشته باشد.
اما طبق تبصره ای که مدیریت دپارتمان مسافرت قبرس ثبت نموده است، در شرایطی‌که فرد به استخدام یک کمپانی که طبق ضوابط تصویب کمپانی در قبرس به تصویب رسیده میباشد و تایید صلاحیت استخدام اتباع فرنگی را داراست درآمده باشد، نیازی به رعایت حایل اولیه ضابطه وجود ندارد و فرد قطعا الزامی وجود ندارد 2 سال اقامت داشته باشد و آنگاه خانواده خویش مهاجرت کاری به قبرس شمالی  را الحاق نماید.

یار و همدم درخواست کننده فعالیت در قبرس ، به همسر وی که دستکم 1‌سال از ازدواجشان قبل باشد و همسر بالای 21 سال داشته باشد، گفته می‌گردد. همچنین فرزندان پایین 18 سال و مجرد درخواست کننده نیز تحت عنوان همدم میتوانند به فرد مهم ملحق شوند.

بازه مجال اقامت همسر و فرزندان فرد در صدر یک ساله میباشد و این اقامت قابل تمدید است البته نباید از مقطع اقامت فرد اساسی تجاوز نماید.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


۱ – هزینه خورد و طعام در قبرس شمالی ماهانه چقدر میباشد؟‌
هزینه خورد و غذا در قبرس شمالی، با هزینه ها در جمهوری اسلامی ایران حدودا موازی میباشد و معیار هزینه ای که برای خورد و طعام در قبرس شمالی خرج میکنید را مانند جمهوری ویزا کاری قبرس شمالی  اسلامی ایران احتساب فرمائید.

۲ – هزینه اجاره منزل در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
بسته به متراژ منزل و لوکیشن، اجاره منزل در قبرس شمالی از ۱۰۰۰ لیر تا ۳۰۰۰ لیر و بالا خیس متغیر میباشد.

۳ – هزینه خرید منزل در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
بسته به متراژ و لوکیشن و حالت کلی منزل، هزینه خرید هر متر مربع آن از ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰ لیر و بالا خیس خواهد عطر.

۴ –  
لیر ترکیه

۵ – حالت درآمدی در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
به صورت میانگین دست‌کم و کمترین درآمد و دستمزد دریافتی برای یک کارمند ساده در قبرس شمالی نزدیک به ۳۱۵۰ لیر ( هم اندازه ۳۱۵ یورو )، میانگین درآمد دستمزد وی برای مشاغل دولتی ۵۸۸۰ لیر ( هم اندازه ۵۹۰ یورو ) و برای مشاغل سری ۴۰۰۰ لیر ( مساوی ۴۰۱ یورو ) میباشد.
گونه های مالیات در قبرس شمالی
با آنکه قبرس شمالی عضو اتحادیه اروپا وجود ندارد البته سیستم مالیاتی این مرز و بوم مبنی بر با استاندارهای OECD و اتحادیه اروپا میباشد. درواقع یکی‌از دلایلی که می‌قدرت قبرس شمالی را مرزوبوم رو به پیشرفتی به اکانت آورد، مشابه سازی این مرزوبوم با طریق‌های امروزی مدیریتی و سیاسی دنیا میباشد. یکی‌از دیگر از این توسعه‌ها را می‌اقتدار در آموزش و پرورش قبرس شمالی دید که مبنی بر با سیستم آموزشی ایالات متحده میباشد. در هر شکل درباره اشکال مالیات در قبرس شمالی بایستی به 4 گزینه مهم یعنی مالیات بر بیزنس، مالیات بر درآمد، مالیات بر املاک و مالیات بر کمپانی‌های خاص اشاره نمود که پیرو توضیحات بدون نقص‌تری مهاجرت کاری به قبرس شمالی  ذکر میشود.


مالیات بر استخراج‌وکار
“کمپانی‌های محلی” که مرتبط با اشخاص مقیم این مرزوبوم هست، بایستی 10 درصد مالیات بر درآمد پرداخت نمایند. این در حالی میباشد که “کمپانی‌های فرنگی” که عمدتاً به وسیله سرمایه گذاران فرنگی تصویب گردیده‌اند، چنانچه که درآمدی را طبق ضوابط همگانی قبرس شمالی یا این که به عبارتی TRNC به دست آورند، می بایست 10 درصد مالیات بپردازند؛ ولی مقررات مالیات در قبرس شمالی برای کمپانی‌هایی که در حوزه‌ آزاد می باشند، یه خرده گوناگون می باشد. این مجموعه‌ها فقط درصورتی که که شغل‌های تجاری خویش را در TRNC ایفا دهند، نیازمند پرداخت مالیات می‌باشند. این در حالی میباشد که کمپانی‌های حیطه آزادی که تنها یک شعبه در قبرس شمالی دارا هستند و همه فرایندهای تجاری و درآمدی آنها در کشورهای دیگر میباشد، نباید هیچ مالیاتی بپردازند. درنهایت بایستی اعلام‌کرد ارزش افزوده برای کمپانی‌های حوزه‌ آزاد به حساب آوردن نمیشود.
مالیات بر درآمد
یکی از دیگر از مقررات مالیات در قبرس شمالی، مربوط به مالیات بر درآمد میباشد. این مالیات که فی مابین 10 تا 37 درصد بر طبق کمترین تا بیشترین درآمد متغیر هست، درواقع مشتمل بر اشخاص واقعی می شود. همان طور که از نام آن مشخص و معلوم میباشد، اشخاص می بایست برای هر درآمدی که در قبرس شمالی به دست میاورند مالیات بپردازند. درواقع پول در گردش اشخاص و شکل اکانت‌های جانور تحقیق می‌گردد و با تفکیک فایده و هزینه، مالیات اکانت گردیده و برای هر شخص شکل اکانت مالیاتی صادر می گردد.


مالیات بر املاک
قانون ها مالیات در قبرس شمالی برای خرید ملک شامل 4 مالیات گوناگون میباشد که به‌دنبال آنان را پژوهش میکنیم:

Stamp Duty یا این که مالیات حق تمبر یک هزینه اجباری در هنگام تصویب تفاهم نامه فی مابین خریدار و فروشنده ملک میباشد. شما بایستی تا حداکثر 21 روز بعداز امضای تفاهم نامه، ۰,۵ درصد از قیمت ملک را تحت عنوان حق تمبر پرداخت فرمائید.
Title Transfer Fee یا این که مالیات هزینه جابجایی گواهی برای او‌لین خرید ملک در قبرس شمالی 3 درصد میباشد و برای دفعات آجل 6 درصد است.
VAT یا این که مالیات بر قیمت‌افزوده را می توانید تا 3 ماه بعد از اخذ کلید از خریدار بپردازید که 5 درصد بها ملک هست.
Capital Gains یا این که مالیات بر نفع سرمایه بوسیله فروشنده ملک بایستی پرداخت خواهد شد که برای افراد حقیقی و واقعی 3 درصد و کمپانی‌ها 5 درصد ارزش آحاد تفاهم نامه میباشد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مزایا و معایب شغل در قبرس
مزایا و معایب شغل در میهن قبرس به دو نصیب شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود زیرا از نظره استقلال و حالت کاری با یک دیگر مختلف میباشند.

مزایا و معایب فعالیت در قبرس شمالی
شغل در قبرس شمالی، یک حوزه‌ خودمختار که ذیل تأثیر ترکیه قراردارد، مزایا و معایب خاص خویش را دارااست. به عنوان مثال مزایا آن این میباشد که ، هزینه‌های معاش در قبرس شمالی نسبت به اکثری از کشورهای اروپایی کمتر میباشد و ارزش مسکن در قبرس شمالی ارزان‌ خیس از اکثری از کشورهای اروپایی میباشد. و معایب ان این میباشد که قبرس شمالی به وسیله بخش اعظمی از کشورها تحت عنوان یک مرزو بوم جدا شناخته نشده میباشد. حالت خویش مختار سیاسی ندارد و ممکن میباشد مقررات و حالت کاری در ان متغیر باشد و اینکه موقعیت کاری در ان نسبت به قبرس جنوبی کمتر و محدودتر ویزا کاری قبرس شمالی  میباشد.

مزایا و معایب شغل در قبرس جنوبی
فعالیت در قبرس جنوبی مزایا و معایب خویش را داراست. به عنوان مثال مزایای ان این میباشد که، اقتصاد قبرس جنوبی تنوع متعددی داراست، به عنوان مثال نصیب‌های توریسم، مالی، صنعت، سرویس ها و کشاورزی. این تنوع قادر است مجال‌های شغلی در حیطههای متعدد را تولید نماید. تحت عنوان یک مملکت عضو اتحادیه اروپا از مقررات کاری اتحادیه اروپا تبعیت میکند. و به عنوان مثال معایب ان هزینه‌های معاش در بعضا بخشها از قبرس جنوبی ممکن میباشد بالا باشد، به خصوص در شهرهای گرانقدر مانند نیکوزیا، لهجه مهم ان یونانی میباشد و از سایر بحران های جانور در قبرس جنوبی این میباشد که با ارتقاء ورود اشخاص مهاجر رقابت در بازار فعالیت زیاد میباشد.

نرخ بیکاری در قبرس
نرخ بیکاری در مرز و بوم قبرس شمالی متعلق به ترکیه میباشد اما در میهن قبرس جنوبی که جداگانه و عضو اتحادیه اروپا میباشد متعدد میباشد نرخ بیکاری در مرزو بوم قبرس در مجموع به دو نصیب جنوبی و شمالی تقسیم می شود.

نرخ بیکاری در قبرس جنوبی
شاخص نرخ بیکاری به عنوان مثال مهمترین فاکتورها برای گزینش مرزوبوم مقصد برای هجرت میباشد. نرخ بیکاری علامت دهنده وضعیت کاری مو جود در مرزوبوم متبوع میباشد و هرچه این نرخ تحت خیس باشد، می قدرت سود گرفت که وضعیت شغل یابی در آن مرز و بوم آماده خیس بوده و به تبع آن مملکت مقصد مطلوب تری برای مسافرت به خصوص از روش فعالیت میباشد. از این رو سفارش میشود که پیش از مبادرت برای اعزام پرسنل به قبرس، ترازو نرخ بیکاری درین مرزوبوم را بازرسی و رسیدگی کنید. نرخ بیکاری و بازار فعالیت قبرس جنوبی از سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ فرآیند صعودی داشته و تا نرخ ۱۶ درصد هم رسیده میباشد و بعداز آن تاکنون سیر روبه پایین را طی نموده و در سال 2019 به 7.27 درصد رسیده میباشد.
نرخ بیکاری در قبرس شمالی
نرخ بیکاری در قبرس شمالی برای اینکه زیر نظره ترکیه میباشد متعلق به وضعیت شغل و اقتصاد در ترکیه میباشد و حالت مستقلی در ان حکم دهنده وجود ندارد.
وضعیت دریافت روادیدِ یاور قبرس
قابلیت دریافت روادیدِ همدم یکی مهم ترین مسائلی میباشد که پیش از مبادرت برای شغل در قبرس بایستی بوسیله متقاضی ها به طور ظریف رسیدگی شود. به صورت کلی می قدرت اذعان کرد روادیدِ یار به همسر و فرزندان ذیل ۱۸ سال درخواست کننده داده می گردد و دریافت آن برای درخواست کنندگان عمل در قبرس در شکل داشتن اقامت دست‌کم ۲ ساله این مملکت قابلیت پذیر میباشد.همینطور قابل ذکر میباشد که برهه زمانی این روادید ۱ سال بوده و بعداز سپری شد 1 سال نیاز به تمدید خواهد داشت.

مخارج معاش در قبرس
مخارج معاش در قبرس با دقت به نرخ مالیات تحت درین مرزو بوم و مقایسه قبرس با دیگر مرزوبوم های اروپایی، بسیار ذیل میباشد. ولی به صورت نمونه نرخ اجاره منزل در سرزمین قبرس در منزلت مقایسه با ایران، حدود 20 درصد گران خیس است. در جدولی که تحت این مقاله ارائه شد‌ه‌است مخارج اجاره و خرید ملک قبرس را مشاهده مهاجرت کاری به قبرس شمالی خواهید نمود؛

 

اجاره و خرید ملک در قبرس

هزینه به یورو

اجاره سوئیت 1 خوابه در راءس شهر

582.94 یورو

اجاره سوئیت 1 خوابه در فارغ راس شهر

468.85 یورو

اجاره سوئیت 3 خوابه در راس شهر

1،007.71 یورو

اجاره سوئیت 3 خوابه در فارغ راءس شهر

795،65 یورو

خرید یک مترمربع سوئیت در راءس شهر

2،049.44 یورو

خرید یک مترمربع سوئیت در فارغ راءس شهر

1،554.62 یورو

اقلام مصرفی

هزینه به یورو

وعده غذایی در یک رستوران ارزان ارزش

12 یورو

هزینه صرف طعام برای 2 نفر در یک رستوران میانگین (3 وعده غذایی)

48 یورو

مک دونالد

6 یورو

وب ماهیانه

38.57 یورو

استارت ارزش ماشین کرایه ای (تعرفه نرمال)

5 یورو

بنزین (1 لیتر)

1.22 یورو

گوشت مرغ (1 کیلوگرم)

8.08 یورو

برنج سپید (1 کیلوگرم)

1.54 یورو

شیر (1 لیتر)

1.37 یورو



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


سفر کاری به قبرس شمالی
یکی‌از دیگر از طریق‌های مسافرت به قبرس شمالی، مسافرت کاری میباشد. این مرز و بوم با نرخ بیکاری ذیل و همینطور سیاست‌های جذب سرمایه‌ای که دارااست، قادر است هم اشخاص جویای شغل را به هدفشان برساند  ویزا کاری قبرس شمالی و هم کارآفرینان را‌.

جهت دریافت روادیدِ کاری آغاز بایستی برای کمپانی‌های متعدد اپلای نمایید تا در غایت یک صاحب کار برای شما دعوتنامه‌ی کاری بفرستد. بعداز اخذ دعوتنامه می بایست با یک‌سری مدارک به سفارتخانه مراجعه کرده و جهت دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی مبادرت فرمایید.

اقامت قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی
از رایج‌ترین نحوه‌های سپرده گذاری در قبرس شمالی ، تصویب کمپانی در آنجاست. مالامال راندمان‌ترین ناحیههای سپرده گذاری در‌این مملکت عبارتند از؛

احداث کمپانی خدماتی
احداث کمپانی عمرانی و ساخت
حوزه توریسم
ضوابط مالیاتی سهل و عدم خرابی اداری در قبرس شمالی، مراحل تصویب کمپانی را سهل وآسان کرده و سبب گردیده از او‌لین مورد‌های هر سرمایه‌گذاری باشد.

قابل ذکر میباشد که اتباع فرنگی نمی‌توانند به تنهایی شرکتی را به تصویب برسانند و به یک سهیم رخنه‌ قبرسی نیاز خواهند داشت که با شرکت کردن به نسبت ۴۹-۵۱، استارتاپ خویش را احداث نمایند. بعداز کشف کردن سهم دار خویش، بایستی نوع عمل و اسم کمپانی را گزینش نمایید. در مرحله‌ی آجل بایستی پاسپورت‌ی همگی‌ی سهامداران و مدرک حسن خلق کلیه‌ی اعضای کمپانی را ارائه دهید.

بعداز ۱ الی ۲ سال عمل میتوانید به راحتی اقامت دایم در‌این مرز و بوم را دریافت فرمائید‌. قابل ذکر میباشد در زمان این دو سال بدون چاره به حضور همیشگی در قبرس نیستید و میتوانید به طور دورکاری بیزینس خویش را رئیس نمایید.

