کیفیت مسافرت کاری به قبرس شمالی
نوشته شده توسط : صبا


کیفیت مسافرت کاری به قبرس شمالی
برای سفر کاری به قبرس شمالی، در صورتی‌که جزو شهروندان: کشور ایران، ترکیه، کشورهای اتحادیه اروپا و یا این که مرز و بوم‌هایی که دارنده دفتر نمایندگی قبرس شمالی می باشند، محسوب میشوید، برای ورود به قبرس، نیازی به دریافت روادید ندارید؛ به این دلیل که روادیدِ قبرس، به دوران 30 روز اعتبار داشته و به همگی عده ای که با تایید صلاحیت نخستین بدین ویزا کاری قبرس شمالی  مرزو بوم ورود می‌نمایند، اعطا می‌شود.

البته اشخاصی که فارغ اتحادیه اروپا قرار دارا هستند، برای ورود و مسافرت کاری به مرزوبوم قبرس، مستلزم اخذ روادید می‌باشند. همینطور در‌صورتی‌که قصد سرمایه‌گذاری در‌این مملکت را دارید، می توانید به طور ماهیانه، تایید صلاحیت ساخت‌و‌ساز یک بیزنس یا این که به عبارت دیگر: Bisiness Establishment Permit را اخذ فرمایید.

معدل درآمد ماهیانه در قبرس شمالی 5700 لیر بوده که بسته به واحد سنجش سوابق کاری و تحصیلات اشخاص، این رقم می تواند متغیر باشد. همینطور لیست مجال های شغلی در قبرس شمالی ، مشمول مواقعی زیرا: کارشناس رژیم درمانی، دندانپزشک، مدیران مالی، وکلا و مدیران هتل می شود.

گونه های مختلفی از روادیدِ کاری مسافرت قبرس شمالی وجود داراست که بسته وضعیت هر شخص وجود دارااست که هر مورد از آن ها، مستلزم مدارک و حالت مختص به خویش میباشند.

گونه های روادیدِ کاری در قبرس شمالی دربرگیرنده مورد ها تحت می شود:

ویزای شغلی برای کارگران خانگی
روادیدِ کارآموزی
ویزای شغلی استخدام همگانی
ویزای شغلی داوطلبانه
ویزای شغلی برای کارگر کمپانی‌های فی مابین المللی
ویزای شغلی آغاز آپی
لیست مشاغل لازم در قبرس شمالی
هجرت کاری و عمل در قبرس شمالی، ارتباط‌ی مستقیمی با مشاغل لازم در قبرس شمالی داراست. در صورتی شما هم جزو عده ای می‌باشید که تخصص شما برای فعالیت در قبرس شمالی مطلوب میباشد و کمبود آن تخصص در قبرس بسیار حس میگردد، شما شانس بسیار بالایی جهت پذیرس و یافتن عمل درین مرزو بوم خواهید داشت. برای شناخت بیشتر سفارش میکنیم نوشته ی علمی کارهای پر بازدید در قبرس شمالی را پژوهش فرمایید.

اشکال کارهای پرطرفدار در قبرس شمالی مشمول:

حسابدار

حسابداری یکی‌از مشاغلی میباشد که کمبود آن در قبرس شمالی بسیار شم میشود. این کار در شهرهایی مانند: لارنکا و لیماسول بسیار ما یحتاج میباشد.

پرستار

پرستاری یک کدام از دیگر از گونه های کار‌های مایحتاج در قبرس شمالی میباشد که اکثر سرزمین‌های مهاجر‌پذیر نیز، با کمبود آن مواجه می‌باشند. عمل پرستاری به جهت دارا بودن کشیک‌های متفاوت کاری، موردتوجه این مرزو بوم مهاجرت کاری به قبرس شمالی  جای دارد.

دندانپزشک

درصورتی که تخصص پزشکی شما دندانپزشکی میباشد، قبرس شمالی یک کدام از پذیرشگران اساسی شما میباشد، ولی برای ورود بدین کار در‌این مرزو بوم، نیاز به عصر‌های هم اندازه سازی و کمپانی در امتحان‌های گوناگون وجود داراست.

مهندسی

یکی از دیگر از مشاغلی که در بیشتر میهن‌های عالم مورد نیاز میباشد، مهندسی میباشد که شاخه‌های مهندسی مکانیک، مهندسی آی تی، صنعت های و غیره را مشتمل بر میگردد.





:: برچسب‌ها: ویزا کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: