نوشته شده توسط : صبا


ترازو درآمد در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
قبل از مبادرت به مسافرت کاری به قبرس شمالی عالی میباشد که از معیار درآمد درین مرز و بوم اطلاعاتی را استخراج نمائید. به صورت معدل دستمزد ماهیانه برای نیروی کار 7000 لیر میباشد. دستکم معیار دستمزد ماهانه در قبرس شمالی برای کارمندانی که به طور تک تک وقت سرگرم به شغل میباشند مبلغ ۴۳۲۴ لیر میباشد. در‌حالتی که بخواهیم حقوق و دستمزد روزمره را هم در حیث بگیریم به صورت روزمره هر شخص می قدرت ویزا کاری قبرس شمالی  پولی به میزان۳۲۵ لیر اخذ کند.

معرفی وبسایت شغل یابی در قبرس شمالی
می بایست بدانید که یافت کردن فعالیت در قبرس شمالی به تدریج از روش وب سایت شغل یابی قابلیت و امکان پذیر خواهد بود. ولی دارای اعتبار ترین تارنما در قبرس شمالی برای یافت کردن شغل وبسایت های تحت میباشد:

_ cyprusemployment.com

_ cyprusjobcentre.com

_ cyprusjobs.com

_ kariera.com.cy

آیا دریافت اقامت قبرس شمالی از روش روادیدِ کاری قابلیت و امکان پذیر میباشد؟

چه گونه قابلیت و امکان فعالیت کردن برای دانشجو ها وجود داراست؟
دانشجوها دربین المللی معمولا به طور پاره وقت در قبرس شمالی شغل می نمایند. عمل کردن در روزگار دانشجویی سبب می گردد تا بخشی از مخارج معاش و علم آموزی خویش را تأمین کنند. با این اکنون، سفارش میشود مطمئن گردید که مشاغل پاره وقت بر نمرات نقطه پایان ترم تأثیر نمی گذارد.

قبرس شمالی کشوری به شدت متعلق به توریسم میباشد. بدین ترتیب بیشتر مشاغل پاره وقت برای دانشجو یان حول سرویس در رستوران ها و هتل ها می‌چرخد. با این اکنون، تعداد یه خرده از منتخب تحت عنوان سخنران، شغل در ماشین کرایه ای های مسافرتی، شرکتهای کرایه اتومبیل، منشی و غیره درگیر به فعالیت می گردند. اکثر دانشجو یان این مشاغل پاره وقت را برای تأمین مخارج روزمره خویش ایفا میدهند.

فعالیت کردن در قبرس شمالی چه مزایا و معایبی داراست؟
با وجود این که سفر و شغل کردن در قبرس شمالی قادر است حالت معاش قابل قبولی را برای شخص تقاضاکننده ساخت‌و‌ساز نماید، ولی خوب میباشد که قبل از دریافت تصمیم پایانی مزایا و معایب شغل کردن در‌این مملکت را بدانید. چون مسافرت از روش عمل در قبرس شمالی تصمیمی اصلی و حیاتی بوده و مسیر آتی معاش را مشخص و معلوم خواهد کرد. از این رو به دنبال به بعضا از مزایا و معایب آن اشاره مهاجرت کاری به قبرس شمالی  خوا‌هیم کرد.

چنانچه بخواهیم مزایای شغل در قبرس شمالی را گستردن دهیم، در صدر می بایست بگوییم که مهمترین و مطرح ترین مزایای سفر کاری به قبرس شمالی قابلیت و امکان دریافت اقامت قبرس شمالی میباشد. بعداز آن می شود به نرخ تحت بیکاری درین مرزوبوم اشاره نمود. همجنین شما با شغل کردن در‌این مرزو بوم میتوانید بافرهنگ جدیدی آشنا گردید. در مقابل مزایای بخش اعظمی که عمل کردن در قبرس شمالی داراست، معایبی نیز دارااست که اشاره ای به آنها خوا هیم داشت. فقط موردی که تحت عنوان عیب شغل کردن در قبرس شمالی وجود داراست، این میباشد که‌این مرزوبوم در مقایسه با بقیه کشورهای اروپایی پیشرفته وجود ندارد و نسبت به آن‌ها درآمد کمتری خواهند داشت.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


معیار دستمزد خالص مشاغل در قبرس شمالی
طبق ضابطه شغل در سال 2023 دستمزد ماهانه دستکم برای کارگر آحاد وقت در قبرس شمالی، دستکم حقوق و دستمزد فعلا ١٨٠٠٠ لير به طور ناخالص و ١٦٧٠٠ لير به طور خالص میباشد.
ضابطه دست کم حقوق و دستمزد در قبرس شمالی در مقایسه با بعضا کشورهای اتحادیه اروپا ممکن میباشد تحت‌خیس به لحاظ بیاید، ولی می بایست اعتنا داشت که نرخ مالیات در‌این مرزو بوم نیز ذیل‌خیس میباشد و هزینه‌های معاش نسبت به بقیه بخش ها اروپایی کمتر میباشد. بدین ترتیب، دستمزد کمتر با اعتنا بدین عامل ها، در سطح اروپا ویزا کاری قبرس شمالی  قابل رقابت میباشد.

دولت قبرس شمالی نیز مزایای دیگری برای شاغلین در حیث گرفته میباشد، به عنوان مثال بیمه درمانی، بیمه قدمت، جایزه‌های هر ساله و امداد‌های بازنشستگی که به شاغلین ارائه میدهد. این مزایا می توانند تأثیر مثبتی بر چگونگی معاش و امنیت مالی شاغلین در قبرس شمالی داشته باشند.

ساعت‌ها کاری در قبرس شمالی
معدل حقوق و دستمزد در قبرس شمالی نسبت به بقیه کشورهای اتحادیه اروپا تحت میباشد، ولی هزینه معاش هم ذیل میباشد. هفته کاری از دو‌شنبه تا آدینه ادامه داراست و ساعت‌ها فعالیت در مجموع 40 ساعت در هفته میباشد. بسته به دفتر و سرویس شما، فی مابین 20 تا 24 روز مرخصی با دستمزد در سال دارید.
عمل دانشجویی در قبرس شمالی
علم آموزی در قبرس شمالی بسیار جالب میباشد، دانشجو یان در طی علم آموزی در قبرس شمالی می توانند به شغل های پاره‌وقت، مانند شغل در رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها، فروشگاه‌ها یا این که حتی‌د‌ر کالج‌های خویش اشتغال پیدا نمایند. همینطور، بعداز سوا‌التحصیلی، در صورتیکه دارنده مهارت‌های زبانی مسلط به ترکی و انگلیسی باشند، می توانند در قسمت‌هایی مانند هتل‌ها، خزانه‌ها، و کمپانی‌های در میان‌المللی نیز به فعالیت بپردازند. قبرس شمالی اینک نیاز به وکلا، کارشناسان، نمایندگان املاک و مستغلات، بازاریابان و سرمایه‌گذاران تجاری بیشتری دارااست.

يك دانشجو تنها هفته اى ٢٠ ساعت اذن كار قانونى داره . بيشتر از اون ساعت غير قانونى محسوب ميشه، این زمان‌ها به علم‌آموزان اذن می دهند که در طی علم آموزی و بعد از آن، به استحصال تجارب‌های کاری اثرگذار بپردازند و به اقتصاد مرز و بوم قبرس شمالی امداد نمایند. از این رو، قبرس شمالی میتواند یک مقصد دیدنی برای علم‌آموزان فرنگی باشد که پیرو ادامه علم آموزی و توسعه و گسترش ماهر خویش می‌باشند.

اقامت بعد از عمل در قبرس شمالی
تحت عنوان یک کارمند فرنگی در قبرس شمالی، دارنده روادیدِ کاری می‌باشید که هر ۲ سال یکبار می بایست آن را تمدید نمایید. جهت دریافت اقامت دایم در‌این مملکت، بایستی به دوران ۶ سال به‌طور پیوسته و سوای سوءپیشینه در قبرس شمالی شغل فرمائید. بعداز سپری شد این زمان مجال، ممکن میباشد مبادرت به دریافت گذرنامه این مملکت نمائید که نیاز به ۱۰ سال معاش دائمی در قبرس شمالی دارااست. این اقدامات به شما قابلیت دریافت اقامت شهروندی در‌این مرزوبوم را می دهند.
مزایا و معایب شغل در قبرس شمالی
با اینکه وضعیت معاش در قبرس شمالی و عمل در‌این مرز و بوم نسبتاًً مطلوب میباشد، مطلقاً شغل در بیرون تصمیم بزرگی میباشد که میتواند مسیر معاش شمارا برای مدام تغییر‌و تحول دهد. پس عالی میباشد با شناخت و اعتقاد و باور بی نقص از حالت شغل در قبرس شمالی، به‌این میهن بروید.

مزایای فعالیت در قبرس شمالی
شناخت متمدن و عموم نو: فعالیت در یک مرز و بوم فرنگی به شما فرصتی میدهد تا بافرهنگ و عموم نو آشنا گردید و تجربه جدیدی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  استخراج نمائید.
نرخ تحت بیکاری این میهن: نرخ بیکاری در قبرس شمالی نسبتاً زیر میباشد که به اشخاصی که درپی زمان‌های شغلی میباشند، قابلیت و امکان گزینش فن مطلوب را می دهد.
قابلیت دریافت اقامت دایم در قبرس شمالی: با عمل مداوم در‌این مرز و بوم، شما می توانید اقامت دایم و حتی شهروندی این مملکت را دریافت فرمائید.
پروسه بی آلایش دریافت روادیدِ قبرس شمالی: فرایند دریافت روادید و تایید صلاحیت شغل در قبرس شمالی نسبتاً معمولی میباشد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مدارک دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی
پاسپورت با دست‌کم ۲ سال اعتبار
هیبت درخواست روادید که کامل شدن و امضا ویزا کاری قبرس شمالی  گردیده باشد
دعوتنامه کاری از صاحبکار
تفاهم نامه اجاره محل اقامت در قبرس شمالی
اعتنا داشته باشید که ویزای شغلی قبرس شمالی برای برهه زمانی دستکم ۶ ماه و حداکثر ۱ سال صادر می گردد. درصورتی که بعداز انقضای جواز فعالیت ۶ ماهه یا این که ۱ ساله، تمایل به ادامه فعالیت با به عبارتی صاحبکار و در به عبارتی دفتر دارید، می بایست روادیدِ خویش را تمدید فرمایید.

وضعیت کاری و اقتصادی قبرس شمالی
قبرس شمالیی ‌ها به صورت عمده محصولاتی همانند مرکبات، سیمان، سیب‌زمینی و پوشاک را به ترکیه صادر می‌کنند. اقتصاد قبرس شمالی تحت عنوان یک مرز و بوم زیر سلطه نصیب سرویس ها فعالیت می‌نماید، که حدود ۶۹٪ از ساخت ناخالص داخلی آن در سال ۲۰۰۷ را تشکیل می دهد. این قسمت عبارت میباشد از نصیب‌های همگانی، بیزنس، توریسم و یادگرفتن.

قسمت صنعتی در قبرس شمالی به نسبت ۲۲٪ از ساخت‌و‌ساز ناخالص داخلی و قسمت کشاورزی به نسبت ۹٪ در ایجاد ناخالص داخلی سهم داراست.اقتصاد این میهن بر شالوده بازار آزاد شغل می‌نماید و قسمت مهمی از هزینه‌های اداری به وسیله ترکیه و اتحادیه اروپا تأمین می گردد. واحد مبلغی که در قبرس شمالی به فعالیت می‌رود، لیر ترکیه میباشد.

مجال‌های شغلی در قبرس شمالی راجع به با اشیا مختلفی قادر است باشد. از جمله، به کار گیری رایج از دلار، یورو و پوند استرلینگ ضمن لیر ترکیه و نرخ بیکاری ۲ درصدی این مرز و بوم، اقتصاد قبرس شمالی را در تیم‌بندی‌های گوناگون متنوعی قرار می دهد.

قبرس شمالی برای مثال کشورهایی میباشد که موقعیت کاری در آن بسته به فصل تغییر و تحول می‌نماید. فصل بهار و فصل‌تابستان شایسته ترین مجال‌ها برای شغل های مربوط به توریسم می باشند، در حالی که فصل زمستان و فصل‌پاییز شایسته ترین مجال برای فعالیت در مؤسسات فراگیری بهتر و دولتی می باشد.
اشکال جواز فعالیت در قبرس شمالی
می‌اقتدار مجوزهای شغل در قبرس شمالی را به پنج مجموعه تقسیم کرد. این تیم‌ها دربرگیرنده جواز اول، جواز فعالیت محصور، جواز عمل برای فرنگی‌ها، جواز عمل دانشجویی و جواز تأسیس کمپانی‌های تجاری می باشند. هر نوع تایید صلاحیت به دارای جواز اذن میدهد تا ذیل حالت گوناگون در قبرس شمالی شغل نماید. به دنبال به توضیح دادن این مجوزها پرداخته‌ایم.

جواز عمل نخستین در قبرس شمالی
تحت عنوان یک شخص فرنگی که قصد به شغل کردن در قبرس شمالی دارااست، شما می بایست پیش از درخواست جواز عمل، جواز فعالیت نخستین را اخذ نمایید. کارفرمای بالقوه شما می بایست این شغل را برای شما جاری ساختن دهد و از طرف شما جواز نخستین را اخذ نماید. زمان مجال اعتبار جواز عمل اول ۳۰ روز میباشد. شما بایستی در طول این ۳۰ روز، وارد مرز و بوم گردید. چنانچه چیره به جاری ساختن این عمل نشدید، بایستی مجدد برای جواز درخواست دهید.

تایید صلاحیت عمل محصور در قبرس شمالی
مجوزهای فعالیت محصور به وسیله یک دفتر یا این که کمپانی تصویب گردیده در قبرس شمالی قابل استعمال می باشند. اعتبار این مجوزها دستکم ۶ ماه و حداکثر ۱ سال میباشد. ولی در شکل ادامه شغل در به عبارتی جای ، می توانید تایید صلاحیت خویش را تا ۲ سال تمدید نمائید.

تایید صلاحیت شغل TRNC در قبرس شمالی
این نوع تایید صلاحیت شغل به کارگران فرنگی اعطا میگردد که برای نصب، محافظت، تعمیر یا این که ارائه فراگیری مربوط به به کارگیری از کالاها یا این که ماشین‌آلات وارد شده به قبرس شمالی میایند و تا ۹۰ روز اعتبار داراست.
تایید صلاحیت شغل دانشجویی در قبرس شمالی
این نوع تایید صلاحیت شغل به دانشجو یان فرنگی که در‌پی شغل در قبرس شمالی می باشند اعطا می گردد. مانند بقیه مجوزهای شغل، این جواز مستلزم درخواست و تأیید کارفرمایی میباشد. هر کارفرمایی می تواند دانشجو ها را استخدام نماید، منوط بر اینکه تعداد شاغلین دانشجوها از ۵۰ درصد تمام پرسنل آن کمپانی بیشتر نباشد. همینطور دانشجوها مجاز به فعالیت در کلوپ‌های شبانه، کازینو و دفترها شرط‌بندی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  و قمار نیستند.

تایید صلاحیت تأسیس بیزنس در قبرس شمالی
این نوع تایید صلاحیت به شرکای فرنگی و اعضای هیئت مدیره کمپانی‌های حقوقی تصویب گردیده در قبرس شمالی داده می گردد. جواز تأسیس بیزنس همچون بقیه مجوزها در بین ۶ ماه تا ۱ سال اعتبار دارااست و قابلیت تمدید تا ۲ سال را دارا هست.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


عمل در قبرس برای نیروهای کلیدی (هنرمندان، ورزشکاران و …)
فعالیت برای شغل کردن افرادی نظیر هنرمندان و ورزشکاران درین مرزو بوم نوع روادید خاصی تعریف‌و‌تمجید نشده میباشد. مغایر برخی کشورها نظیر کانادا و فرانسه که برای کسانی که تجربیات های ورزشی و دست آورد های هنری دارا هستند، موقعیت مهاجرتی خاصی را در حیث گرفته اند؛ مملکت قبرس برای هنرمندان نوع روادید یا این که نرم‌افزار مهاجرتی خاصی معلوم نکرده میباشد اما برای افراد کلیدی و هنرمند و مربیان مجموعه های مطرح و خبرنگاران شرایطی معین نموده است که بتوانند بعد از اتمام 4 سال بازهم اقامت خویش را تمدید نمایند و آن‌ها هم بتوانند اقامت دایم مملکت قبرس را ویزا کاری قبرس شمالی  اخذ نمایند.
عمل در قبرس و مدارک لازم برای ویزای شغلی قبرس
همانگونه که اشاره شد، شغل در قبرس برای افراد بیرون اتحادیه اروپا نیاز به اخذ روادید و تایید صلاحیت فعالیت داراست. بعد از اخذ تائیدیه تفاهم نامه کاری فرد می تواند برای اخذ جواز عمل و اقامت سرزمین قبرس مبادرت نماید. ولی بسته به نوع روادید کاری فرد، بایستی سنجیده شود آیا نیاز به جواز شغل دارااست یا این که نه؟ در اکثر موردها ویزای شغلی فرد نیاز به اخذ جواز فعالیت داراست. ولی در بعضی ویزاهای کاری فرد سوای نیاز به صاحبکار نیز می‌تواند درخواست روادید عمل بدهد اما مدارک لازم و هیبت هایی که می بایست مالامال شوند متعدد می‌باشند. (برای مثال روادید شغل داوطلبانه) برای اخذ ویزای شغلی و اقامت مدارک ذیل می بایست ارائه شوند:

هیبت لبریز گردیده M.58 و M.64
نسخه برداری گذرنامه درخواست کننده شغل
گواهی عدم سوء پیشینه
سند تندرست پزشکی فرد
پولی نزدیک به 400 الی 800 یورو تمکن مالی
تفاهم نامه کاری که بوسیله اداره فعالیت مرزوبوم قبرس تائید گردیده و مهر گردیده میباشد.
پرداخت مبلغ 34 یورو هزینه نظارت مدارک
فعالیت در قبرس و روش شغل یابی در قبرس
عمل در قبرس در اولی مرحله مستلزم یافتن عمل و فهمیدن طریق شغل یابی در‌این مملکت میباشد. فردی که به لهجه ترکی یا این که یونانی و یا این که انگلیسی احاطه ندارد، شانس خیر جهت شغل یابی در‌این میهن ندارد. عواملی که یک فرد جهت شغل یابی در مرزوبوم قبرس می بایست مد لحاظ داشته باشد و عبارتند از :

داشتن تخصص کافی
اشراف به یکی‌از گویش های یونانی ، ترکی یا این که انگلیسی
داده ها کافی در زمینه‌ی وضعیت شغل در شهر های گوناگون و مشاغل ما یحتاج
داده ها کافی راجع به مدارک مایحتاج برای اخذ روادید و جواز فعالیت
شناخت با شرکتهای شغل یابی متفاوت
عمل در قبرس و شرکت ها شغل یابی در قبرس
بعضا اشخاص با رابطه با شرکتهای به طور بی واسطه صاحب کار خویش را پیدا می نمایند و از این طریق در سرزمین قبرس سرگرم به فعالیت می گردند و بعضی نیز با اخذ روادید توریستی بدین مرز و بوم رفته و صاحب کار خویش را در قبرس پیدا می نمایند؛ البته در موقعیت فعلی با اعتنا به اینکه حتی اتباع کشورهای اروپایی گفتگو های شغلی خویش را از روش اسکایپ ایفا میدهند، نیازی به اخذ روادیدِ توریستی نیست. برخی افراد نیز با گذراندن عصر های گوناگون در مملکت قبرس و اخذ گواهی تحصیلی از این سرزمین مبادرت به یافتن فعالیت میک نند. این نحوه راه و روش بسیار قابل قبولی جهت شغل درین مرز و بوم میباشد چون دانش کده های مرزو بوم قبرس دانش گاه های باکیفیت و معدود هزینه ای هستند و عصر های بسیار قابل قبولی در مورد های لازم بازار فعالیت این مملکت خویش ارائه میدهند که فرد میتواند با گذراندن زمان های تحصیلی شانس خویش را جهت یافتن عمل درین میهن بیشتر نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به نوشته‌علمی ای با تیتر علم آموزی در قبرس از همین وب سایت مراجعه نمائید.

عمل در قبرس و دریافت اقامت و ملیت در قبرس
فعالیت در قبرس و دریافت اقامت دایم در مرزوبوم قبرس از روش شغل بعداز 5 سال قابلیت و امکان داراست. طبق مقررات اقامت قبرس و ملیت این مرز و بوم فردی که به مقطع 5 سال در سرزمین قبرس معاش نماید، میتواند درخواست اقامت بلند بازه زمانی بدهد. برای اخذ این اقامت بلند بازه فرد بایستی به بازه زمانی 5 سال مداوم درین مملکت معاش نماید و با اعتنا به اینکه فردی به طور معمول با اخذ روادید شغل بیش تر از 4 سال نمی تواند اقامت مرزوبوم قبرس را دریافت نماید موضوع بسیار رنج میباشد. مجموعاَ مملکت قبرس میهن مهاجرپذیری وجود ندارد و قانون ها اعطای ملیت و اقامت دایم خویش را طاقت فرسا گیرانه معلوم نموده است. عده ای که قصد هجرت و معاش دایم در یک سرزمین دیگر را دارا هستند شاید مرزوبوم قبرس شایسته ترین مورد برای این افراد نباشد، به همین جهت خوب میباشد عده ای که قصد اخذ گذرنامه و اقامت دایم از روش عمل دارا هستند، می توانند کشورهایی که در حین کوتاه تری اقامت دایم و گذرنامه اعطا میکنند را نیز نظارت نمایند. در مرز و بوم قبرس بعداز 7 سال اقامت میتوان درخواست گذرنامه را نیز اعطا کرد.
شغل در قبرس و تحقیق روادیدِ یاور قبرس
فعالیت در قبرس و موقعیت روادیدِ هم پا،‌ طبق مقررات الحاق خانواده درین مرز و بوم معلوم شد‌ه‌است. مطلقا برای فردی که متاهل میباشد و خواستار فعالیت درین مرز و بوم میباشد یا این که از آغاز یا این که بعداز مدتی تصمیم به همپا بردن همسر خویش را نیز دارااست و این قابلیت در مرزوبوم قبرس آماده میباشد. طبق مقررات قبرس به دلیل نگهداری وحدت خانواده فردی که در سرزمین قبرس اقامت رسمی داراست، می‌تواند خانواده خویش را به خویش ملحق نماید. وضعیت الحاق خانواده:

فرد دستکم 2 سال به صورت رسمی در قبرس معاش کرد‌ه باشد.
اقامت به بازه دستکم یکسال داشته باشد.
منظره معقولی جهت دریافت اقامت دایم میهن قبرس داشته باشد.
اما طبق تبصره ای که مدیریت دپارتمان مسافرت قبرس ثبت نموده است، در شرایطی‌که فرد به استخدام یک کمپانی که طبق ضوابط تصویب کمپانی در قبرس به تصویب رسیده میباشد و تایید صلاحیت استخدام اتباع فرنگی را داراست درآمده باشد، نیازی به رعایت حایل اولیه ضابطه وجود ندارد و فرد قطعا الزامی وجود ندارد 2 سال اقامت داشته باشد و آنگاه خانواده خویش مهاجرت کاری به قبرس شمالی  را الحاق نماید.

یار و همدم درخواست کننده فعالیت در قبرس ، به همسر وی که دستکم 1‌سال از ازدواجشان قبل باشد و همسر بالای 21 سال داشته باشد، گفته می‌گردد. همچنین فرزندان پایین 18 سال و مجرد درخواست کننده نیز تحت عنوان همدم میتوانند به فرد مهم ملحق شوند.

بازه مجال اقامت همسر و فرزندان فرد در صدر یک ساله میباشد و این اقامت قابل تمدید است البته نباید از مقطع اقامت فرد اساسی تجاوز نماید.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


۱ – هزینه خورد و طعام در قبرس شمالی ماهانه چقدر میباشد؟‌
هزینه خورد و غذا در قبرس شمالی، با هزینه ها در جمهوری اسلامی ایران حدودا موازی میباشد و معیار هزینه ای که برای خورد و طعام در قبرس شمالی خرج میکنید را مانند جمهوری ویزا کاری قبرس شمالی  اسلامی ایران احتساب فرمائید.

۲ – هزینه اجاره منزل در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
بسته به متراژ منزل و لوکیشن، اجاره منزل در قبرس شمالی از ۱۰۰۰ لیر تا ۳۰۰۰ لیر و بالا خیس متغیر میباشد.

۳ – هزینه خرید منزل در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
بسته به متراژ و لوکیشن و حالت کلی منزل، هزینه خرید هر متر مربع آن از ۳۵۰۰ تا ۷۰۰۰ لیر و بالا خیس خواهد عطر.

۴ –  
لیر ترکیه

۵ – حالت درآمدی در قبرس شمالی چقدر میباشد؟
به صورت میانگین دست‌کم و کمترین درآمد و دستمزد دریافتی برای یک کارمند ساده در قبرس شمالی نزدیک به ۳۱۵۰ لیر ( هم اندازه ۳۱۵ یورو )، میانگین درآمد دستمزد وی برای مشاغل دولتی ۵۸۸۰ لیر ( هم اندازه ۵۹۰ یورو ) و برای مشاغل سری ۴۰۰۰ لیر ( مساوی ۴۰۱ یورو ) میباشد.
گونه های مالیات در قبرس شمالی
با آنکه قبرس شمالی عضو اتحادیه اروپا وجود ندارد البته سیستم مالیاتی این مرز و بوم مبنی بر با استاندارهای OECD و اتحادیه اروپا میباشد. درواقع یکی‌از دلایلی که می‌قدرت قبرس شمالی را مرزوبوم رو به پیشرفتی به اکانت آورد، مشابه سازی این مرزوبوم با طریق‌های امروزی مدیریتی و سیاسی دنیا میباشد. یکی‌از دیگر از این توسعه‌ها را می‌اقتدار در آموزش و پرورش قبرس شمالی دید که مبنی بر با سیستم آموزشی ایالات متحده میباشد. در هر شکل درباره اشکال مالیات در قبرس شمالی بایستی به 4 گزینه مهم یعنی مالیات بر بیزنس، مالیات بر درآمد، مالیات بر املاک و مالیات بر کمپانی‌های خاص اشاره نمود که پیرو توضیحات بدون نقص‌تری مهاجرت کاری به قبرس شمالی  ذکر میشود.


مالیات بر استخراج‌وکار
“کمپانی‌های محلی” که مرتبط با اشخاص مقیم این مرزوبوم هست، بایستی 10 درصد مالیات بر درآمد پرداخت نمایند. این در حالی میباشد که “کمپانی‌های فرنگی” که عمدتاً به وسیله سرمایه گذاران فرنگی تصویب گردیده‌اند، چنانچه که درآمدی را طبق ضوابط همگانی قبرس شمالی یا این که به عبارتی TRNC به دست آورند، می بایست 10 درصد مالیات بپردازند؛ ولی مقررات مالیات در قبرس شمالی برای کمپانی‌هایی که در حوزه‌ آزاد می باشند، یه خرده گوناگون می باشد. این مجموعه‌ها فقط درصورتی که که شغل‌های تجاری خویش را در TRNC ایفا دهند، نیازمند پرداخت مالیات می‌باشند. این در حالی میباشد که کمپانی‌های حیطه آزادی که تنها یک شعبه در قبرس شمالی دارا هستند و همه فرایندهای تجاری و درآمدی آنها در کشورهای دیگر میباشد، نباید هیچ مالیاتی بپردازند. درنهایت بایستی اعلام‌کرد ارزش افزوده برای کمپانی‌های حوزه‌ آزاد به حساب آوردن نمیشود.
مالیات بر درآمد
یکی از دیگر از مقررات مالیات در قبرس شمالی، مربوط به مالیات بر درآمد میباشد. این مالیات که فی مابین 10 تا 37 درصد بر طبق کمترین تا بیشترین درآمد متغیر هست، درواقع مشتمل بر اشخاص واقعی می شود. همان طور که از نام آن مشخص و معلوم میباشد، اشخاص می بایست برای هر درآمدی که در قبرس شمالی به دست میاورند مالیات بپردازند. درواقع پول در گردش اشخاص و شکل اکانت‌های جانور تحقیق می‌گردد و با تفکیک فایده و هزینه، مالیات اکانت گردیده و برای هر شخص شکل اکانت مالیاتی صادر می گردد.


مالیات بر املاک
قانون ها مالیات در قبرس شمالی برای خرید ملک شامل 4 مالیات گوناگون میباشد که به‌دنبال آنان را پژوهش میکنیم:

Stamp Duty یا این که مالیات حق تمبر یک هزینه اجباری در هنگام تصویب تفاهم نامه فی مابین خریدار و فروشنده ملک میباشد. شما بایستی تا حداکثر 21 روز بعداز امضای تفاهم نامه، ۰,۵ درصد از قیمت ملک را تحت عنوان حق تمبر پرداخت فرمائید.
Title Transfer Fee یا این که مالیات هزینه جابجایی گواهی برای او‌لین خرید ملک در قبرس شمالی 3 درصد میباشد و برای دفعات آجل 6 درصد است.
VAT یا این که مالیات بر قیمت‌افزوده را می توانید تا 3 ماه بعد از اخذ کلید از خریدار بپردازید که 5 درصد بها ملک هست.
Capital Gains یا این که مالیات بر نفع سرمایه بوسیله فروشنده ملک بایستی پرداخت خواهد شد که برای افراد حقیقی و واقعی 3 درصد و کمپانی‌ها 5 درصد ارزش آحاد تفاهم نامه میباشد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


مزایا و معایب شغل در قبرس
مزایا و معایب شغل در میهن قبرس به دو نصیب شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود زیرا از نظره استقلال و حالت کاری با یک دیگر مختلف میباشند.

مزایا و معایب فعالیت در قبرس شمالی
شغل در قبرس شمالی، یک حوزه‌ خودمختار که ذیل تأثیر ترکیه قراردارد، مزایا و معایب خاص خویش را دارااست. به عنوان مثال مزایا آن این میباشد که ، هزینه‌های معاش در قبرس شمالی نسبت به اکثری از کشورهای اروپایی کمتر میباشد و ارزش مسکن در قبرس شمالی ارزان‌ خیس از اکثری از کشورهای اروپایی میباشد. و معایب ان این میباشد که قبرس شمالی به وسیله بخش اعظمی از کشورها تحت عنوان یک مرزو بوم جدا شناخته نشده میباشد. حالت خویش مختار سیاسی ندارد و ممکن میباشد مقررات و حالت کاری در ان متغیر باشد و اینکه موقعیت کاری در ان نسبت به قبرس جنوبی کمتر و محدودتر ویزا کاری قبرس شمالی  میباشد.

مزایا و معایب شغل در قبرس جنوبی
فعالیت در قبرس جنوبی مزایا و معایب خویش را داراست. به عنوان مثال مزایای ان این میباشد که، اقتصاد قبرس جنوبی تنوع متعددی داراست، به عنوان مثال نصیب‌های توریسم، مالی، صنعت، سرویس ها و کشاورزی. این تنوع قادر است مجال‌های شغلی در حیطههای متعدد را تولید نماید. تحت عنوان یک مملکت عضو اتحادیه اروپا از مقررات کاری اتحادیه اروپا تبعیت میکند. و به عنوان مثال معایب ان هزینه‌های معاش در بعضا بخشها از قبرس جنوبی ممکن میباشد بالا باشد، به خصوص در شهرهای گرانقدر مانند نیکوزیا، لهجه مهم ان یونانی میباشد و از سایر بحران های جانور در قبرس جنوبی این میباشد که با ارتقاء ورود اشخاص مهاجر رقابت در بازار فعالیت زیاد میباشد.

نرخ بیکاری در قبرس
نرخ بیکاری در مرز و بوم قبرس شمالی متعلق به ترکیه میباشد اما در میهن قبرس جنوبی که جداگانه و عضو اتحادیه اروپا میباشد متعدد میباشد نرخ بیکاری در مرزو بوم قبرس در مجموع به دو نصیب جنوبی و شمالی تقسیم می شود.

نرخ بیکاری در قبرس جنوبی
شاخص نرخ بیکاری به عنوان مثال مهمترین فاکتورها برای گزینش مرزوبوم مقصد برای هجرت میباشد. نرخ بیکاری علامت دهنده وضعیت کاری مو جود در مرزوبوم متبوع میباشد و هرچه این نرخ تحت خیس باشد، می قدرت سود گرفت که وضعیت شغل یابی در آن مرز و بوم آماده خیس بوده و به تبع آن مملکت مقصد مطلوب تری برای مسافرت به خصوص از روش فعالیت میباشد. از این رو سفارش میشود که پیش از مبادرت برای اعزام پرسنل به قبرس، ترازو نرخ بیکاری درین مرزوبوم را بازرسی و رسیدگی کنید. نرخ بیکاری و بازار فعالیت قبرس جنوبی از سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ فرآیند صعودی داشته و تا نرخ ۱۶ درصد هم رسیده میباشد و بعداز آن تاکنون سیر روبه پایین را طی نموده و در سال 2019 به 7.27 درصد رسیده میباشد.
نرخ بیکاری در قبرس شمالی
نرخ بیکاری در قبرس شمالی برای اینکه زیر نظره ترکیه میباشد متعلق به وضعیت شغل و اقتصاد در ترکیه میباشد و حالت مستقلی در ان حکم دهنده وجود ندارد.
وضعیت دریافت روادیدِ یاور قبرس
قابلیت دریافت روادیدِ همدم یکی مهم ترین مسائلی میباشد که پیش از مبادرت برای شغل در قبرس بایستی بوسیله متقاضی ها به طور ظریف رسیدگی شود. به صورت کلی می قدرت اذعان کرد روادیدِ یار به همسر و فرزندان ذیل ۱۸ سال درخواست کننده داده می گردد و دریافت آن برای درخواست کنندگان عمل در قبرس در شکل داشتن اقامت دست‌کم ۲ ساله این مملکت قابلیت پذیر میباشد.همینطور قابل ذکر میباشد که برهه زمانی این روادید ۱ سال بوده و بعداز سپری شد 1 سال نیاز به تمدید خواهد داشت.

مخارج معاش در قبرس
مخارج معاش در قبرس با دقت به نرخ مالیات تحت درین مرزو بوم و مقایسه قبرس با دیگر مرزوبوم های اروپایی، بسیار ذیل میباشد. ولی به صورت نمونه نرخ اجاره منزل در سرزمین قبرس در منزلت مقایسه با ایران، حدود 20 درصد گران خیس است. در جدولی که تحت این مقاله ارائه شد‌ه‌است مخارج اجاره و خرید ملک قبرس را مشاهده مهاجرت کاری به قبرس شمالی خواهید نمود؛

 

اجاره و خرید ملک در قبرس

هزینه به یورو

اجاره سوئیت 1 خوابه در راءس شهر

582.94 یورو

اجاره سوئیت 1 خوابه در فارغ راس شهر

468.85 یورو

اجاره سوئیت 3 خوابه در راس شهر

1،007.71 یورو

اجاره سوئیت 3 خوابه در فارغ راءس شهر

795،65 یورو

خرید یک مترمربع سوئیت در راءس شهر

2،049.44 یورو

خرید یک مترمربع سوئیت در فارغ راءس شهر

1،554.62 یورو

اقلام مصرفی

هزینه به یورو

وعده غذایی در یک رستوران ارزان ارزش

12 یورو

هزینه صرف طعام برای 2 نفر در یک رستوران میانگین (3 وعده غذایی)

48 یورو

مک دونالد

6 یورو

وب ماهیانه

38.57 یورو

استارت ارزش ماشین کرایه ای (تعرفه نرمال)

5 یورو

بنزین (1 لیتر)

1.22 یورو

گوشت مرغ (1 کیلوگرم)

8.08 یورو

برنج سپید (1 کیلوگرم)

1.54 یورو

شیر (1 لیتر)

1.37 یورو



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


سفر کاری به قبرس شمالی
یکی‌از دیگر از طریق‌های مسافرت به قبرس شمالی، مسافرت کاری میباشد. این مرز و بوم با نرخ بیکاری ذیل و همینطور سیاست‌های جذب سرمایه‌ای که دارااست، قادر است هم اشخاص جویای شغل را به هدفشان برساند  ویزا کاری قبرس شمالی و هم کارآفرینان را‌.

جهت دریافت روادیدِ کاری آغاز بایستی برای کمپانی‌های متعدد اپلای نمایید تا در غایت یک صاحب کار برای شما دعوتنامه‌ی کاری بفرستد. بعداز اخذ دعوتنامه می بایست با یک‌سری مدارک به سفارتخانه مراجعه کرده و جهت دریافت روادیدِ کاری قبرس شمالی مبادرت فرمایید.

اقامت قبرس شمالی از روش تصویب کمپانی
از رایج‌ترین نحوه‌های سپرده گذاری در قبرس شمالی ، تصویب کمپانی در آنجاست. مالامال راندمان‌ترین ناحیههای سپرده گذاری در‌این مملکت عبارتند از؛

احداث کمپانی خدماتی
احداث کمپانی عمرانی و ساخت
حوزه توریسم
ضوابط مالیاتی سهل و عدم خرابی اداری در قبرس شمالی، مراحل تصویب کمپانی را سهل وآسان کرده و سبب گردیده از او‌لین مورد‌های هر سرمایه‌گذاری باشد.

قابل ذکر میباشد که اتباع فرنگی نمی‌توانند به تنهایی شرکتی را به تصویب برسانند و به یک سهیم رخنه‌ قبرسی نیاز خواهند داشت که با شرکت کردن به نسبت ۴۹-۵۱، استارتاپ خویش را احداث نمایند. بعداز کشف کردن سهم دار خویش، بایستی نوع عمل و اسم کمپانی را گزینش نمایید. در مرحله‌ی آجل بایستی پاسپورت‌ی همگی‌ی سهامداران و مدرک حسن خلق کلیه‌ی اعضای کمپانی را ارائه دهید.

بعداز ۱ الی ۲ سال عمل میتوانید به راحتی اقامت دایم در‌این مرز و بوم را دریافت فرمائید‌. قابل ذکر میباشد در زمان این دو سال بدون چاره به حضور همیشگی در قبرس نیستید و میتوانید به طور دورکاری بیزینس خویش را رئیس نمایید.

در‌این فی مابین اشخاصی نیز وجود دارا‌هستند که سرمایه چندانی ندارند، البته صاحب و مالک تجارت خاصی بوده یا این که علم کافی در یک فن خاص را دارا‌هستند. این اشخاص نیز می‌توانند یک کمپانی تصویب کرده و نسبت به دریافت اقامت قبرس شمالی مبادرت نمایند.
برای تصویب کمپانی در قبرس شمالی بایستی 50 هزار یورو در یک کدام از خزانه ها بلوکه نمایید و یک مدیریت ادله و مسئول محل کار برای کمپانی خویش انتخاب نمایید.
رئیس ادله قادر است فی مابین قبرس و کشورهای دیگر در حالا رفت و آمد باشد. ولی مسئول دفتر کار به دلایل موقعیت حقوقی نمی تواند به راحتی از مرزوبوم بیرون گردد. مگر اینکه جایگزینی برای خویش در لحاظ بگیرد.
در شرایطی‌که درخواست تصویب کمپانی در قبرس شمالی را داشته باشید می‌توانید آن را به یک نماینده قانونی مطلوب بسپارید تا طی یک یا این که دو ماه شرکتتان را با توفیق تصویب نماید.

سفر به قبرس شمالی از روش خرید ملک
خرید ملک و سپرده گذاری در کشورهای گوناگون به عنوان مثال طرز های دریافت اقامت و مسافرت میباشد.
براین اساس در صورتی‌که سرمایه قابل توجهی دارید میتوانید ضمن خرید ملک در قبرس شمالی و محافظت سرمایه خویش، نسبت به دریافت اقامت خویش نیز مبادرت فرمائید.
به دلیل آنکه املاکی که در‌این سرزمین وجود دارا‌هستند بها به صرفه و قابل قبولی دارا‌هستند.
ضمن این این املاک فرایند رو به رشدی دارا هستند و به راحتی میتوانید پول خویش را با خرید ملک درین میهن تبدیل به احسنت کرده و اقامت قبرس شمالی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  را نیز به دست بیاورید.
همینطور در صورتی‌که نمی توانید ارزش خرید ملک را به طور یکجا پرداخت فرمائید، میتوانید از موقعیت غیر نقد آن استعمال نمایید.
در اینگونه قوانینی میتوانید فقط با پرداخت 30 درصد تمام هزینه ملک، مالک آن گردیده و بقیه قسط ها را نیز به طور بلند مقطع و سوای سود پرداخت نمایید.

خرید ملک از دوستداشتنی‌ترین و ارزان‌ترین طرز‌های دریافت اقامت قبرس شمالی میباشد که وضعیت سهل و آسان و مزایای متعددی داراست. قبلا در دو نوشته ی علمی به مزایا و معایب خرید ملک در قبرس شمالی و وضعیت و مقررات آن، مفصلاً پرداختیم که توصیه می کنیم با کلیک روی هر کدام از عنا وین، نوشته‌ی علمی مربوطه رو تفحص نمایید.
کمپانی سپرده گذاری و مهاجرتی زیتون می تواند به شما برای خرید ملک در قبرس شمالی یاری دهد تا با کمترین ریسک، ملک متبوع خویش را پیدا کرده و آن را خریداری فرمایید.

بعداز ارائه مدرک تندرست جسم و جاری و عدم سو پیشینه، هیچ شرط معضل برانگیز دیگری حایل خط مش شما نخواهد شد، جز اینکه در دوران ۵ سال نباید بیش تر از ۸۰ روز از قبرس شمالی بیرون گردید.

سفر به قبرس شمالی از روش وصلت
با وصلت با یک شهروند قبرس شمالی می توانید بعد از سه سال اقامت دایم این مملکت را بگیرید و به راحتی فرزندان، والدین خویش را نیز بدین میهن ببرید. موقعیت اقامت و سفر به قبرس شمالی از روش وصلت، قضیه‌ی غامض‌ای ندارد.



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی, مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


فعالیت در قبرس شمالی برای ایرانیان
برای کشف کردن عمل در قبرس شمالی خوب میباشد نخستین به لیست مشاغلی که در سال 2022 موردنیاز قبرس شمالی میباشد نگاهی بیاندازیم:

پزشکی
متخصص IT
حسابدار
بازاریاب
در کل کشورهای جهان برای کشف کردن عمل وبسایت‌هایی تخصیص داده گردیده‌اند. شما می توانید پیش از سفر از روش این تارنما‌ها مشاغل لازم را رصد فرمائید و کاری متناسب با مهارت و تحصیلاتی که دارید پیدا فرمائید. شما میتوانید با کاوش در اطلاع رسانی‌های این وب سایت‌های شغل یابی درپی یک حالت شغلی مطلوب بگردید. بعد از یافت کردن تیتر شغلی متبوع می توانید برای آن شرایط درخواست ویزا کاری قبرس شمالی  فعالیت دهید.

به خیال بسپارید که هرمورد از این فعالیت‌ها مستلزم سطح خاصی از مهارت، تجارب و علم می باشند و به این ترتیب شما بایستی رزومه‌ای تهیه و تنظیم فرمایید که کاملا بتواند آمادگی شمارا ثابت نماید. همینطور فهمیدن لهجه انگلیسی و یا این که لهجه قانونی کشوری که قصد دارید در آن درگیر به عمل گردید اثر بسیار متعددی در گزینش کارفرمایان خواهد داشت. جداگانه از این زمینه شما به داشتن سطح مناسب و کافی از مهارت‌های زبانی برای مراودات در دفتر و حتی رفع نیازهای روزانه نیاز خواهید داشت.