در‌این فی مابین اشخاصی نیز وجود دارا‌هستند که سرمایه چندانی ندارند، البته صاحب و مالک تجارت خاصی بوده یا این که علم کافی در یک فن خاص را دارا‌هستند. این اشخاص نیز می‌توانند یک کمپانی تصویب کرده و نسبت به دریافت اقامت قبرس شمالی مبادرت نمایند.
برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی بایستی 50 هزار یورو در یک کدام از خزانه ها بلوکه نمایید و یک مدیریت ادله و مسئول محل کار برای کمپانی خویش انتخاب نمایید.
رئیس ادله قادر است فی مابین قبرس و کشورهای دیگر در حالا رفت و آمد باشد. ولی مسئول دفتر کار به دلایل موقعیت حقوقی نمی تواند به راحتی از مرزوبوم بیرون گردد. مگر اینکه جایگزینی برای خویش در لحاظ بگیرد.
در شرایطی‌که درخواست تصویب کمپانی در قبرس شمالی را داشته باشید می‌توانید آن را به یک نماینده قانونی مطلوب بسپارید تا طی یک یا این که دو ماه شرکتتان را با توفیق تصویب نماید.

سفر به قبرس شمالی از روش خرید ملک
خرید ملک و سپرده گذاری در کشورهای گوناگون به عنوان مثال طرز های دریافت اقامت و مسافرت میباشد.
براین اساس در صورتی‌که سرمایه قابل توجهی دارید میتوانید ضمن خرید ملک در قبرس شمالی و محافظت سرمایه خویش، نسبت به دریافت اقامت خویش نیز مبادرت فرمائید.
به دلیل آنکه املاکی که در‌این سرزمین وجود دارا‌هستند بها به صرفه و قابل قبولی دارا‌هستند.
ضمن این این املاک فرایند رو به رشدی دارا هستند و به راحتی میتوانید پول خویش را با خرید ملک درین میهن تبدیل به احسنت کرده و اقامت قبرس شمالی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  را نیز به دست بیاورید.
همینطور در صورتی‌که نمی توانید ارزش خرید ملک را به طور یکجا پرداخت فرمائید، میتوانید از موقعیت غیر نقد آن استعمال نمایید.
در اینگونه قوانینی میتوانید فقط با پرداخت 30 درصد تمام هزینه ملک، مالک آن گردیده و بقیه قسط ها را نیز به طور بلند مقطع و سوای سود پرداخت نمایید.

خرید ملک از دوستداشتنی‌ترین و ارزان‌ترین طرز‌های دریافت اقامت قبرس شمالی میباشد که وضعیت سهل و آسان و مزایای متعددی داراست. قبلا در دو نوشته ی علمی به مزایا و معایب خرید ملک در قبرس شمالی و وضعیت و مقررات آن، مفصلاً پرداختیم که توصیه می کنیم با کلیک روی هر کدام از عنا وین، نوشته‌ی علمی مربوطه رو تفحص نمایید.
کمپانی سپرده گذاری و مهاجرتی زیتون می تواند به شما برای خرید ملک در قبرس شمالی یاری دهد تا با کمترین ریسک، ملک متبوع خویش را پیدا کرده و آن را خریداری فرمایید.

بعداز ارائه مدرک تندرست جسم و جاری و عدم سو پیشینه، هیچ شرط معضل برانگیز دیگری حایل خط مش شما نخواهد شد، جز اینکه در دوران ۵ سال نباید بیش تر از ۸۰ روز از قبرس شمالی بیرون گردید.

سفر به قبرس شمالی از روش وصلت
با وصلت با یک شهروند قبرس شمالی می توانید بعد از سه سال اقامت دایم این مملکت را بگیرید و به راحتی فرزندان، والدین خویش را نیز بدین میهن ببرید. موقعیت اقامت و سفر به قبرس شمالی از روش وصلت، قضیه‌ی غامض‌ای ندارد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


فعالیت در قبرس شمالی برای ایرانیان
برای کشف کردن عمل در قبرس شمالی خوب میباشد نخستین به لیست مشاغلی که در سال 2022 موردنیاز قبرس شمالی میباشد نگاهی بیاندازیم:

پزشکی
متخصص IT
حسابدار
بازاریاب
در کل کشورهای جهان برای کشف کردن عمل وبسایت‌هایی تخصیص داده گردیده‌اند. شما می توانید پیش از سفر از روش این تارنما‌ها مشاغل لازم را رصد فرمائید و کاری متناسب با مهارت و تحصیلاتی که دارید پیدا فرمائید. شما میتوانید با کاوش در اطلاع رسانی‌های این وب سایت‌های شغل یابی درپی یک حالت شغلی مطلوب بگردید. بعد از یافت کردن تیتر شغلی متبوع می توانید برای آن شرایط درخواست ویزا کاری قبرس شمالی  فعالیت دهید.

به خیال بسپارید که هرمورد از این فعالیت‌ها مستلزم سطح خاصی از مهارت، تجارب و علم می باشند و به این ترتیب شما بایستی رزومه‌ای تهیه و تنظیم فرمایید که کاملا بتواند آمادگی شمارا ثابت نماید. همینطور فهمیدن لهجه انگلیسی و یا این که لهجه قانونی کشوری که قصد دارید در آن درگیر به عمل گردید اثر بسیار متعددی در گزینش کارفرمایان خواهد داشت. جداگانه از این زمینه شما به داشتن سطح مناسب و کافی از مهارت‌های زبانی برای مراودات در دفتر و حتی رفع نیازهای روزانه نیاز خواهید داشت.

به جهت وسعت بالای درخواست خرید ملک، ساخت در‌این میهن در سطح وسیعی ایفا میگیرد. به همین استدلال مشاغلی که در‌این حوزه وجود دارا‌هستند، شانس بالایی برای استخدام در‌این مرزوبوم دارا‌هستند. متخصصین این قضیه با عنا وین شغلی متفاوت می توانند جهت ورود بدین حوزه در وب سایت‌های شغل یابی درخواست دهند. این مشاغل قادر است دربرگیرنده مهندسی ساختمان و معماری باشد. همینطور عده ای که در حیطهی ساخت‌و‌ساز عمل دارا هستند مانند کابینت‌سازان، بناها و نجاران و حتی پرسنل معمولی‌ی ساختمانی. هرگونه تیتر شغلی مربوط به صنعت توریسم قادر است برای ورود به گشوده شغل این مملکت شانس داشته باشد.

این گزینه قادر است مشمول عده ای که در مورد هتلداری و رستوران عمل می‌نمایند باشد. کسانی که دارنده ایده‌های دیده نشده باشند در حق تقدم می باشند. درصورتی که شما تحصیلات آکادمیک کارکشته دارید و به گویش انگلیسی به طور کامل مسلط می‌باشید می توانید برای فعالیت در دانش کده‌های این میهن درخواست دهید.چرا‌که قبرس دانشکده‌های زیادی دارااست و به دنبال بهبود رنکینگ آنان در سطح جهانی میباشد. از سایر مشاغلی که دارنده احتمال بالایی برای جستن شغلی مطلوب در قبرس میباشند، می‌اقتدار به مشاغل منطقهی بازرگانی و کسب و کار اشاره داشت.

انگیزه این میباشد که‌این مرزوبوم از حیث استراتژیک در ناحیه‌ی بسیار مهمی واقع شد‌ه‌است. بنادر این مرزوبوم در دریای شمال، دروازه‌ی مهمی برای صادرات و واردات در میان کشورهای اروپایی و آسیایی می‌باشند.

