نوشته شده توسط : صبا


اشخاصی که قصد کارکردن در قبرس شمالی را دارید، عالی میباشد که قبل از مبادرت کردن اطلاعاتی را در مورد معیار درآمد و هزینه های معاش در قبرس شمالی داشته باشند. دیدنی اعتنا میباشد بدانید که هزینه های و هزینه معاش در قبرس شمالی کمتر از معیار درآمد میباشد که در پی بیش خیس درخصوص آن توضیح خوا هیم بخشید.  مهاجرت کاری به قبرس شمالی این قضیه یک مزیت به حساب آورده می شود. به صورت میانگین، معدل دست‌کم حقوقی که برای کارگر به طور آحاد وقت پرداخت میشود، 3500 لیر میباشد. قابل ذکر میباشد که اساس ی حقوق و دستمزد برای کارگر سازمانهای دولتی و موسسات سری متعدد میباشد.

حقوق و دستمزد محور برای ارگان های دولتی 5880 لیر و برای شرکت های و دفترها سری از 4000 لیر آغاز می شود. همینطور بایستی اضافه کنیم که حقوق و دستمزد شغل روزمره در قبرس شمالی پولی به معیار 325 لیر است. یک کارمندان ویزا کاری قبرس شمالی ماهاینه مبلغ 4400 لیر دستمزد اخذ می نماید. با اعتنا به مسائل مطرح گردیده، معدل حقوق و دستمزد در قبرس شمالی 7000 لیر میباشد.

تحقیق هزینه ها و هزینه های معاش در قبرس شمال
در مطالب بالا اشاره کردیم که مخارج معاش در قبرس شمالی زیر خیس از واحد سنجش درآمد اشخاص میباشد. این میتواند خبر نیکی برای افرادی که قصد هجرت به قبرس شمالی از روش عمل دارا هستند، باشد. پیرو چکیده ای در خصوص مخارج معاش در قبرس شمالی مطرح خوا‌هیم کرد.

برخلاف بقیه هزینه ها، هزینه مربوط به پوشاک در قبرس بالا میباشد و حتی بومیان این مملکت برای خرید پوشاک به ترکیه مسافرت نمایند. مرزو بوم قبرس شمالی دارنده آب و هوایی گرم و مرطوب میباشد، از این رو بیش ترین فصول سال اشخاص محبورند برای سرمایشی منازل خویش از کولر گازی استعمال نمایند. پس عمده هزینه ها به مصرف انرژی تخصیص مییابد. یعنی هر خانواده در طی ماه پولی به معیار 300 لیر برای هزینه قبض پرداخت می نماید.

هزینه آتی وابسته به غذا بوده و به به صورت میانگین به صورت ماهیانه هر شخص برای مخارج طعام نیاز به 1500 لیر دارااست.



:: برچسب‌ها: مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 | نظرات ()