به جهت وسعت بالای درخواست خرید ملک، ساخت در‌این میهن در سطح وسیعی ایفا میگیرد. به همین استدلال مشاغلی که در‌این حوزه وجود دارا‌هستند، شانس بالایی برای استخدام در‌این مرزوبوم دارا‌هستند. متخصصین این قضیه با عنا وین شغلی متفاوت می توانند جهت ورود بدین حوزه در وب سایت‌های شغل یابی درخواست دهند. این مشاغل قادر است دربرگیرنده مهندسی ساختمان و معماری باشد. همینطور عده ای که در حیطهی ساخت‌و‌ساز عمل دارا هستند مانند کابینت‌سازان، بناها و نجاران و حتی پرسنل معمولی‌ی ساختمانی. هرگونه تیتر شغلی مربوط به صنعت توریسم قادر است برای ورود به گشوده شغل این مملکت شانس داشته باشد.

این گزینه قادر است مشمول عده ای که در مورد هتلداری و رستوران عمل می‌نمایند باشد. کسانی که دارنده ایده‌های دیده نشده باشند در حق تقدم می باشند. درصورتی که شما تحصیلات آکادمیک کارکشته دارید و به گویش انگلیسی به طور کامل مسلط می‌باشید می توانید برای فعالیت در دانش کده‌های این میهن درخواست دهید.چرا‌که قبرس دانشکده‌های زیادی دارااست و به دنبال بهبود رنکینگ آنان در سطح جهانی میباشد. از سایر مشاغلی که دارنده احتمال بالایی برای جستن شغلی مطلوب در قبرس میباشند، می‌اقتدار به مشاغل منطقهی بازرگانی و کسب و کار اشاره داشت.

انگیزه این میباشد که‌این مرزوبوم از حیث استراتژیک در ناحیه‌ی بسیار مهمی واقع شد‌ه‌است. بنادر این مرزوبوم در دریای شمال، دروازه‌ی مهمی برای صادرات و واردات در میان کشورهای اروپایی و آسیایی می‌باشند.

حقوق و دستمزد نیروی کار در قبرس شمالی سال 2023
دستمزد یک نیروی کار در قبرس شمالی یکی‌از بیشترین سوالاتی میباشد که پرسیده می شود. یک پرسنل معمولی معدل در سال 2023 میان 15000 تا 16000 لیر در ماه دستمزد میگیرید که در صورتی دست‌کم دستمزد را در لحاظ بگیریم سالیانه دست کم 180000 لیر در سال درآمد دارا‌هستند و با دقت به ارزش‌های نخستین معاش در قبرس شمالی رقم قابل توجهی میباشد.
مزایا و معایب شغل در قبرس شمالی
با اینکه وضعیت معاش و فعالیت در قبرس شمالی مطلوب میباشد ولی شغل کردن در یک مملکت دیگر تصمیم بزرگی میباشد که قادر است موقعیت شما‌را برای مدام تغییر و تحول دهد.پس خوب میباشد نسبت به حالت شناخت بی نقص داشته باشید.کارشناسان و گروه اعلایی با شایسته ترین و بروز ترین داده ها مهاجرتی در این‌شیوه یاروهمدم شما میباشند تا با شایسته ترین وضعیت به شغل و معاش به مرزو بوم قبرس شمالی مهاجرت کاری به قبرس شمالی  مسافرت نمایید.

مزایای فعالیت در قبرس شمالی
شناخت متمدن عموم تازه
ذیل بودن نرخ بیکاری در قبرس شمالی
قابلیت دریافت اقامت قبرس شمالی به طور دایم
اخذ روادیدِ شینگن و مولتی کانادا
فرایند بی آلایش دریافت روادیدِ قبرس شمالی
معایب شغل در قبرس شمالی
پیشرفت نیافتن این مرزوبوم نسبت به مرز و بوم های دیگر
حقوق و دستمزد کمتر به نسبت بقیه هدف های توریسم پر بازدید



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : صبا


از سایر شیوه های هجرت به مرزوبوم قبرس وصلت تقاضاکننده با شهروند و تبعه قبرسی میباشد. تقاضاکننده از روش تزویج با شهروند قبرسی می‌توانند حالت اقامت و معاش در مرز و بوم قبرس را آماده نماید. نصیب قبرس جنوبی مسافرت از روش وصلت را شل نموده است، اما قسمت قبرس شمالی ویزا کاری قبرس سفر از روش وصلت را نیز برای تقاضاکنندگان قابلیت و امکان پذیر نموده است. مرزو بوم قبرس برای هجرت از روش وصلت از مقررات کشورهای عضو عهدوپیمان شینگن تقلید می نماید. از موقعیت اقامت در قبرس جنوبی و وضعیت اقامت در قبرس شمالی از روش تزویج مورد ها ذیل را می قدرت اسم پیروزی:

درخواست کننده بایستی دارنده درآمد کافی برای هواخواهی مخارج معاش مشترک ماهانه نزدیک به 1000 یورو در دوران معاش مشترک باشد و بتواند محل اقامت مطلوب برای معاش مشترک در قبرس مهیا نماید.
تقاضاکننده می بایست مدارک مورد نیاز مثلا جواز اقامت دایم یا این که ملیت شهروند قبرس، سند عدم سوء پیشینه درخواست کننده، رسید پرداخت هزینه ۳۰۰ یورو و سند به دنیا آمدن فرزندان در شکل جدایی را ارائه دهد.
تقاضاکننده در به عبارتی اولِ تزویج واجد شرایط اقامت دایم در قبرس شمالی و جنوبی نمی‌باشد و درخواست کننده در بالا تایید صلاحیت اقامت 2 ساله قبرس را اخذ می نماید.
در صورتی‌که معاش مشترک تقاضاکننده تا برهه زمانی ۳ سال به نیکی ادامه داشته باشد، تقاضاکننده می‌تواند اقامت ۵ ساله قبرس و بعد از آن ملیت این مرز و بوم را اخذ نماید.

هجرت به قبرس از روش تزویج

سفر به سرزمین قبرس از روش ولادت
از سایر شیوه های هجرت قبرس طرز ولادت فرزند درین مرز و بوم است. در کل همگی کشورهای عالم برای اعطای ملیت به نوپا متولد گردیده در آن مرزوبوم از ضابطه خون و ضابطه خاک تقلید می نمایند. مرز و بوم قبرس در ارتباط اعطای ملیت از ضابطه خون تقلید می نماید. بعضی از نکات اساسی درباره‌ی پیروی مرزو بوم قبرس از ضابطه خون و اعطای ملیت به خردسال ها متولد گردیده درین میهن عبارت میباشد از:



:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 دی 1402 | نظرات ()