حقوق و دستمزد نیروی کار در قبرس شمالی سال 2023
دستمزد یک نیروی کار در قبرس شمالی یکی‌از بیشترین سوالاتی میباشد که پرسیده می شود. یک پرسنل معمولی معدل در سال 2023 میان 15000 تا 16000 لیر در ماه دستمزد میگیرید که در صورتی دست‌کم دستمزد را در لحاظ بگیریم سالیانه دست کم 180000 لیر در سال درآمد دارا‌هستند و با دقت به ارزش‌های نخستین معاش در قبرس شمالی رقم قابل توجهی میباشد.
مزایا و معایب شغل در قبرس شمالی
با اینکه وضعیت معاش و فعالیت در قبرس شمالی مطلوب میباشد ولی شغل کردن در یک مملکت دیگر تصمیم بزرگی میباشد که قادر است موقعیت شما‌را برای مدام تغییر و تحول دهد.پس خوب میباشد نسبت به حالت شناخت بی نقص داشته باشید.کارشناسان و گروه اعلایی با شایسته ترین و بروز ترین داده ها مهاجرتی در این‌شیوه یاروهمدم شما میباشند تا با شایسته ترین وضعیت به شغل و معاش به مرزو بوم قبرس شمالی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  مسافرت نمایید.

مزایای فعالیت در قبرس شمالی
شناخت متمدن عموم تازه
ذیل بودن نرخ بیکاری در قبرس شمالی
قابلیت دریافت اقامت قبرس شمالی به طور دایم
اخذ روادیدِ شینگن و مولتی کانادا
فرایند بی آلایش دریافت روادیدِ قبرس شمالی
معایب شغل در قبرس شمالی
پیشرفت نیافتن این مرزوبوم نسبت به مرز و بوم های دیگر
حقوق و دستمزد کمتر به نسبت بقیه هدف های توریسم پر بازدید



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


از سایر شیوه های هجرت به مرزوبوم قبرس وصلت تقاضاکننده با شهروند و تبعه قبرسی میباشد. تقاضاکننده از روش تزویج با شهروند قبرسی می‌توانند حالت اقامت و معاش در مرز و بوم قبرس را آماده نماید. نصیب قبرس جنوبی مسافرت از روش وصلت را شل نموده است، اما قسمت قبرس شمالی ویزا کاری قبرس سفر از روش وصلت را نیز برای تقاضاکنندگان قابلیت و امکان پذیر نموده است. مرزو بوم قبرس برای هجرت از روش وصلت از مقررات کشورهای عضو عهدوپیمان شینگن تقلید می نماید. از موقعیت اقامت در قبرس جنوبی و وضعیت اقامت در قبرس شمالی از روش تزویج مورد ها ذیل را می قدرت اسم پیروزی:

درخواست کننده بایستی دارنده درآمد کافی برای هواخواهی مخارج معاش مشترک ماهانه نزدیک به 1000 یورو در دوران معاش مشترک باشد و بتواند محل اقامت مطلوب برای معاش مشترک در قبرس مهیا نماید.
تقاضاکننده می بایست مدارک مورد نیاز مثلا جواز اقامت دایم یا این که ملیت شهروند قبرس، سند عدم سوء پیشینه درخواست کننده، رسید پرداخت هزینه ۳۰۰ یورو و سند به دنیا آمدن فرزندان در شکل جدایی را ارائه دهد.
تقاضاکننده در به عبارتی اولِ تزویج واجد شرایط اقامت دایم در قبرس شمالی و جنوبی نمی‌باشد و درخواست کننده در بالا تایید صلاحیت اقامت 2 ساله قبرس را اخذ می نماید.
در صورتی‌که معاش مشترک تقاضاکننده تا برهه زمانی ۳ سال به نیکی ادامه داشته باشد، تقاضاکننده می‌تواند اقامت ۵ ساله قبرس و بعد از آن ملیت این مرز و بوم را اخذ نماید.

هجرت به قبرس از روش تزویج

سفر به سرزمین قبرس از روش ولادت
از سایر شیوه های هجرت قبرس طرز ولادت فرزند درین مرز و بوم است. در کل همگی کشورهای عالم برای اعطای ملیت به نوپا متولد گردیده در آن مرزوبوم از ضابطه خون و ضابطه خاک تقلید می نمایند. مرز و بوم قبرس در ارتباط اعطای ملیت از ضابطه خون تقلید می نماید. بعضی از نکات اساسی درباره‌ی پیروی مرزو بوم قبرس از ضابطه خون و اعطای ملیت به خردسال ها متولد گردیده درین میهن عبارت میباشد از:



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد